5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Skoda Karoq: Ένα «All Around» SUV
457.620 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Το Skoda Karoq διαθέτει πολύ ολοκληρωμένο προφίλ, ικανό να ανταποκριθεί σε πολλές διαφορετικές ανάγκες, διατηρώντας το VFM χαρακτήρα της Skoda.
Δε χρειαζόταν να κάνουμε το Mega test για να διαπιστώσουμε πως το Karoq προσεγγίζει όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται την κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, καλύπτοντας σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό τις ανάγκες μιας οικογένειας. Έχει ευρύχωρη καμπίνα και μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, διακρίνεται για την πρακτικότητά του και προσφέρει αρκετές έξυπνες λύσεις. Παράλληλα ικανοποιεί και σε θέματα ποιότητας και της εν γένει στιβαρότητας που διαθέτει το εσωτερικό του. Στο test μας όμως είχαμε τη δυνατότητα να δούμε πόσο του ταιριάζει εκ νέου ο εξελιγμένος 1,5 TSI Εvo κινητήρας των 150 ίππων, που του χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις και πολύ καλή απόκριση, κάθε φορά που θέλεις έξτρα δύναμη για να κινηθείς.
Aνετο και πρόθυμο
Στο δρόμο διαπιστώνεις πως η συγκεκριμένη έκδοση είναι η χρυσή τομή ανάμεσα σε οικογενειακές ανάγκες και ρυθμό, αλλά και πιο δραστήριες επιδιώξεις. Σε καμία περίπτωση δε γίνεται απόλυτο, αν και η έκδοση των 1,5 λίτρων δείχνει να είναι κατάτι πιο σφικτή σε ό,τι αφορά την ανάρτηση. Η αίσθηση πάνω από τις λακκούβες είναι καθησυχαστική και ψύχραιμη, χωρίς να λείπουν κάποιες ελαφρές «αναταράξεις» από τον πίσω άξονα σε κάποια εγκάρσια εμπόδια που ίσως βρει στο δρόμο. Παρά το ελαφρύ τιμόνι, η αίσθηση του Karoq στο δρόμο είναι ιδιαίτερα συμπαγής και ομοιογενής. Κι επειδή, σε αυτή τη βερσιόν, έχεις και το σχετικό «γκάζι» να σε διεγείρει λίγο περισσότερο είναι εύκολο να αυξήσεις την πίεση, σε δρόμο με στροφές. Το Karoq εκεί ανταμείβει τον οδηγό του με ένα ουδέτερο πάτημα και καλά περιθώρια πρόσφυσης παρά τις υπαρκτές κλίσεις.
Χωρίς πρόβλημα στο χώμα
Χωρίς κάποιο ειδικό σύστημα πρόσφυσης και με 172 χλστ. από το έδαφος, το Karoq σε τελική ανάλυση δεν έχει πρόβλημα να εκτελέσει τις ασκήσεις περιπέτειας στις οποίες υποβλήθηκε. Φυσικά υπήρχαν μικρές αναταράξεις μέσα στην καμπίνα από τις συνεχόμενες ανωμαλίες και το ανάγλυφο έδαφος, ωστόσο συνολικά το Karoq παίρνει θετικό πρόσημο σε αυτό το κομμάτι. Βοήθησαν αρκετά και τα μικτής χρήσης ελαστικά που πρόσφεραν πρόσφυση στα σαθρά εδάφη έχοντας μάλιστα και ικανό προφίλ, ώστε να μην αγχώνεσαι και πολύ στα περάσματα από κοφτερές πέτρες. Αίσθηση μας προκάλεσε η συνολικά συμπαγής αίσθηση, με το ατάραχο ταμπλό να παραμένει «αμίλητο» σε κάθε κακοτοπιά, θυμίζοντας γερμανική κατασκευή.
Με 172 χλστ. από το έδαφος, ακόμη και στις κακοτοπιές, το Skoda Karoq δεν είχε πρόβήμα να ανταπεξέλθει ικανοποιητικά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Δε χρειαζόταν να κάνουμε το Mega test για να διαπιστώσουμε πως το Karoq προσεγγίζει όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται την κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, καλύπτοντας σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό τις ανάγκες μιας οικογένειας. Έχει ευρύχωρη καμπίνα και μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, διακρίνεται για την πρακτικότητά του και προσφέρει αρκετές έξυπνες λύσεις. Παράλληλα ικανοποιεί και σε θέματα ποιότητας και της εν γένει στιβαρότητας που διαθέτει το εσωτερικό του. Στο test μας όμως είχαμε τη δυνατότητα να δούμε πόσο του ταιριάζει εκ νέου ο εξελιγμένος 1,5 TSI Εvo κινητήρας των 150 ίππων, που του χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις και πολύ καλή απόκριση, κάθε φορά που θέλεις έξτρα δύναμη για να κινηθείς.
Aνετο και πρόθυμο
Στο δρόμο διαπιστώνεις πως η συγκεκριμένη έκδοση είναι η χρυσή τομή ανάμεσα σε οικογενειακές ανάγκες και ρυθμό, αλλά και πιο δραστήριες επιδιώξεις. Σε καμία περίπτωση δε γίνεται απόλυτο, αν και η έκδοση των 1,5 λίτρων δείχνει να είναι κατάτι πιο σφικτή σε ό,τι αφορά την ανάρτηση. Η αίσθηση πάνω από τις λακκούβες είναι καθησυχαστική και ψύχραιμη, χωρίς να λείπουν κάποιες ελαφρές «αναταράξεις» από τον πίσω άξονα σε κάποια εγκάρσια εμπόδια που ίσως βρει στο δρόμο. Παρά το ελαφρύ τιμόνι, η αίσθηση του Karoq στο δρόμο είναι ιδιαίτερα συμπαγής και ομοιογενής. Κι επειδή, σε αυτή τη βερσιόν, έχεις και το σχετικό «γκάζι» να σε διεγείρει λίγο περισσότερο είναι εύκολο να αυξήσεις την πίεση, σε δρόμο με στροφές. Το Karoq εκεί ανταμείβει τον οδηγό του με ένα ουδέτερο πάτημα και καλά περιθώρια πρόσφυσης παρά τις υπαρκτές κλίσεις.
Χωρίς πρόβλημα στο χώμα
Χωρίς κάποιο ειδικό σύστημα πρόσφυσης και με 172 χλστ. από το έδαφος, το Karoq σε τελική ανάλυση δεν έχει πρόβλημα να εκτελέσει τις ασκήσεις περιπέτειας στις οποίες υποβλήθηκε. Φυσικά υπήρχαν μικρές αναταράξεις μέσα στην καμπίνα από τις συνεχόμενες ανωμαλίες και το ανάγλυφο έδαφος, ωστόσο συνολικά το Karoq παίρνει θετικό πρόσημο σε αυτό το κομμάτι. Βοήθησαν αρκετά και τα μικτής χρήσης ελαστικά που πρόσφεραν πρόσφυση στα σαθρά εδάφη έχοντας μάλιστα και ικανό προφίλ, ώστε να μην αγχώνεσαι και πολύ στα περάσματα από κοφτερές πέτρες. Αίσθηση μας προκάλεσε η συνολικά συμπαγής αίσθηση, με το ατάραχο ταμπλό να παραμένει «αμίλητο» σε κάθε κακοτοπιά, θυμίζοντας γερμανική κατασκευή.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε