6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Mitsubishi Eclipse Cross: 50-50, άσφαλτο και χώμα
457.623 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Το Mitsubishi Eclipse Cross δεν φτιάχτηκε για κάτι με λίγο από… Φτιάχτηκε και για την άσφαλτο και για το off-road, σε ένα οικονομικά ελκυστικό πακέτο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Mitsubishi εδώ και δεκαετίες φτιάχνει SUV και Crossover με χαρακτηριστική άνεση και μάλιστα SUV ικανά και σκληροτράχηλα. Με το Eclipse Cross η ιαπωνική φίρμα θέλησε να κάνει μια μίξη των σύγχρονων αστικών αναγκών, με τα χαρακτηριστικά ενός οχήματος ελεύθερου χρόνου. Εν αντιθέσει με τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας που χτίζονται για να περάσουν το 90% της ζωής τους στην άσφαλτο, το Eclipse Cross σου δίνει την αίσθηση πως δημιουργήθηκε εξΆ αρχής για «παντού».
To βλέπεις από την σχεδίαση και το ψηλό του αμάξωμα, που είναι επηρεασμένη από την αισθητική ταυτότητα των μεγαλύτερων 4x4 μοντέλων της εταιρείας, το βλέπεις από τα 183 χλστ. απόστασης από το έδαφος, το βλέπεις και από την επιλογή ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων…
Στοχεύοντας στην άνεση
Το πρώτο χαρακτηριστικό που διακρίνεις στην οδική συμπεριφορά του Eclipse Cross είναι το στοιχείο της άνεσης που προκύπτει από τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία περνάει πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες, κι ας μην είναι εντελώς αθόρυβη κάποιες φορές. Και έτσι χάρη στη ζωντάνια που σου μεταδίδει το ισχυρό μοτέρ, σε βάζει σε μια διάθεση να ανακαλύψεις το όρια του Eclipse Cross σε πιο πιεστικές καταστάσεις. Εκεί το ιαπωνικό SUV αποδεικνύεται αποτελεσματικό, διατηρώντας ουδέτερη συμπεριφορά, χωρίς ιδιαίτερες κλίσεις στις στροφές, ωστόσο ο δυναμισμός του φιμώνεται από το τιμόνι, το οποίο δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτούς τους ρυθμούς.
Παιχνίδι η off-road διαδικασία
Παρόλο που πρόκειται για δικίνητο όχημα, η εξόρμηση σε εκτός δρόμου διαδρομές έδειξε να είναι παιχνιδάκι για το Eclipse Cross. Η ανάρτηση με τη γεμάτη διαδρομή της, εδώ δείχνει να δουλεύει ιδιαίτερα καλά και να μπορεί να δεχτεί αρκετή «ταλαιπωρία», ανάλογα και με το είδος της διαδρομής. Ακόμα και στα πιο σκληροτράχηλα σημεία, δεν άκουγες την ανάρτηση να κοπανάει ούτε σου έδινε την αίσθηση πως ζορίζεται να τα φέρει εις πέρας. Σημαντικό πως ο πίσω άξονας φέρει πολλαπλούς συνδέσμους, ευνοώντας τη διαδικασία, αλλά και το γεγονός πως το τιμόνι σε αυτή την περίσταση βολεύει στους χειρισμούς, καθώς δε φέρνει αναταράξεις στον χειριστή.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε