ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με 190 χλστ. από το έδαφος (μια κορυφαία τιμή για τα δεδομένα των crossover) δεν είχε κανένα πρόβλημα στο πέρασμα του υδάτινου/λασπωμένου κωλύματος.

Ακόμη και στην extreme δοκιμή (πάτημα 2 χιαστί τροχών) δεν ακινητοποιήθηκε και δεν ακούμπησε πουθενά.

Ούτε σκληρή, ούτε μαλακή η ανάρτηση του Ford EcoSport είναι ό,τι πρέπει για να τα καταφέρνει στις κακοτοπιές, αλλά και για να έχει ευχάριστη οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο.

Ford EcoSport: Το πιο «αεράτο»

400.681 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2019)

Η απουσία τετρακίνησης ή κάποιου special ηλεκτρονικού συστήματος βελτιστοποίησης της πρόσφυσης δεν προβλημάτισε στο ελάχιστο το μικρό crossover της Ford, το οποίο πέρασε «αέρα» από όλες τις δοκιμασίες στις οποίες υποβλήθηκε. Το Ford ΕcoSport αφήνει πολλά περιθώρια για κίνηση πέρα από την άσφαλτο και κάποιον καλοστρωμένο χωματόδρομο, όπου χάρη και στο καλύτερο τιμόνι της κατηγορίας μπορεί να προσφέρει πραγματική οδηγική ευχαρίστηση. 

Παρά την σπορ ανάρτηση της έκδοσης ST-Line, που μειώνει τις σχετικές διαδρομές, το EcoSport δεν είχε πρόβλημα να κρατάει τους τροχούς σε επαφή με το έδαφος, κάτι κρίσιμο για την πρόσφυση των κινητήριων τροχών. Ακόμη και στην extreme δοκιμή (πάτημα 2 χιαστί τροχών) δεν ακινητοποιήθηκε και δεν ακούμπησε πουθενά (ούτε τα πλαστικά κάτω από τον προφυλακτήρα). Με 190 χλστ. από το έδαφος (μια κορυφαία τιμή για τα δεδομένα των crossover) δεν είχε κανένα πρόβλημα στο πέρασμα του υδάτινου/λασπωμένου κωλύματος. Συνολικά, το EcoSport μας εξέπληξε με την ευκολία και την άνεση, που πέρασε όλα τα εμπόδια και τις δοκιμασίες, ενώ πιο μετά στην άσφαλτο μας ευχαρίστησε με την ιδιαιτέρως ευχάριστη οδική του συμπεριφορά. 

Η γνώμη του ειδικού 
Ούτε σκληρή, ούτε μαλακή η ανάρτηση είναι ό,τι πρέπει. Το τιμόνι είχε εξαιρετική αίσθηση, αλλά όλη τη δουλειά την κάνει η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, όπου εμφανώς ήταν μεγάλη. Κανένα πρόβλημα με την πρόσφυση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL