ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Χωρίς κάποιο ειδικό ηλεκτρονικό μυστικό όπλο στην φαρέτρα του, το Dacia Sandero Stepway τα κατάφερε μια χαρά στο πέρασμα του δύσκολου αυτού εμποδίου.

Η κοντή πρώτη και το χαμηλό βάρος αποτελούν συμμάχους του Sandero Stepway σε τέτοιες καταστάσεις.

Τα 173 χλστ. από το έδαφος ήταν αρκετά ώστε το Dacia Sandero Stepway να μην βρει πουθενά σε όποια δοκιμασία και αν κλήθηκε να αντιμετωπίσει.

Dacia Sandero: Σιγανοπαπαδιά!

400.678 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2019)

Μπορεί να μην το παίρνει το μάτι σου, αλλά τελικά το καθόλα «τίμιο» Dacia Sandero Stepway αποδείχθηκε μια από τις εκπλήξεις της ημέρας. Αξιοποιώντας απόλυτα την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που του εξασφάλισε η Stepway έκδοση (173 χλστ. αντί 132 στην συμβατική του μορφή) δεν βρήκε πουθενά και σε κανένα κώλυμα, που κλήθηκε να αντιμετωπίσει. Με σύμμαχο και το μικρό του βάρος, το πιο προσιτό μικρό crossover μοντέλο της ελληνικής αγοράς δεν είχε πρόβλημα ακόμη και στην παχιά λάσπη, που πέρασε, ενώ αξιοποίησε απόλυτα την άφθονη ροπή του diesel κινητήρα και την κοντή πρώτη του σχέση για να έχει άμεση επιτάχυνση. Παρά τα ασφάλτινα ελαστικά του δεν είχε πρόβλημα με την πρόσφυση στη λάσπη, πόσο δε στη τσιμεντένια ράμπα, όπου αξιολογείται καθολικά η πρόσφυση και η ικανότητα της ανάρτησης να κρατάει σε επαφή τον τροχό σε επαφή με το τερέν. 

Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης είναι εμφανείς. Σίγουρα βοήθησε η κοντή πρώτη, αλλά και η ροπή του diesel κινητήρα. Δεν διαθέτει κάποιο ειδικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, αλλά το κλασικό ESP ήταν αρκετό για να φρενάρει τους ολισθαίνοντες τροχούς. Και όταν τα καταφέρνει όλα αυτά σε εκτός δρόμου κακοτοπιές, εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως τα… σαμαράκια και τα πεζοδρόμια της πόλης τα έχει για πρωϊνό.

Η γνώμη του ειδικού 
Στην αρχή πίστεψα πως θα έχει πρόβλημα, αλλά τελικά με διέψευσε πανηγυρικά. Έχοντας το απαραίτητο ύψος και όντας ελαφρύ δεν βρήκε, ούτε κόλλησε πουθενά. Μια καθόλα τίμια και ικανή πρόταση για την κατηγορία. Μου άρεσε!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL