Mitsubishi Eclipse Cross: 50-50, άσφαλτο και χώμα
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mitsubishi Eclipse Cross: 50-50, άσφαλτο και χώμα

457.623 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)

Το Mitsubishi Eclipse Cross δεν φτιάχτηκε για κάτι με λίγο από… Φτιάχτηκε και για την άσφαλτο και για το off-road, σε ένα οικονομικά ελκυστικό πακέτο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η Mitsubishi εδώ και δεκαετίες φτιάχνει SUV και Crossover με χαρακτηριστική άνεση και μάλιστα SUV ικανά και σκληροτράχηλα. Με το Eclipse Cross η ιαπωνική φίρμα θέλησε να κάνει μια μίξη των σύγχρονων αστικών αναγκών, με τα χαρακτηριστικά ενός οχήματος ελεύθερου χρόνου. Εν αντιθέσει με τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας που χτίζονται για να περάσουν το 90% της ζωής τους στην άσφαλτο, το Eclipse Cross σου δίνει την αίσθηση πως δημιουργήθηκε εξΆ αρχής για «παντού».
To βλέπεις από την σχεδίαση και το ψηλό του αμάξωμα, που είναι επηρεασμένη από την αισθητική ταυτότητα των μεγαλύτερων 4x4 μοντέλων της εταιρείας, το βλέπεις από τα 183 χλστ. απόστασης από το έδαφος, το βλέπεις και από την επιλογή ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων…

Στοχεύοντας στην άνεση
Το πρώτο χαρακτηριστικό που διακρίνεις στην οδική συμπεριφορά του Eclipse Cross είναι το στοιχείο της άνεσης που προκύπτει από τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία περνάει πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες, κι ας μην είναι εντελώς αθόρυβη κάποιες φορές. Και έτσι χάρη στη ζωντάνια που σου μεταδίδει το ισχυρό μοτέρ, σε βάζει σε μια διάθεση να ανακαλύψεις το όρια του Eclipse Cross σε πιο πιεστικές καταστάσεις. Εκεί το ιαπωνικό SUV αποδεικνύεται αποτελεσματικό, διατηρώντας ουδέτερη συμπεριφορά, χωρίς ιδιαίτερες κλίσεις στις στροφές, ωστόσο ο δυναμισμός του φιμώνεται από το τιμόνι, το οποίο δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτούς τους ρυθμούς.

Παιχνίδι η off-road διαδικασία
Παρόλο που πρόκειται για δικίνητο όχημα, η εξόρμηση σε εκτός δρόμου διαδρομές έδειξε να είναι παιχνιδάκι για το Eclipse Cross. Η ανάρτηση με τη γεμάτη διαδρομή της, εδώ δείχνει να δουλεύει ιδιαίτερα καλά και να μπορεί να δεχτεί αρκετή «ταλαιπωρία», ανάλογα και με το είδος της διαδρομής. Ακόμα και στα πιο σκληροτράχηλα σημεία, δεν άκουγες την ανάρτηση να κοπανάει ούτε σου έδινε την αίσθηση πως ζορίζεται να τα φέρει εις πέρας. Σημαντικό πως ο πίσω άξονας φέρει πολλαπλούς συνδέσμους, ευνοώντας τη διαδικασία, αλλά και το γεγονός πως το τιμόνι σε αυτή την περίσταση βολεύει στους χειρισμούς, καθώς δε φέρνει αναταράξεις στον χειριστή. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEUGEOT NEW EVANS
4green