Με 247 άλογα κάτω από το καπό το Volvo XC 40 ήταν το ισχυρότερο μοντέλο της δοκιμασίας. Το νέο μικρομεσαίο crossover της Volvo διαθέτει εντυπωσιακή εμφάνιση κατά τα πρότυπα της μάρκας και όπως και στα υπόλοιπα XC μοντέλα σημείο αναφοράς αποτελεί η πληθώρα των συστημάτων ασφάλειας, καθώς και η συνδεσιμότητά του με τον «οδηγό-χρήστη». Επιπλέον, η μαλακή ανάρτηση συμβάλλει στην απόσβεση των ανωμαλιών, τα 211 χλστ. από το έδαφος αυξάνουν τις ικανότητες εκτός δρόμου, ενώ αυτό που εντυπωσιάζει είναι η κορυφαία ποιότητα κύλισης και η ήσυχη καμπίνα ακόμα και στα πολλά χλμ./ώρα.
68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Στα 68 χλμ./ώρα το Volvo XC40 πέρασε με ευκολία στη διαδρομή μας με τις κορίνες. Η ανάρτηση είναι μαλακή σε αίσθηση και το τιμόνι είναι σχετικά ελαφρύ σε βάρος, ενώ το ESP δεν επενέβη απότομα, τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη αλλαγή της πορείας του οχήματος.
75 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η επόμενη προσπάθεια έγινε στα 75 χλμ./ώρα, ταχύτητα η οποία δυσκόλεψε αρκετά το μοντέλο και έτσι η προσπάθεια δεν στέφθηκε με επιτυχία. Πιο συγκεκριμένα, το τιμόνι ήταν ελαφρύ σε βάρος και όχι άμεσο σε πληροφόρηση, η υποστροφή ήταν έντονη όταν «ξεκόλαγε» και το ESP μπήκε με μία μικρή καθυστέρηση. Στη συνολική συμπεριφορά να προσθέσουμε ότι οι κλίσεις και η μεταφορά του βάρους ήταν έντονες, με αποτέλεσμα οι επιβαίνοντες να νιώσουν ένα «κοπάνημα», όσο και το σφίξιμο από τις ζώνες ασφαλείας που έσφιγγαν προληπτικά.
73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Στα 73 χλμ./ώρα η προσπάθεια στέφθηκε με επιτυχία. Καθόλη τη διάρκεια της δοκιμασίας οι ζώνες έσφιγγαν τους επιβάτες ώστε να τους κρατήσουν στη θέση του επιβάτες. Το τιμόνι παραμένει ελαφρύ σε βάρος, ενώ έντονη είναι και η εμπλοκή του ESP. Σε αυτήν την ταχύτητα οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ελαφρώς πιο ήπιες, αν και αισθητές. Λόγω ελαστικών δέχτηκε μια «ποινή»
1,5 χλμ./ώρα.
Γενική αίσθηση οδηγού: Το τιμόνι είναι ελαφρύ σε βάρος, η ανάρτηση μαλακή και οι κλίσεις αισθητές. Έντονη η παρεμβατικότητα του ESP, ενώ όταν ξεκόλαγε είχε υποστροφική συμπεριφορά. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Η απουσία των πίσω χειρολαβών σε συνδυασμό με τις απότομες αλλαγές και το κοπάνημα μας προκάλεσαν μια άβολη αίσθηση. Οι ζώνες σφίγγουν έντονα προληπτικά κατά τη διάρκεια της δοκιμής.
Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Volvo XC40 στα 73 χλμ./ώρα.
Οι προσπάθειες του Volvo XC40 από τη θέση του οδηγού.
Αγαπητο Autotriti συγχαρητηρια για τη δοκιμη αυτη πιστευω οτι ενας πραγματικος οδηγος ( όπως έλεγαν οι παλαιότεροι..) και υποψηφιος αγοραστης πρεπει να εχει στην κορυφη των κριτηρίων του 1) την ενεργητική ασφάλεια (που φαινεται ολοκληρωμένα στο ELK test αλλά εξαρταται και απο την αποδοση του κινητηρα δηλ επιταχυνσεις για ασφαλές προσπέρασμα) και 2)δευτερο κριτηριο την παθητική ασφάλεια. Ισως θα μπορουσατε να κανετε ενα συγκριτικο ενεργητικης ασφαλειας βλεπωντας ELK test και επιδοσεις οπότε θα ηταν καλυτερη η εικονα. Με την ευκαιρια κοιτωντας αλλα site διαπιστώνω οτι η στο ELK test η τετρακίνηση δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατί η δοκιμή γίνεται με άφημα του γκαζιού από την είσοδο στον 1ο διάδρομο. Εαν ισχυεί να αποσυρετε την ποινη -2,5 κμ/ωρα απο το Ρενω Kadjar και το Mitsubishi Eclipse Cross.
παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...
Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.
Το Volvo επρεπε να 'ετρωγε' ποινη και για τις ζαντες αλλα και για την τετρακινηση.Αν δεν κανω λαθος η ποινη αναφερεται μονο στις 19' ζαντες.Και στο Οpel οι ζαντες ειναι 18' και δεν πηρε καποια ποινη...
Οταν οι ισπανοι περνουν το 2wd mitsubishi με 80 km/h και παραλιγο με 83 σε λουριδα που χωραει ισα ισα τ αυτοκινητα δειχνουν τι εστι αυτοκινητο
Εσεις καντε τεστ στις Ελληνικες λακουβες
Εδω και με 60 km σε κακο οδοστρωμα αμα δεν ξερεις πεταγεσαι εκτος αλλα το τεστ δειχνει το μεγιστο που μπορει να πιασει το αυτοκινηο οπως και η φορμουλα 1 δεν εχει λακουβες για να πιασουν το μεγιστο τα αυτοκινητα
Ευτυχώς που υπάρχει το ισπανικό τεστ γιατί αυτή η γελοιότητα με τις ποινές των τετρακίνητων εκδόσεων δεν υπάρχει! Δοκιμάσατε τις δικίνητες εκδόσεις των μοντέλων και είχαν διαφορετικά αποτελέσματα; Το λέω αυτό γιατί σε σελίδες του εξωτερικού οι επιδόσεις ενός μοντέλου 4x2 και 4x4 είναι ταυτόσημες. Ίσα ίσα που το 4x4 είναι βαρύτερο και χωρίς γκάζι δεν παίζει ρόλο στις στροφές.
ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE
Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.
Αγαπητο Autotriti συγχαρητηρια για τη δοκιμη αυτη πιστευω οτι ενας πραγματικος οδηγος ( όπως έλεγαν οι παλαιότεροι..) και υποψηφιος αγοραστης πρεπει να εχει στην κορυφη των κριτηρίων του 1) την ενεργητική ασφάλεια (που φαινεται ολοκληρωμένα στο ELK test αλλά εξαρταται και απο την αποδοση του κινητηρα δηλ επιταχυνσεις για ασφαλές προσπέρασμα) και 2)δευτερο κριτηριο την παθητική ασφάλεια. Ισως θα μπορουσατε να κανετε ενα συγκριτικο ενεργητικης ασφαλειας βλεπωντας ELK test και επιδοσεις οπότε θα ηταν καλυτερη η εικονα. Με την ευκαιρια κοιτωντας αλλα site διαπιστώνω οτι η στο ELK test η τετρακίνηση δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατί η δοκιμή γίνεται με άφημα του γκαζιού από την είσοδο στον 1ο διάδρομο. Εαν ισχυεί να αποσυρετε την ποινη -2,5 κμ/ωρα απο το Ρενω Kadjar και το Mitsubishi Eclipse Cross.
Και το hyundai tucson δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία??????.......Μουφατζήδες!!!!....πεφτει γερό χατζηλικι από "VAG" και "PSA"
παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...
Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.
Το stelvio της alfa romeo γιατι δεν ειναι καν μεσα στο τεστ?
Απάντηση: Γιατί δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Γιατι δεν εχετε το HRV ρε παιδια ?
Το Volvo επρεπε να 'ετρωγε' ποινη και για τις ζαντες αλλα και για την τετρακινηση.Αν δεν κανω λαθος η ποινη αναφερεται μονο στις 19' ζαντες.Και στο Οpel οι ζαντες ειναι 18' και δεν πηρε καποια ποινη...
Δεν υπαρχει η Suzuki η Stelvio η HONDA...Φυσικα καλυτερα του ομιλου που ειναι και τα μονα που τα βλεπεις με ανοιχτο το καπο συνηθως....
το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?
Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.
Οταν οι ισπανοι περνουν το 2wd mitsubishi με 80 km/h και παραλιγο με 83 σε λουριδα που χωραει ισα ισα τ αυτοκινητα δειχνουν τι εστι αυτοκινητο Εσεις καντε τεστ στις Ελληνικες λακουβες Εδω και με 60 km σε κακο οδοστρωμα αμα δεν ξερεις πεταγεσαι εκτος αλλα το τεστ δειχνει το μεγιστο που μπορει να πιασει το αυτοκινηο οπως και η φορμουλα 1 δεν εχει λακουβες για να πιασουν το μεγιστο τα αυτοκινητα
Ευτυχώς που υπάρχει το ισπανικό τεστ γιατί αυτή η γελοιότητα με τις ποινές των τετρακίνητων εκδόσεων δεν υπάρχει! Δοκιμάσατε τις δικίνητες εκδόσεις των μοντέλων και είχαν διαφορετικά αποτελέσματα; Το λέω αυτό γιατί σε σελίδες του εξωτερικού οι επιδόσεις ενός μοντέλου 4x2 και 4x4 είναι ταυτόσημες. Ίσα ίσα που το 4x4 είναι βαρύτερο και χωρίς γκάζι δεν παίζει ρόλο στις στροφές.
Συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια!