ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ καλές είναι οι επιδόσεις του Kona σε εκτός δρόμου δοκιμασίες παρά το χαμηλό ύψος του αμαξώματος από το έδαφος.

Το Kona δεν διαφέρει σημαντικά από τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας με την μικρή γωνία προσέγγισης να καθορίζει ενίοτε τις δυνατότητές του.

Hyundai Kona: Καλή ειKona και στα δύσκολα

400.684 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2019)

Το δικίνητο Hyundai Kona πέρασε με επιτυχία όλα τα τεστ που υποβλήθηκε στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα. Παρά τα συμβατικά ελαστικά του, δεν είχε πρόβλημα πρόσφυσης σε κανένα εμπόδιο, με το ESP να του «κόβει» το σπινιάρισμα και να περνάει αποτελεσματικά. Η ανάρτησή του έχει καλή αίσθηση και απορροφητικότητα σε εκτός δρόμου καταστάσεις και αν και δεν έχει μεγάλες διαδρομές, στις περισσότερες δοκιμασίες θα τα καταφέρει. Στα πιο «δύσκολα» και παρά την ικανοποιητική του απόσταση από το έδαφος (171 χλστ.), το Kona έχει συχνές επαφές με το οδόστρωμα με αποτέλεσμα να περιορίζεται το πεδίο δράσης του. Εκεί, εκτός από την επαφή στο εμπρός τμήμα και χαμηλά στην μάσκα του (εξαιτίας του χαμηλού προβόλου και της μικρής γωνίας προσέγγισης), είχαμε επαφή και σε πιο κεντρικά σημεία του αμαξώματος (μικρή γωνία ράμπας). Το Kona πάντως πέρασε όλες τις δοκιμασίες υδάτινου κωλύματος με σχετική ευκολία, ενώ στην δοκιμασία της ανισόπεδης ράμπας αν και «δυσκολεύτηκε» πέρασε και από εκεί επιτυχώς.

Η γνώμη του ειδικού 
Ορισμένες φορές βρήκε λίγο στην «κοιλιά». Επίσης, μουαρέσει το ESP γιατί δεν το αφήνει να σπινιάρει και έτσι περνάει εύκολα τα εμπόδια με νερό-λάσπη. Είναι ασφάλτινο, αλλά τα καταφέρνει μια χαρά και στο χώμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR