ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Καλή πρόσφυση και καλή συμπεριφορά είχε μέσα στην διαδικασία του απλού υδάτινου κωλύματος το Kia Stonic.

Ο χαμηλός πρόβολος διαμορφώνει μια μέτρια γωνία προσέγγισης. Αυτός είναι και ο μεγαλύτερος εχθρός του Stonic στην προσπέλαση εμποδίων.

Kia Stonic: Ναί, αλλά προτιμά την άσφαλτο

400.674 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2019)

To Κia Stonic όπως ήταν αναμενόμενο, δυσκολεύτηκε κάπως στις εκτός δρόμου δοκιμασίες αφού είναι δεδομένος ο εστιασμένος ασφάλτινος προσανατολισμός του. Ετσι, αν και διαθέτει αρκετή απόσταση από το έδαφος (183 χλστ. με τις 17άρες ζάντες), δεν έχει μεγάλη γωνία προσέγγισης, με τον πρόβολο να θέτει τα όρια. Παράλληλα διαθέτει σφιχτή ρύθμιση αλλά και μικρές διαδρομές ανάρτησης, στοιχεία που του επιτρέπουν να κινηθείο αποκλειστικά σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές με ευκολία. Το Stonic είχε συχνές επαφές στην πρώτη σχετικά πιο εύκολη δοκιμασία με το μπροστινό του μέρος, ωστόσο πέρασε το υδάτινο κώλυμα με σχετική ευκολία. Εκεί, το ESP δούλευε διακριτικά και προσέφερε καλά επίπεδα πρόσφυσης. Στο πιο βαθύ και ανισόπεδων εμποδίων υδάτινο κώλυμα, καθώς και στο τσιμεντένιο ανισόπεδο εμπόδιο, δεν το προσεγγίσαμε, γιατί δεν θέλαμε να «τραυματιστεί». Αν βρεθείτε σε ένα τέτοιο οδόστρωμα δεν θα αποκλειστείτε, όμως σίγουρα θα γρατζουνίσετε κάτω κάποια μέρη.

Η γνώμη του ειδικού 
Βρίσκει σχετικά εύκολα μπροστά σε κάθε μικρό εμπόδιο. Φαίνεται πως έχει κατασκευαστεί για χρήση σε άσφαλτο και soft off road συνθήκες και φαντάζομαι πως εκεί θα είναι από τα καλύτερα αφού έχει πολύ καλή αίσθηση. Έχει την πιο σφιχτή ανάρτηση και χαμηλό ύψος αμαξώματος. Πάντως δεν είχε θέμα πρόσφυσης στην διαδικασία.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON