ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

CITROEN C4

CITROEN C4
CITROEN C4
CITROEN C4
CITROEN C4
CITROEN C4
CITROEN C4
  • CITROEN C4
  • CITROEN C4
  • CITROEN C4
  • CITROEN C4
  • CITROEN C4
  • CITROEN C4

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το CITROEN C4

Το Citroen C4 έφερε επανάσταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Συνδυάζει coupe λεπτομέρειες, με χώρους μικρομεσαίου χάτσμπακ και SUV απόσταση από το έδαφος. Προσφέρεται με κινητήρες PureTech βενζίνης 1,2 λτ. σε εκδόσεις 100 και 130 ίππων, και με diesel 1,5 BlueHDi 130 ίππων. Επιπλέον, διατίθεται και ως ηλεκτρικό στην έκδοση e-C4 με μπαταρία 50 kWh και 136 άλογα, υποσχόμενο αυτονομία 350 χιλιομέτρων.

11 Δοκιμες για CITROEN C4

Δοκιμή: Citroen C4 Hybrid 136 PS | Ανετο, δεν καίει και με δελεαστική τιμή

Δοκιμή: Citroen C4 Hybrid 136 PS | Ανετο, δεν καίει και με δελεαστική τιμή

Απέκτησε ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και κινείται ηλεκτρικά όταν ξεκινάς ή πατάς λίγο γκάζι.
Στην πόλη καίει 25% λιγότερο (6,5 από 8,5 λτ./100 χλμ. σε σχέση με πριν).
Έχει νέο look και ακόμα πιο άνετα, μαλακά σαν πολυθρόνες καθίσματα.
Κοστίζει 24.900 ευρώ στην έκδοση Plus που τα έχει όλα (μέχρι και 2ζωνικό κλιματισμό).

28 Συγκριτικα θεματα & Best buy για CITROEN C4

Hatchback, SUV ή και τα δύο; Το νέο Citroen C4 vs Suzuki S-Cross & VW Golf

Hatchback, SUV ή και τα δύο; Το νέο Citroen C4 vs Suzuki S-Cross & VW Golf

Και τα τρία είναι mild hybrid. Το C4 είναι το μόνο που μέσα στην πόλη πάει και με ρεύμα.
Ακριβό είναι το Golf (32.000€). Στα 24 χιλιάρικα βγαίνει με 116 άλογα και όχι hybrid.
Φθηνότερο 2 χιλιάρικα βγαίνει το Suzuki, αλλά δεν έχει αυτόματο κιβώτιο και πιο φτωχό εξοπλισμό.

AutoΤρίτη TEST CENTER για CITROEN C4

Ποιο στρίβει καλύτερα, τι χώρους έχει για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών, τι πραγματικά χωράει το πορτ-μπαγκάζ, πόσο καλά φώτα έχει, πόσο καλά απορροφάει τους κραδασμούς και τις λακκούβες. Δοκιμασίες που δεν θα βρεις αλλού!

45 ειδησεις για CITROEN C4

4 ώρες κολλημένος στην κίνηση: «Θα 'χα βαρέσει μπιέλα αν οδηγούσα χειροκίνητο...»

4 ώρες κολλημένος στην κίνηση: «Θα 'χα βαρέσει μπιέλα αν οδηγούσα χειροκίνητο...»

Τα ηλεκτρικά είναι αυτόματα, οπότε στην κίνηση γλιτώνεις το σπαστικό 1η - 2α και πάτημα συμπλέκτη, κάθε λίγο και λιγάκι.
Είναι επίσης πιο ξεκούραστα γιατί ο κινητήρας είναι αθόρυβος και χωρίς κραδασμούς.
Προσπερνούν για πλάκα, το γκάζι τους «τσιμπάει» με το παραμικρό πάτημα.
Έχουν συστήματα που κάνουν την οδήγηση εύκολη, όπως το one-pedal που για να φρενάρεις αφήνεις απλά το πόδι από το γκάζι.