Μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του μικρού 208 και του crossover 2008 (2ο στα μικρά και 1ο στα μικρά crossover αντίστοιχα), έρχεται η σειρά του μεγαλύτερου 3008 για να αφήσει το στίγμα της Peugeot και σε αυτό το elk test. Το 3008 συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο την άνεση με την δυναμική συμπεριφορά, κάτι που επαληθεύτηκε περίτρανα από το συγκεκριμένο τεστ, αφού κατάφερε να σημειώσει από τις καλύτερες επιδόσεις.
68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Κανένα πρόβλημα για το 3008 και τους επιβάτες του στα 68 χλμ./ώρα, με το μικρομεσαίο crossover να διακρίνεται για την άνεσή του και την ευκολία του να διατηρήσει την επιθυμητή τροχιά μέσα στο τεστ, με μικρές κλίσεις στο αμάξωμα σε αυτή την ταχύτητα. Παράλληλα, γέμισε με υποσχέσεις τον οδηγό του μέσω της αίσθησης από το τιμόνι και της διακριτικής και σύντομης εμπλοκής του ESP.
75 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Ανεβαίνοντας στα 75 χλμ./ώρα, το Peugeot 3008 έδειξε να δυσκολεύεται από την αρχή κι όλας της δοκιμασίας, με την πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης να οδηγεί σε έντονη κλίση του αμαξώματος που επέφερε υποστροφική συμπεριφορά. Το ESP δεν κατάφερε να «συμμαζέψει» το μπροστινό του μέρος με αποτέλεσμα να αποτύχει στην δοκιμασία με αυτά τα χιλιόμετρα. Σχεδόν ίδια ήταν και η εικόνα στα 74 χλμ./ώρα, αν και με εκείνα κατάφερε να διανύσει ελαφρώς περισσότερα μέτρα μέσα στον διάδρομο προτού ακουμπήσει κάποια κορίνα.
73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με ταχύτητα εισόδου στα 73 χλμ./ώρα, το Peugeot 3008 δεν απείχε πολύ σε συμπεριφορά σε σχέση με την πρώτη απόπειρα στα 68 χλμ./ώρα. Σαφώς εμφάνισε μεγαλύτερες κλίσεις αμαξώματος ελέω της μαλακής του ανάρτησης, ωστόσο αυτή διαχειρίστηκε άψογα τις μεταφορές φορτίου και σε συνεργασία με το αποτελεσματικό ESP, κατάφερε να βγάλει εύκολα την δοκιμασία με αυτά τα χιλιόμετρα. Μέσα στα 50 μέτρα της διαδρομής, το τιμόνι δεν έχασε πουθενά την τέλεια απόκριση και αμεσότητα, χαρακτηριστικό και των άλλων Peugeot που έχουμε δοκιμάσει στην αντίστοιχη δοκιμασία.
Γενική αίσθηση οδηγού: Από τα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα του τεστ και αυτό το Peugeot. Πολύ καλή αίσθηση από το τιμόνι και γενικά απροβλημάτιστη συμπεριφορά μέχρι τα χιλιόμετρα που πέτυχε στη διαδικασία. Ο άνετος χαρακτήρας του θα λέγαμε ότι του στέρησε 1-2 χλμ. παραπάνω, αλλά δεν γίνεται να τα έχεις όλα… Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Καταρχήν πίσω καθόμασταν σαν βασιλιάδες και στηριζόμασταν τέλεια. Και εμείς αντιληφθήκαμε την καλή αίσθηση του αυτοκινήτου γεμίζοντάς μας σιγουριά, ενώ οι κλίσεις στα πολλά χιλιόμετρα δεν ήταν ιδιαίτερα αισθητές στο εσωτερικό του.
Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Peugeot 3008 στα 73 χλμ./ώρα.
Οι προσπάθειες του Peugeot 3008 από τη θέση του οδηγού.
Αγαπητο Autotriti συγχαρητηρια για τη δοκιμη αυτη πιστευω οτι ενας πραγματικος οδηγος ( όπως έλεγαν οι παλαιότεροι..) και υποψηφιος αγοραστης πρεπει να εχει στην κορυφη των κριτηρίων του 1) την ενεργητική ασφάλεια (που φαινεται ολοκληρωμένα στο ELK test αλλά εξαρταται και απο την αποδοση του κινητηρα δηλ επιταχυνσεις για ασφαλές προσπέρασμα) και 2)δευτερο κριτηριο την παθητική ασφάλεια. Ισως θα μπορουσατε να κανετε ενα συγκριτικο ενεργητικης ασφαλειας βλεπωντας ELK test και επιδοσεις οπότε θα ηταν καλυτερη η εικονα. Με την ευκαιρια κοιτωντας αλλα site διαπιστώνω οτι η στο ELK test η τετρακίνηση δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατί η δοκιμή γίνεται με άφημα του γκαζιού από την είσοδο στον 1ο διάδρομο. Εαν ισχυεί να αποσυρετε την ποινη -2,5 κμ/ωρα απο το Ρενω Kadjar και το Mitsubishi Eclipse Cross.
παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...
Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.
Το Volvo επρεπε να 'ετρωγε' ποινη και για τις ζαντες αλλα και για την τετρακινηση.Αν δεν κανω λαθος η ποινη αναφερεται μονο στις 19' ζαντες.Και στο Οpel οι ζαντες ειναι 18' και δεν πηρε καποια ποινη...
Οταν οι ισπανοι περνουν το 2wd mitsubishi με 80 km/h και παραλιγο με 83 σε λουριδα που χωραει ισα ισα τ αυτοκινητα δειχνουν τι εστι αυτοκινητο
Εσεις καντε τεστ στις Ελληνικες λακουβες
Εδω και με 60 km σε κακο οδοστρωμα αμα δεν ξερεις πεταγεσαι εκτος αλλα το τεστ δειχνει το μεγιστο που μπορει να πιασει το αυτοκινηο οπως και η φορμουλα 1 δεν εχει λακουβες για να πιασουν το μεγιστο τα αυτοκινητα
Ευτυχώς που υπάρχει το ισπανικό τεστ γιατί αυτή η γελοιότητα με τις ποινές των τετρακίνητων εκδόσεων δεν υπάρχει! Δοκιμάσατε τις δικίνητες εκδόσεις των μοντέλων και είχαν διαφορετικά αποτελέσματα; Το λέω αυτό γιατί σε σελίδες του εξωτερικού οι επιδόσεις ενός μοντέλου 4x2 και 4x4 είναι ταυτόσημες. Ίσα ίσα που το 4x4 είναι βαρύτερο και χωρίς γκάζι δεν παίζει ρόλο στις στροφές.
ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE
Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.
Αγαπητο Autotriti συγχαρητηρια για τη δοκιμη αυτη πιστευω οτι ενας πραγματικος οδηγος ( όπως έλεγαν οι παλαιότεροι..) και υποψηφιος αγοραστης πρεπει να εχει στην κορυφη των κριτηρίων του 1) την ενεργητική ασφάλεια (που φαινεται ολοκληρωμένα στο ELK test αλλά εξαρταται και απο την αποδοση του κινητηρα δηλ επιταχυνσεις για ασφαλές προσπέρασμα) και 2)δευτερο κριτηριο την παθητική ασφάλεια. Ισως θα μπορουσατε να κανετε ενα συγκριτικο ενεργητικης ασφαλειας βλεπωντας ELK test και επιδοσεις οπότε θα ηταν καλυτερη η εικονα. Με την ευκαιρια κοιτωντας αλλα site διαπιστώνω οτι η στο ELK test η τετρακίνηση δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατί η δοκιμή γίνεται με άφημα του γκαζιού από την είσοδο στον 1ο διάδρομο. Εαν ισχυεί να αποσυρετε την ποινη -2,5 κμ/ωρα απο το Ρενω Kadjar και το Mitsubishi Eclipse Cross.
Και το hyundai tucson δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία??????.......Μουφατζήδες!!!!....πεφτει γερό χατζηλικι από "VAG" και "PSA"
παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...
Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.
Το stelvio της alfa romeo γιατι δεν ειναι καν μεσα στο τεστ?
Απάντηση: Γιατί δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Γιατι δεν εχετε το HRV ρε παιδια ?
Το Volvo επρεπε να 'ετρωγε' ποινη και για τις ζαντες αλλα και για την τετρακινηση.Αν δεν κανω λαθος η ποινη αναφερεται μονο στις 19' ζαντες.Και στο Οpel οι ζαντες ειναι 18' και δεν πηρε καποια ποινη...
Δεν υπαρχει η Suzuki η Stelvio η HONDA...Φυσικα καλυτερα του ομιλου που ειναι και τα μονα που τα βλεπεις με ανοιχτο το καπο συνηθως....
το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?
Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.
Οταν οι ισπανοι περνουν το 2wd mitsubishi με 80 km/h και παραλιγο με 83 σε λουριδα που χωραει ισα ισα τ αυτοκινητα δειχνουν τι εστι αυτοκινητο Εσεις καντε τεστ στις Ελληνικες λακουβες Εδω και με 60 km σε κακο οδοστρωμα αμα δεν ξερεις πεταγεσαι εκτος αλλα το τεστ δειχνει το μεγιστο που μπορει να πιασει το αυτοκινηο οπως και η φορμουλα 1 δεν εχει λακουβες για να πιασουν το μεγιστο τα αυτοκινητα
Ευτυχώς που υπάρχει το ισπανικό τεστ γιατί αυτή η γελοιότητα με τις ποινές των τετρακίνητων εκδόσεων δεν υπάρχει! Δοκιμάσατε τις δικίνητες εκδόσεις των μοντέλων και είχαν διαφορετικά αποτελέσματα; Το λέω αυτό γιατί σε σελίδες του εξωτερικού οι επιδόσεις ενός μοντέλου 4x2 και 4x4 είναι ταυτόσημες. Ίσα ίσα που το 4x4 είναι βαρύτερο και χωρίς γκάζι δεν παίζει ρόλο στις στροφές.
Συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια!