Η απουσία τετρακίνησης ή κάποιου special ηλεκτρονικού συστήματος βελτιστοποίησης της πρόσφυσης δεν προβλημάτισε στο ελάχιστο το μικρό crossover της Ford, το οποίο πέρασε «αέρα» από όλες τις δοκιμασίες στις οποίες υποβλήθηκε. Το Ford ΕcoSport αφήνει πολλά περιθώρια για κίνηση πέρα από την άσφαλτο και κάποιον καλοστρωμένο χωματόδρομο, όπου χάρη και στο καλύτερο τιμόνι της κατηγορίας μπορεί να προσφέρει πραγματική οδηγική ευχαρίστηση.
Παρά την σπορ ανάρτηση της έκδοσης ST-Line, που μειώνει τις σχετικές διαδρομές, το EcoSport δεν είχε πρόβλημα να κρατάει τους τροχούς σε επαφή με το έδαφος, κάτι κρίσιμο για την πρόσφυση των κινητήριων τροχών. Ακόμη και στην extreme δοκιμή (πάτημα 2 χιαστί τροχών) δεν ακινητοποιήθηκε και δεν ακούμπησε πουθενά (ούτε τα πλαστικά κάτω από τον προφυλακτήρα). Με 190 χλστ. από το έδαφος (μια κορυφαία τιμή για τα δεδομένα των crossover) δεν είχε κανένα πρόβλημα στο πέρασμα του υδάτινου/λασπωμένου κωλύματος. Συνολικά, το EcoSport μας εξέπληξε με την ευκολία και την άνεση, που πέρασε όλα τα εμπόδια και τις δοκιμασίες, ενώ πιο μετά στην άσφαλτο μας ευχαρίστησε με την ιδιαιτέρως ευχάριστη οδική του συμπεριφορά.
Η γνώμη του ειδικού
Ούτε σκληρή, ούτε μαλακή η ανάρτηση είναι ό,τι πρέπει. Το τιμόνι είχε εξαιρετική αίσθηση, αλλά όλη τη δουλειά την κάνει η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, όπου εμφανώς ήταν μεγάλη. Κανένα πρόβλημα με την πρόσφυση.
Σε πίστες δοκιμών με έμπειρους οδηγούς στο τιμόνι όπου και να κολλήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, αυτά τα πράγματα γίνονται με δικίνητα αυτοκίνητα. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, διότι μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι. Επίσης μπορεί να χτυπήσεις το αυτοκίνητο και να κάνεις σοβαρή ζημιά. Ακόμα τα αυτοκίνητα αυτά διαθέτουν ασφάλτινα ελαστικά που γλιστρούν όταν μπούν σε πολύ λάσπη, θέτοντας σε κίνδυνο το αυτοκίνητο και τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων. Συνεπώς ΌΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, διότι το πιθανότερο είναι να κάνεις πολύ μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο
Σε πίστες δοκιμών με έμπειρους οδηγούς στο τιμόνι όπου και να κολλήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, αυτά τα πράγματα γίνονται με δικίνητα αυτοκίνητα. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, διότι μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι. Επίσης μπορεί να χτυπήσεις το αυτοκίνητο και να κάνεις σοβαρή ζημιά. Ακόμα τα αυτοκίνητα αυτά διαθέτουν ασφάλτινα ελαστικά που γλιστρούν όταν μπούν σε πολύ λάσπη, θέτοντας σε κίνδυνο το αυτοκίνητο και τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων. Συνεπώς ΌΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, διότι το πιθανότερο είναι να κάνεις πολύ μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο