Πολύ καλή συμπεριφορά και αντιδράσεις είχε το Audi Q3 με τον 1.400άρη τούρμπο κινητήρα των 125 ίππων. Η στιβαρότητα του αμαξώματος, έστω και με τη συνδρομή του ESP -όποτε χρειάστηκε- ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του, με το γερμανικό μοντέλο να τερματίζει τη διαδικασία έχοντας επίδοση 72 χλμ./ώρα. Αξίζει να αναφέρουμε πως το Q3 βρίσκεται στη δύση της «καριέρας» του, συνεπώς και δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τα πιο σύγχρονα μοντέλα της κατηγορίας του έχουν εξελιχθεί υπό άλλες συνθήκες. Το επόμενης γενιάς Q3, το οποίο θα βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, την MQB, είναι βέβαιο πως θα πετύχει μια πολύ καλύτερη επίδοση, με δεδομένο μάλιστα πως το Tiguan έφτασε τα 75 χλμ./ώρα.
68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια στα 68 χλμ./ώρα ήταν απόλυτα πετυχημένη και κυρίως λειτούργησε ως μια αναγνωριστική δοκιμασία, για να διαπιστώσουμε το όριο του Q3. Σε αυτά τα χιλιόμετρα, η ανάρτηση, με τη σχετικά ισορροπημένη ρύθμιση, δεν έφτασε σε οριακό σημείο από την πίεση που της ασκήθηκε, ενώ το ESP είχε μια σχεδόν ανεπαίσθητη παρουσία.
73 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 73 χλμ./ώρα έδειξε πως η ταχύτητα αυτή είναι πάνω από το όριο του Q3. Το φαινόμενο της υποστροφής έκανε την εμφάνισή της σε έντονο βαθμό κατά τη δεύτερη αλλαγή πορείας, με αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε να επανατοποθετήσουμε το μικρομεσαίο γερμανικό SUV στην πορεία του και να ρίξει τις κορίνες. Το ESP αντίστοιχα έκανε έντονα αισθητή την παρουσία του, ωστόσο δεν μπόρεσε να περιορίσει την υποστροφική διάθεση του αμαξώματος.
72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Η επιτυχημένη προσπάθεια του Q3, η οποία αποτελεί και την τελική του επίδοση ήταν αυτή στα 72 χλμ./ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα, το ESP επενέβη όσο χρειαζόταν για να μας κρατήσει στην σωστή πορεία, υπερκάμπτοντας τα ελαφρά υποστροφικά φαινόμενα που έκαναν την εμφάνισή τους και χωρίς να μας φρενάρει υπερβολικά, κάτι που φαίνεται και από την ταχύτητα εξόδου που άγγιξε τα 47 χλμ./ώρα. Η εν γένει συμπεριφορά του Q3 ήταν προβλέψιμη, χωρίς μεταφορές βάρους του αμαξώματος, με το μπροστινό μέρος να είναι ευχάριστο και ανάλαφρο υπακούοντας τις εντολές από το τιμόνι. Το τελευταίο αν και είχε μια ελαφριά αίσθηση, ήταν αποτελεσματικό.
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ στιβαρό το «πάτημα» του, με την γενική συμπεριφορά του να παρουσιάζει μια ελαφριά υποστροφική διάθεση. Ευχάριστο οδηγικά και υπάκουο στις εντολές. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Το πίσω μέρος είχε την τάση να «φορτίζει», με την αποφόρτιση της ανάρτησης να περνάει στο εσωτερικό. Ωστόσο οι πίσω επιβάτες δεν θα νιώσουν ανασφαλείς σε κανένα σημείο της διαδικασίας. Οι κλίσεις ήταν αισθητές, αλλά σε γενικές γραμμές δεν νιώσαμε καθόλου άβολα.
Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Audi Q3 στα 72 χλμ./ώρα.
Οι προσπάθειες του Audi Q3 από τη θέση του οδηγού.
Αγαπητο Autotriti συγχαρητηρια για τη δοκιμη αυτη πιστευω οτι ενας πραγματικος οδηγος ( όπως έλεγαν οι παλαιότεροι..) και υποψηφιος αγοραστης πρεπει να εχει στην κορυφη των κριτηρίων του 1) την ενεργητική ασφάλεια (που φαινεται ολοκληρωμένα στο ELK test αλλά εξαρταται και απο την αποδοση του κινητηρα δηλ επιταχυνσεις για ασφαλές προσπέρασμα) και 2)δευτερο κριτηριο την παθητική ασφάλεια. Ισως θα μπορουσατε να κανετε ενα συγκριτικο ενεργητικης ασφαλειας βλεπωντας ELK test και επιδοσεις οπότε θα ηταν καλυτερη η εικονα. Με την ευκαιρια κοιτωντας αλλα site διαπιστώνω οτι η στο ELK test η τετρακίνηση δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατί η δοκιμή γίνεται με άφημα του γκαζιού από την είσοδο στον 1ο διάδρομο. Εαν ισχυεί να αποσυρετε την ποινη -2,5 κμ/ωρα απο το Ρενω Kadjar και το Mitsubishi Eclipse Cross.
παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...
Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.
Το Volvo επρεπε να 'ετρωγε' ποινη και για τις ζαντες αλλα και για την τετρακινηση.Αν δεν κανω λαθος η ποινη αναφερεται μονο στις 19' ζαντες.Και στο Οpel οι ζαντες ειναι 18' και δεν πηρε καποια ποινη...
Οταν οι ισπανοι περνουν το 2wd mitsubishi με 80 km/h και παραλιγο με 83 σε λουριδα που χωραει ισα ισα τ αυτοκινητα δειχνουν τι εστι αυτοκινητο
Εσεις καντε τεστ στις Ελληνικες λακουβες
Εδω και με 60 km σε κακο οδοστρωμα αμα δεν ξερεις πεταγεσαι εκτος αλλα το τεστ δειχνει το μεγιστο που μπορει να πιασει το αυτοκινηο οπως και η φορμουλα 1 δεν εχει λακουβες για να πιασουν το μεγιστο τα αυτοκινητα
Ευτυχώς που υπάρχει το ισπανικό τεστ γιατί αυτή η γελοιότητα με τις ποινές των τετρακίνητων εκδόσεων δεν υπάρχει! Δοκιμάσατε τις δικίνητες εκδόσεις των μοντέλων και είχαν διαφορετικά αποτελέσματα; Το λέω αυτό γιατί σε σελίδες του εξωτερικού οι επιδόσεις ενός μοντέλου 4x2 και 4x4 είναι ταυτόσημες. Ίσα ίσα που το 4x4 είναι βαρύτερο και χωρίς γκάζι δεν παίζει ρόλο στις στροφές.
ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE
Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.
Αγαπητο Autotriti συγχαρητηρια για τη δοκιμη αυτη πιστευω οτι ενας πραγματικος οδηγος ( όπως έλεγαν οι παλαιότεροι..) και υποψηφιος αγοραστης πρεπει να εχει στην κορυφη των κριτηρίων του 1) την ενεργητική ασφάλεια (που φαινεται ολοκληρωμένα στο ELK test αλλά εξαρταται και απο την αποδοση του κινητηρα δηλ επιταχυνσεις για ασφαλές προσπέρασμα) και 2)δευτερο κριτηριο την παθητική ασφάλεια. Ισως θα μπορουσατε να κανετε ενα συγκριτικο ενεργητικης ασφαλειας βλεπωντας ELK test και επιδοσεις οπότε θα ηταν καλυτερη η εικονα. Με την ευκαιρια κοιτωντας αλλα site διαπιστώνω οτι η στο ELK test η τετρακίνηση δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατί η δοκιμή γίνεται με άφημα του γκαζιού από την είσοδο στον 1ο διάδρομο. Εαν ισχυεί να αποσυρετε την ποινη -2,5 κμ/ωρα απο το Ρενω Kadjar και το Mitsubishi Eclipse Cross.
Και το hyundai tucson δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία??????.......Μουφατζήδες!!!!....πεφτει γερό χατζηλικι από "VAG" και "PSA"
παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...
Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.
Το stelvio της alfa romeo γιατι δεν ειναι καν μεσα στο τεστ?
Απάντηση: Γιατί δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Γιατι δεν εχετε το HRV ρε παιδια ?
Το Volvo επρεπε να 'ετρωγε' ποινη και για τις ζαντες αλλα και για την τετρακινηση.Αν δεν κανω λαθος η ποινη αναφερεται μονο στις 19' ζαντες.Και στο Οpel οι ζαντες ειναι 18' και δεν πηρε καποια ποινη...
Δεν υπαρχει η Suzuki η Stelvio η HONDA...Φυσικα καλυτερα του ομιλου που ειναι και τα μονα που τα βλεπεις με ανοιχτο το καπο συνηθως....
το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?
Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.
Οταν οι ισπανοι περνουν το 2wd mitsubishi με 80 km/h και παραλιγο με 83 σε λουριδα που χωραει ισα ισα τ αυτοκινητα δειχνουν τι εστι αυτοκινητο Εσεις καντε τεστ στις Ελληνικες λακουβες Εδω και με 60 km σε κακο οδοστρωμα αμα δεν ξερεις πεταγεσαι εκτος αλλα το τεστ δειχνει το μεγιστο που μπορει να πιασει το αυτοκινηο οπως και η φορμουλα 1 δεν εχει λακουβες για να πιασουν το μεγιστο τα αυτοκινητα
Ευτυχώς που υπάρχει το ισπανικό τεστ γιατί αυτή η γελοιότητα με τις ποινές των τετρακίνητων εκδόσεων δεν υπάρχει! Δοκιμάσατε τις δικίνητες εκδόσεις των μοντέλων και είχαν διαφορετικά αποτελέσματα; Το λέω αυτό γιατί σε σελίδες του εξωτερικού οι επιδόσεις ενός μοντέλου 4x2 και 4x4 είναι ταυτόσημες. Ίσα ίσα που το 4x4 είναι βαρύτερο και χωρίς γκάζι δεν παίζει ρόλο στις στροφές.
Συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια!