Το δικίνητο Hyundai Kona πέρασε με επιτυχία όλα τα τεστ που υποβλήθηκε στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα. Παρά τα συμβατικά ελαστικά του, δεν είχε πρόβλημα πρόσφυσης σε κανένα εμπόδιο, με το ESP να του «κόβει» το σπινιάρισμα και να περνάει αποτελεσματικά. Η ανάρτησή του έχει καλή αίσθηση και απορροφητικότητα σε εκτός δρόμου καταστάσεις και αν και δεν έχει μεγάλες διαδρομές, στις περισσότερες δοκιμασίες θα τα καταφέρει. Στα πιο «δύσκολα» και παρά την ικανοποιητική του απόσταση από το έδαφος (171 χλστ.), το Kona έχει συχνές επαφές με το οδόστρωμα με αποτέλεσμα να περιορίζεται το πεδίο δράσης του. Εκεί, εκτός από την επαφή στο εμπρός τμήμα και χαμηλά στην μάσκα του (εξαιτίας του χαμηλού προβόλου και της μικρής γωνίας προσέγγισης), είχαμε επαφή και σε πιο κεντρικά σημεία του αμαξώματος (μικρή γωνία ράμπας). Το Kona πάντως πέρασε όλες τις δοκιμασίες υδάτινου κωλύματος με σχετική ευκολία, ενώ στην δοκιμασία της ανισόπεδης ράμπας αν και «δυσκολεύτηκε» πέρασε και από εκεί επιτυχώς.
Η γνώμη του ειδικού
Ορισμένες φορές βρήκε λίγο στην «κοιλιά». Επίσης, μουαρέσει το ESP γιατί δεν το αφήνει να σπινιάρει και έτσι περνάει εύκολα τα εμπόδια με νερό-λάσπη. Είναι ασφάλτινο, αλλά τα καταφέρνει μια χαρά και στο χώμα.
Σε πίστες δοκιμών με έμπειρους οδηγούς στο τιμόνι όπου και να κολλήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, αυτά τα πράγματα γίνονται με δικίνητα αυτοκίνητα. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, διότι μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι. Επίσης μπορεί να χτυπήσεις το αυτοκίνητο και να κάνεις σοβαρή ζημιά. Ακόμα τα αυτοκίνητα αυτά διαθέτουν ασφάλτινα ελαστικά που γλιστρούν όταν μπούν σε πολύ λάσπη, θέτοντας σε κίνδυνο το αυτοκίνητο και τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων. Συνεπώς ΌΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, διότι το πιθανότερο είναι να κάνεις πολύ μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο
Σε πίστες δοκιμών με έμπειρους οδηγούς στο τιμόνι όπου και να κολλήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, αυτά τα πράγματα γίνονται με δικίνητα αυτοκίνητα. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, διότι μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι. Επίσης μπορεί να χτυπήσεις το αυτοκίνητο και να κάνεις σοβαρή ζημιά. Ακόμα τα αυτοκίνητα αυτά διαθέτουν ασφάλτινα ελαστικά που γλιστρούν όταν μπούν σε πολύ λάσπη, θέτοντας σε κίνδυνο το αυτοκίνητο και τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων. Συνεπώς ΌΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, διότι το πιθανότερο είναι να κάνεις πολύ μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο