Διαβάστηκε από 19456αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/8/2007
Σειρά 1 κάμπριο
Έχοντας ήδη παρουσιάσει 3θυρες, 5θυρες και κουπέ εκδόσεις της σειράς 1, περιμένουμε την ΒΜW -στην έκθεση της Γενεύης το 2008- να δείξει και επίσημα την πολυαναμενόμενη ανοιχτή εκδοχή του μικρομεσαίου μοντέλου. Στον τομέα των κινητήρων, το κάμπριο αναμένεται να χρησιμοποιεί αυτούς της κουπέ έκδοσης (με 306 άλογα στην κορυφή), από την οποία λογικά θα δανείζεται και την αισθητική του πίσω μέρους. Αντίθετα με τη σειρά 3 κάμπριο, αναμένεται να έχει υφασμάτινη οροφή.
Ζ2
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, όλα δείχνουν πως η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία θα προχωρήσει στην κατασκευή της Z2. Τα στοιχεία για το μοντέλο δεν είναι αρκετά ώστε να σχηματίσουμε μια πλήρη εικόνα, αλλά από ό,τι φαίνεται, η Z2 θα είναι ένα μικρό roadster. Το ντεμπούτο του νέου μοντέλου αναμένεται το 2010. Πάνω στο ίδιο πάτωμα θα πατήσει πιθανότατα και η κουπέ έκδοση της Ζ2, η οποία μάλλον θα κάνει την εμφάνισή της αργότερα.
Ζ9
Ένα δυνατό χτύπημα στον ανταγωνισμό σκοπεύει να ρίξει το 2010 η BMW με τη νέα Z9. Το μελλοντικό supercar μπορεί να μην έχει τον ίδιο ρετρό χαρακτήρα με τη Z8, εκπέμπει όμως δυναμισμό και ακολουθεί πιστά τη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας. Αν και προς το παρόν τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας είναι περιορισμένα, φήμες κάνουν λόγο πως το διθέσιο κουπέ μοντέλο της BMW θα διαθέτει πλαίσιο από αλουμίνιο, ανθρακονήματα για περιορισμό του βάρους και, φυσικά, το V10 κινητήρα, με τους 507 ίππους της υπάρχουσας M5.
Σειρά 1 κουπέ
Η νέα BMW 1 Coupe θα διατίθεται αρχικά σε τρεις εκδόσεις, εκ των οποίων οι δύο είναι diesel. Το μήκος της, με την προσθήκη του τρίτου όγκου, αγγίζει τα 4,36 μέτρα, είναι, δηλαδή, μεγαλύτερο των hatchback εκδόσεων κατά 13,3 εκατοστά. Οι 120d Coupe και 123d Coupe αναμένεται να προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό, όχι όμως όσο η πληθωρική 135i Coupe με τον biturbo κινητήρα των 3,0 λίτρων και τα 306 άλογα. Η συγκεκριμένη επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα, εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Το νέο 2θυρο μικρομεσαίο γερμανικό μοντέλο θα παρουσιαστεί στο κοινό στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Χ6
Η Χ6 αναμένεται να είναι ένα από τα σπορ μοντέλα της BMW. Δεν πρόκειται ακριβώς για SUV, αλλά για ένα όχημα το οποίο σε πρώτο πλάνο θα βάζει τη δυναμική οδική συμπεριφορά και την όσο το δυνατόν περισσότερη ικανοποίηση του οδηγού. Σχεδιαστικά, θα έχουμε να κάνουμε με μια μίξη στοιχείων από SUV και κουπέ, ενώ τεχνικά θα χρησιμοποιηθούν κάποια στοιχεία από την X5, όπως η τετρακίνηση. Υπάρχουν πληροφορίες, πάντως, ότι σκοπός του οχήματος δε θα είναι τόσο να "βουτά στις λάσπες", όσο να στρίβει με ασύλληπτο τρόπο σε κάθε επιφάνεια. Εικάζεται, μάλιστα, ότι το DPC, το πιο σύγχρονο ίσως σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που εξελίσσει αυτόν τον καιρό η BMW, θα κάνει πρεμιέρα με την Χ6. Από πλευράς κινητήρων, υπολογίστε στα πιο δυνατά μοτέρ που έχει η φίρμα.
Ζ8
Στο πλαίσιο της δυναμικής εμπλοκής της BMW στο κομμάτι της αγοράς, το οποίο αποκαλούμε "εξωτικό", εξετάζεται και η επιστροφή του ονόματος "Z8". Οι άνθρωποι της BMW λέγεται ότι θέλουν να δώσουν ένα πολύ δυναμικό ύφος στο νέο και αποκλειστικά διθέσιο όχημά τους. Τίποτε λιγότερο από ένα κορυφαίο και εντυπωσιακό look δε θα μπορεί να ταιριάζει με αυτό το όχημα, το οποίο περιμένουμε να παρουσιαστεί περίπου το 2010. Το ίδιο ισχύει και σε τεχνικό επίπεδο, όπου οτιδήποτε με λιγότερους από 8 ή 10 κυλίνδρους δύσκολα θα βρει θέση κάτω από το καπό.
Concept CS
H πρωτότυπη CS αποτελεί τη νέα άποψη της BMW στην κατηγορία των μοντέλων Gran Turismo. Η τετράπορτη CS έχει όλα τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά μιας BMW, τα οποία δένουν αρμονικά με τη μοντέρνα και άκρως δυναμική εμφάνιση, που συνήθως συναντάμε σε κάποιο coupe μοντέλου. Στην καμπίνα επιβατών υπάρχουν τέσσερις ξεχωριστές θέσεις, επενδυμένες από δέρμα και με πολύ καλή πλευρική στήριξη. Το μήκος της ξεπερνά αυτό της Σειράς 7, φθάνοντας στα 5,1 μέτρα. Πιθανόν είναι ο προάγγελος της Σειράς 8 και αναμένεται να παρουσιαστεί στα μέσα του 2009.
F3
Η υποκατηγορία των crossover, των οχημάτων που αφομοιώνουν στοιχεία από διάφορες κατηγορίες δηλαδή, αποτελεί το νέο επίσημο πειρασμό, στον οποίο φαίνεται ότι θα ενδώσει η BMW. Ένα από τα στοιχεία που θα δούμε στην πολυχρηστική F3, είναι το σύστημα τετρακίνησης xDrive, ενώ η τωρινή γκάμα των 4κύλινδρων και 6κύλινδρων μηχανικών συνόλων τόσο από την 3άρα, όσο και από την Χ3, θα μπορεί άνετα να φιλοξενηθεί στο εμπρός καπό του νέου μοντέλου. Όσο για την κορυφή της γκάμας, γίνεται ήδη λόγος για 3λιτρη έκδοση, με δύο turbo και 306 ίππους. Οι περισσότερες ή οι κανονικές -εάν προτιμάτε- εκδόσεις θα είναι πάντως πισωκίνητες, γεγονός που από μόνο του αρκεί για να δώσει στην F3 το στοιχείο της διαφορετικότητας, τουλάχιστον στην κλάση των μικρομεσαίων πολυχρηστικών.