Το Renegade είναι ένα από τα ικανότερα μικρά crossover, τιμώντας με τις δυνατότητές του την Jeep. Είναι σαφώς πολύ πιο πολιτισμένο στην τελευταία του γενιά και εστιασμένο για χρήση σε όλα τα terrain, αυτό ωστόσο δεν του στερεί το δικαίωμα να διακριθεί ανάμεσα στα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας όσον αφορά σε εκτός δρόμου διαδρομές. Η αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης σε συνδυασμό με την μαλακή της ρύθμιση, το έβγαλε με ευκολία από τις δοκιμασίες που το υποβάλλαμε, ενώ παρά την απουσία 4κίνησης και το αυξημένο του σχετικά βάρος, δεν κόλλησε πουθενά. Μοναδικό «τρωτό» σημείο στις πιο δύσκολες δοκιμασίες, ήταν η επαφή των προστατευτικών στοιχείων της μάσκας (σ.σ. για το εκτόπισμα του νερού σε υδάτινα κωλύματα) τα οποία αν και έχουν κάποια ελαστικότητα, είναι πολύ πιθανό να καταστραφούν μαζί με την ποδιά σε δύσκολα και σκληρά εδάφη αν επιμείνεις και δεν περάσεις προσεκτικά. Οι κλίσεις πάντως είναι περιορισμένες και οι εμπρός κινητήριοι τροχοί -και παρά τα συμβατικά ελαστικά- προσφέρουν καλή πρόσφυση, ενώ το αυτόματο κιβώτιο συμπληρώνει τον ευχάριστο χαρακτήρα του.
Η γνώμη του ειδικού
Δεν προβληματίζει γενικά και έχει καλή κίνηση στα υδάτινα κωλύματα, αλλά τα σπόϊλερ της μάσκας εμπρός χαμηλά, το περιορίζουν αφού «βρίσκει» συχνά κάτω. Στη ράμπα αν και σπινιάρει αρκετά, προχωράει εύκολα μέσω της μεγάλης διαδρομής της ανάρτησης.
Σε πίστες δοκιμών με έμπειρους οδηγούς στο τιμόνι όπου και να κολλήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, αυτά τα πράγματα γίνονται με δικίνητα αυτοκίνητα. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, διότι μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι. Επίσης μπορεί να χτυπήσεις το αυτοκίνητο και να κάνεις σοβαρή ζημιά. Ακόμα τα αυτοκίνητα αυτά διαθέτουν ασφάλτινα ελαστικά που γλιστρούν όταν μπούν σε πολύ λάσπη, θέτοντας σε κίνδυνο το αυτοκίνητο και τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων. Συνεπώς ΌΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, διότι το πιθανότερο είναι να κάνεις πολύ μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο
Σε πίστες δοκιμών με έμπειρους οδηγούς στο τιμόνι όπου και να κολλήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, αυτά τα πράγματα γίνονται με δικίνητα αυτοκίνητα. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, διότι μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι. Επίσης μπορεί να χτυπήσεις το αυτοκίνητο και να κάνεις σοβαρή ζημιά. Ακόμα τα αυτοκίνητα αυτά διαθέτουν ασφάλτινα ελαστικά που γλιστρούν όταν μπούν σε πολύ λάσπη, θέτοντας σε κίνδυνο το αυτοκίνητο και τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων. Συνεπώς ΌΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, διότι το πιθανότερο είναι να κάνεις πολύ μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο