Το Peugeot 2008 απέδειξε και στα «δύσκολα» τον ευχάριστο διττό του χαρακτήρα αφού παρά τις μικρές διαδρομές ανάρτησης και την σφιχτή ρύθμισή της, δεν αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα στις δοκιμασίες που το υποβάλλαμε. Αρχικά, στο πρώτο υδάτινο κώλυμα πέρασε «αέρα» χωρίς να ακουμπήσει πουθενά, ενώ στο δεύτερο και σημαντικά πιο δύσκολο διάδρομο, είχε κάποιες επαφές πίσω από τον εμπρός τροχό, που δεν του απέτρεψαν ωστόσο την προσπέλαση. Μέσα στο υδάτινο κώλυμα η πρόσφυσή του ήταν καλή και το βοήθησε να το ξεπεράσει εύκολα. Αντίθετα, στο τσιμεντένιο ανισόπεδο εμπόδιο, σπίναρε αρκετά και δυσκολεύτηκε να αναρριχηθεί στα έντονα ανηφορικά εμπόδια, όμως και πάλι με σύμμαχό του το επαρκές του ύψος από το έδαφος, πέρασε χωρίς να ακουμπήσει πουθενά. Θυμίζουμε εδώ, πως προαιρετικά το 2008 μπορεί να εφοδιαστεί και εκείνο με το σύστημα Grip Control (όπως του C3 Aircross) το οποίο θα του εξασφάλιζε ακόμα καλύτερες επιδόσεις.
Η γνώμη του ειδικού
Πολύ καλό γενικά σε όλες τις δοκιμασίες. Μόνο μια φορά ακούμπησε εμπρός αλλά όχι στην ποδιά, με αποτέλεσμα να περάσει άνετα. Είχε πρόσφυση χωρίς περιττά σπιναρίσματα που θα το δυσκόλευαν περισσότερο στα υδάτινα κωλύματα.
Σε πίστες δοκιμών με έμπειρους οδηγούς στο τιμόνι όπου και να κολλήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, αυτά τα πράγματα γίνονται με δικίνητα αυτοκίνητα. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, διότι μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι. Επίσης μπορεί να χτυπήσεις το αυτοκίνητο και να κάνεις σοβαρή ζημιά. Ακόμα τα αυτοκίνητα αυτά διαθέτουν ασφάλτινα ελαστικά που γλιστρούν όταν μπούν σε πολύ λάσπη, θέτοντας σε κίνδυνο το αυτοκίνητο και τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων. Συνεπώς ΌΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, διότι το πιθανότερο είναι να κάνεις πολύ μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο
Σε πίστες δοκιμών με έμπειρους οδηγούς στο τιμόνι όπου και να κολλήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, αυτά τα πράγματα γίνονται με δικίνητα αυτοκίνητα. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, διότι μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι. Επίσης μπορεί να χτυπήσεις το αυτοκίνητο και να κάνεις σοβαρή ζημιά. Ακόμα τα αυτοκίνητα αυτά διαθέτουν ασφάλτινα ελαστικά που γλιστρούν όταν μπούν σε πολύ λάσπη, θέτοντας σε κίνδυνο το αυτοκίνητο και τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων. Συνεπώς ΌΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, διότι το πιθανότερο είναι να κάνεις πολύ μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο