Μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του Ford Fiesta (1ο στην κατηγορία των μικρών) και του Ford EcoSport (2ο στην κατηγορία των μικρών crossover) ομολογούμε πως περιμέναμε πολλά από το Kuga στο τεστ αποφυγής κινδύνου για τα μικρομεσαία crossover. Το μοντέλο της δοκιμής είχε την απλή ανάρτηση και όχι την χαμηλωμένη της σπορ έκδοσης ST-Line με στάνταρ ελαστικά 235/55 R17. Τα 72 χλμ./ώρα της επίδοσης του Kuga πάντως αποδείχθηκαν λιγότερα των προσδοκιών μας.
68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια στα 68 χλμ./ώρα ήταν απόλυτα πετυχημένη με την στάνταρ ανάρτηση πάντως να δείχνει αρκετά μαλακή ευνοώντας την εμφάνιση κλίσης. To Kuga πάντως διατήρησε με άνεση την επιθυμητή τροχιά στην αλληλουχία ελιγμών μέσα στο τεστ. Επιπλέον, γέμισε με υποσχέσεις τον οδηγό του μέσω της αίσθησης από το τιμόνι.
73 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 73 χλμ./ώρα αποτέλεσε έκπληξη μιας και έδειξε πως είναι πάνω από το όριο του αυτοκινήτου, ενώ περιμέναμε πως αυτό θα ήταν υψηλότερο. Μαζί με την υποστροφή και την αισθητή κλίση στην πρώτη αλλαγή πορείας, το Kuga «ακούμπησε» στην ανάρτηση από τη μεριά του οδηγού και οι μη «φορτισμένοι» τροχοί της αντίθετης μεριάς έδειξαν τάση να σηκωθούν. Στην αλλαγή πορείας που ακολουθεί δεν ήταν δυνατή η επανατοποθέτηση του Kuga με αποτέλεσμα την ρίψη των κορινών. Το τιμόνι πάντως βοηθά το έργο του οδηγού ακόμη σε αυτές τις οριακές καταστάσεις.
72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Η επιτυχημένη προσπάθεια του Kuga, η οποία αποτελεί και την τελική του επίδοση ήταν αυτή στα 72 χλμ./ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα, ξεπεράστηκαν τα ελαφρά υποστροφικά φαινόμενα και έτσι διατηρήθηκε η επιθυμητή τροχιά μέχρι και το τέλος της διαδρομής. Και πάλι όμως το ESP δεν επέδειξε… αυστηρότητα κάτι το οποίο πέρα από την αίσθηση των 4 επιβατών φάνηκε στην ταχύτητα εξόδου, που άγγιξε τα 49 χλμ./ώρα.
Γενική αίσθηση οδηγού: Η μαλακή ανάρτηση ευνοεί την άνεση και την ποιότητα κύλισης, όχι όμως και την απότομη αλλαγή πορείας στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου. Η λειτουργία του ESP δεν έδειξε ικανή αποτελεσματικότητα. Το τιμόνι πάντως είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Οι κλίσεις ήταν αισθητές σε γενικές γραμμές και όταν ξεπεράστηκε το όριο νιώσαμε κάπως άβολα με την τάση των μη φορτισμένων τροχών να σηκώνονται.
Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Ford Kuga στα 72 χλμ./ώρα.
Αγαπητο Autotriti συγχαρητηρια για τη δοκιμη αυτη πιστευω οτι ενας πραγματικος οδηγος ( όπως έλεγαν οι παλαιότεροι..) και υποψηφιος αγοραστης πρεπει να εχει στην κορυφη των κριτηρίων του 1) την ενεργητική ασφάλεια (που φαινεται ολοκληρωμένα στο ELK test αλλά εξαρταται και απο την αποδοση του κινητηρα δηλ επιταχυνσεις για ασφαλές προσπέρασμα) και 2)δευτερο κριτηριο την παθητική ασφάλεια. Ισως θα μπορουσατε να κανετε ενα συγκριτικο ενεργητικης ασφαλειας βλεπωντας ELK test και επιδοσεις οπότε θα ηταν καλυτερη η εικονα. Με την ευκαιρια κοιτωντας αλλα site διαπιστώνω οτι η στο ELK test η τετρακίνηση δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατί η δοκιμή γίνεται με άφημα του γκαζιού από την είσοδο στον 1ο διάδρομο. Εαν ισχυεί να αποσυρετε την ποινη -2,5 κμ/ωρα απο το Ρενω Kadjar και το Mitsubishi Eclipse Cross.
παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...
Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.
Το Volvo επρεπε να 'ετρωγε' ποινη και για τις ζαντες αλλα και για την τετρακινηση.Αν δεν κανω λαθος η ποινη αναφερεται μονο στις 19' ζαντες.Και στο Οpel οι ζαντες ειναι 18' και δεν πηρε καποια ποινη...
Οταν οι ισπανοι περνουν το 2wd mitsubishi με 80 km/h και παραλιγο με 83 σε λουριδα που χωραει ισα ισα τ αυτοκινητα δειχνουν τι εστι αυτοκινητο
Εσεις καντε τεστ στις Ελληνικες λακουβες
Εδω και με 60 km σε κακο οδοστρωμα αμα δεν ξερεις πεταγεσαι εκτος αλλα το τεστ δειχνει το μεγιστο που μπορει να πιασει το αυτοκινηο οπως και η φορμουλα 1 δεν εχει λακουβες για να πιασουν το μεγιστο τα αυτοκινητα
Ευτυχώς που υπάρχει το ισπανικό τεστ γιατί αυτή η γελοιότητα με τις ποινές των τετρακίνητων εκδόσεων δεν υπάρχει! Δοκιμάσατε τις δικίνητες εκδόσεις των μοντέλων και είχαν διαφορετικά αποτελέσματα; Το λέω αυτό γιατί σε σελίδες του εξωτερικού οι επιδόσεις ενός μοντέλου 4x2 και 4x4 είναι ταυτόσημες. Ίσα ίσα που το 4x4 είναι βαρύτερο και χωρίς γκάζι δεν παίζει ρόλο στις στροφές.
ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE
Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.
Αγαπητο Autotriti συγχαρητηρια για τη δοκιμη αυτη πιστευω οτι ενας πραγματικος οδηγος ( όπως έλεγαν οι παλαιότεροι..) και υποψηφιος αγοραστης πρεπει να εχει στην κορυφη των κριτηρίων του 1) την ενεργητική ασφάλεια (που φαινεται ολοκληρωμένα στο ELK test αλλά εξαρταται και απο την αποδοση του κινητηρα δηλ επιταχυνσεις για ασφαλές προσπέρασμα) και 2)δευτερο κριτηριο την παθητική ασφάλεια. Ισως θα μπορουσατε να κανετε ενα συγκριτικο ενεργητικης ασφαλειας βλεπωντας ELK test και επιδοσεις οπότε θα ηταν καλυτερη η εικονα. Με την ευκαιρια κοιτωντας αλλα site διαπιστώνω οτι η στο ELK test η τετρακίνηση δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατί η δοκιμή γίνεται με άφημα του γκαζιού από την είσοδο στον 1ο διάδρομο. Εαν ισχυεί να αποσυρετε την ποινη -2,5 κμ/ωρα απο το Ρενω Kadjar και το Mitsubishi Eclipse Cross.
Και το hyundai tucson δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία??????.......Μουφατζήδες!!!!....πεφτει γερό χατζηλικι από "VAG" και "PSA"
παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...
Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.
Το stelvio της alfa romeo γιατι δεν ειναι καν μεσα στο τεστ?
Απάντηση: Γιατί δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Γιατι δεν εχετε το HRV ρε παιδια ?
Το Volvo επρεπε να 'ετρωγε' ποινη και για τις ζαντες αλλα και για την τετρακινηση.Αν δεν κανω λαθος η ποινη αναφερεται μονο στις 19' ζαντες.Και στο Οpel οι ζαντες ειναι 18' και δεν πηρε καποια ποινη...
Δεν υπαρχει η Suzuki η Stelvio η HONDA...Φυσικα καλυτερα του ομιλου που ειναι και τα μονα που τα βλεπεις με ανοιχτο το καπο συνηθως....
το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?
Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.
Οταν οι ισπανοι περνουν το 2wd mitsubishi με 80 km/h και παραλιγο με 83 σε λουριδα που χωραει ισα ισα τ αυτοκινητα δειχνουν τι εστι αυτοκινητο Εσεις καντε τεστ στις Ελληνικες λακουβες Εδω και με 60 km σε κακο οδοστρωμα αμα δεν ξερεις πεταγεσαι εκτος αλλα το τεστ δειχνει το μεγιστο που μπορει να πιασει το αυτοκινηο οπως και η φορμουλα 1 δεν εχει λακουβες για να πιασουν το μεγιστο τα αυτοκινητα
Ευτυχώς που υπάρχει το ισπανικό τεστ γιατί αυτή η γελοιότητα με τις ποινές των τετρακίνητων εκδόσεων δεν υπάρχει! Δοκιμάσατε τις δικίνητες εκδόσεις των μοντέλων και είχαν διαφορετικά αποτελέσματα; Το λέω αυτό γιατί σε σελίδες του εξωτερικού οι επιδόσεις ενός μοντέλου 4x2 και 4x4 είναι ταυτόσημες. Ίσα ίσα που το 4x4 είναι βαρύτερο και χωρίς γκάζι δεν παίζει ρόλο στις στροφές.
Συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια!