Επωφελούμενο από την γενικότερη φιλοσοφία της Renault ως προς την άνεση, το Captur τα πήγε εξαιρετικά στις δοκιμασίες μας. Το αυξημένο ύψος από το έδαφος (το μεγαλύτερο ανάμεσα στα αυτοκίνητα της δοκιμής, 200 χλστ.), η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και η ικανοποιητική διαδρομή της, οδήγησαν σε μια εξαιρετικά εύκολη διαδικασία προσπέλασης στο πρώτο υδάτινο κώλυμα. Στο δυσκολότερο δεύτερο εμπόδιο, το Captur ακούμπησε ελάχιστα στην «κοιλιά» και σε μια δοκό που ενώνει τη βάση της ανάρτησης με το σασί. Κανένα πρόβλημα όμως ούτε με αυτό ούτε με την πρόσφυσή του, ξεπερνώντας εύκολα κι αυτό το εμπόδιο. Στην ανισόπεδη ράμπα τέλος, ήρθε να σφραγίσει την καλή του εικόνα χωρίς καμία επαφή με το τσιμεντένιο εμπόδιο και με καμία δυσκολία σε θέματα πρόσφυσης ώστε να το «καβαλήσει».
Η γνώμη του ειδικού
Κανένα πρόβλημα στην προσπέλαση. Δεν ακούμπησε γενικά εκτός από μια μικρή επαφή που είχε η δοκός της μπροστινής ανάρτησης που ενώνεται με το σασί. Καλή πρόσφυση και ικανοποιητικό ύψος και για πιο δύσκολα εμπόδια.
Σε πίστες δοκιμών με έμπειρους οδηγούς στο τιμόνι όπου και να κολλήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, αυτά τα πράγματα γίνονται με δικίνητα αυτοκίνητα. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, διότι μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι. Επίσης μπορεί να χτυπήσεις το αυτοκίνητο και να κάνεις σοβαρή ζημιά. Ακόμα τα αυτοκίνητα αυτά διαθέτουν ασφάλτινα ελαστικά που γλιστρούν όταν μπούν σε πολύ λάσπη, θέτοντας σε κίνδυνο το αυτοκίνητο και τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων. Συνεπώς ΌΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, διότι το πιθανότερο είναι να κάνεις πολύ μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο
Σε πίστες δοκιμών με έμπειρους οδηγούς στο τιμόνι όπου και να κολλήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, αυτά τα πράγματα γίνονται με δικίνητα αυτοκίνητα. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, διότι μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι. Επίσης μπορεί να χτυπήσεις το αυτοκίνητο και να κάνεις σοβαρή ζημιά. Ακόμα τα αυτοκίνητα αυτά διαθέτουν ασφάλτινα ελαστικά που γλιστρούν όταν μπούν σε πολύ λάσπη, θέτοντας σε κίνδυνο το αυτοκίνητο και τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων. Συνεπώς ΌΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, διότι το πιθανότερο είναι να κάνεις πολύ μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο