6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Αν δεν είσαι off-roader οι εκτός δρόμου ικανότητες του δικίνητου Kia Sportage θα καλύψουν τις απαιτήσεις σoυ. Οι στάνταρ 19άρες ζάντες της έκδοσης GT-Line δίνουν τον πρώτο λόγο στην άσφαλτο.
Kia Sportage: Στυλάτο, high-tech και με 7ετή εγγύηση
457.626 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Το Kia Sportage, με ατού το σούπερ crossover στυλ, την υβριδική diesel οικονομία και τα 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης, αποτελεί μια από τις επιλογές της κατηγορίας που αξίζουν μέχρι και το τελευταίο τους ευρώ.
H ανανεωμένη έκδοση της τρέχουσας γενιάς του Kia Sportage, που έφερε στο προσκήνιο την ήπια υβριδική diesel έκδοση για ακόμη καλύτερη οικονομία, σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη ειδικά στην special έκδοση GT Line, που κολακεύει την χαρακτηριστική μάσκα «μύτη της τίγρης». Το σύστημα αποδίδει 136 ίππους με 320 Nm ροπής στις 2.000-2.250 σ.α.λ. Στην πράξη, ο κινητήρας του Sportage έχει γεμάτη αίσθηση και απόλυτα γραμμική λειτουργία χάρη στο ηλεκτρικό «boost» κάτι που φαίνεται στις «αεράτες» επιδόσεις του, αλλά και στην συγκρατημένη κατανάλωση. Στην άνετη, αλλά όχι τρομερά ευρύχωρη για το μέγεθός του Sportage καμπίνα, το μαύρο, μαλακό, υλικό στο ταμπλό ίσως κάνει κάπως μουντό το διάκοσμο, ωστόσο η ποιότητα κατασκευής και συναρμογής είναι παραπάνω από πολύ καλές. Από την άλλη, ακόμη και στη βασική έκδοση το Sportage είναι πλούσιο σε εξοπλισμό με αρκετούς αυτοματισμούς, οθόνη αφής και πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας.
Δείχνει αμέσως τις διαθέσεις του
Από τις πρώτες στροφές προς το Κατσιμίδι και μετά στον επαρχιακό δρόμο Καπανδριτίου-Βαρνάβα, το Kia Sportage έδειξε τις σπορτίφ διαθέσεις του, οι οποίες τονίζονται στην έκδοση GT line έκδοση της δοκιμής. Περιορισμένες κλίσεις, σφιχτή αίσθηση, πειστικό τιμόνι, εξαιρετικά φρένα και στάνταρ άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω, φανερώνουν πως το Sportage έχει κέφι να στρίψει με λιγότερο οικογενειακό στιλ από τα συνηθισμένα. Και είναι αξιόλογο ότι δε χαλάει η ισορροπία με την άνεση παρά τις 19άρες ζάντες (στάνταρ στη GT Line). Κακά τα ψέματα όμως, οι τελευταίες δεν είναι ότι καλύτερο για εκτός δρόμου περιηγήσεις. Επιπλέον όρια στις εκτός δρόμου εμπειρίες βάζει η συγκρατημένη απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.) και ο πρόβολος, που περιορίζει τη γωνία προσέγγισης. Το ανανεωμένο Kia Sportage με τα 7 χρόνια εγγύησης, την high-tech εσάνς του ήπιου 48V υβριδικού συστήματος και τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα αποτελεί μια από τις δελεαστικές προτάσεις στην κατηγορία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
H ανανεωμένη έκδοση της τρέχουσας γενιάς του Kia Sportage, που έφερε στο προσκήνιο την ήπια υβριδική diesel έκδοση για ακόμη καλύτερη οικονομία, σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη ειδικά στην special έκδοση GT Line, που κολακεύει την χαρακτηριστική μάσκα «μύτη της τίγρης». Το σύστημα αποδίδει 136 ίππους με 320 Nm ροπής στις 2.000-2.250 σ.α.λ. Στην πράξη, ο κινητήρας του Sportage έχει γεμάτη αίσθηση και απόλυτα γραμμική λειτουργία χάρη στο ηλεκτρικό «boost» κάτι που φαίνεται στις «αεράτες» επιδόσεις του, αλλά και στην συγκρατημένη κατανάλωση. Στην άνετη, αλλά όχι τρομερά ευρύχωρη για το μέγεθός του Sportage καμπίνα, το μαύρο, μαλακό, υλικό στο ταμπλό ίσως κάνει κάπως μουντό το διάκοσμο, ωστόσο η ποιότητα κατασκευής και συναρμογής είναι παραπάνω από πολύ καλές. Από την άλλη, ακόμη και στη βασική έκδοση το Sportage είναι πλούσιο σε εξοπλισμό με αρκετούς αυτοματισμούς, οθόνη αφής και πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας.
Δείχνει αμέσως τις διαθέσεις του
Από τις πρώτες στροφές προς το Κατσιμίδι και μετά στον επαρχιακό δρόμο Καπανδριτίου-Βαρνάβα, το Kia Sportage έδειξε τις σπορτίφ διαθέσεις του, οι οποίες τονίζονται στην έκδοση GT line έκδοση της δοκιμής. Περιορισμένες κλίσεις, σφιχτή αίσθηση, πειστικό τιμόνι, εξαιρετικά φρένα και στάνταρ άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω, φανερώνουν πως το Sportage έχει κέφι να στρίψει με λιγότερο οικογενειακό στιλ από τα συνηθισμένα. Και είναι αξιόλογο ότι δε χαλάει η ισορροπία με την άνεση παρά τις 19άρες ζάντες (στάνταρ στη GT Line). Κακά τα ψέματα όμως, οι τελευταίες δεν είναι ότι καλύτερο για εκτός δρόμου περιηγήσεις. Επιπλέον όρια στις εκτός δρόμου εμπειρίες βάζει η συγκρατημένη απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.) και ο πρόβολος, που περιορίζει τη γωνία προσέγγισης. Το ανανεωμένο Kia Sportage με τα 7 χρόνια εγγύησης, την high-tech εσάνς του ήπιου 48V υβριδικού συστήματος και τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα αποτελεί μια από τις δελεαστικές προτάσεις στην κατηγορία.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε