ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αν και δεν διαθέτει κάποιο σύστημα υποβοήθησης, τo Captur έβρισκε εύκολα πρόσφυση όταν χρειαζόταν.

Το Captur ήταν ένα από τα ικανότερα σε όλες τις δοκιμασίες αυτοκίνητα, επωφελούμενο από την μαλακή ανάρτησή του και την μεγάλη απόστασή του από το έδαφος.

Renault Captur: Μικρός εξερευνητής

400.675 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2019)

Επωφελούμενο από την γενικότερη φιλοσοφία της Renault ως προς την άνεση, το Captur τα πήγε εξαιρετικά στις δοκιμασίες μας. Το αυξημένο ύψος από το έδαφος (το μεγαλύτερο ανάμεσα στα αυτοκίνητα της δοκιμής, 200 χλστ.), η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και η ικανοποιητική διαδρομή της, οδήγησαν σε μια εξαιρετικά εύκολη διαδικασία προσπέλασης στο πρώτο υδάτινο κώλυμα. Στο δυσκολότερο δεύτερο εμπόδιο, το Captur ακούμπησε ελάχιστα στην «κοιλιά» και σε μια δοκό που ενώνει τη βάση της ανάρτησης με το σασί. Κανένα πρόβλημα όμως ούτε με αυτό ούτε με την πρόσφυσή του, ξεπερνώντας εύκολα κι αυτό το εμπόδιο. Στην ανισόπεδη ράμπα τέλος, ήρθε να σφραγίσει την καλή του εικόνα χωρίς καμία επαφή με το τσιμεντένιο εμπόδιο και με καμία δυσκολία σε θέματα πρόσφυσης ώστε να το «καβαλήσει».

Η γνώμη του ειδικού 
Κανένα πρόβλημα στην προσπέλαση. Δεν ακούμπησε γενικά εκτός από μια μικρή επαφή που είχε η δοκός της μπροστινής ανάρτησης που ενώνεται με το σασί. Καλή πρόσφυση και ικανοποιητικό ύψος και για πιο δύσκολα εμπόδια.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH