Διαβάστηκε από 19456αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/8/2007
Tiguan
Με δυναμική σχεδίαση που διατηρεί στο ακέραιο την εταιρική ταυτότητα της γερμανικής εταιρείας και κινητήρες TSI, απόδοσης από 140 έως 200 ίππων, το νέο μεσαίο SUV διεκδικεί με αξιώσεις την κορυφή της κατηγορίας. Το Tiguan θα προσφέρεται με δύο αμαξώματα, που θα διαφέρουν κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα τους και θα καθορίζουν κατά κάποιο τρόπο τη φιλοσοφία κίνησης του κάθε μοντέλου. Έτσι, λοιπόν, στις… πολιτικές εκδόσεις "Trend & Fun" και "Sport & Style" η γωνία προσέγγισης του εμπρός προβόλου θα ανέρχεται στις 18 μοίρες, ενώ στην πιο περιπετειώδη έκδοση "Track & Field" η γωνία προσέγγισης θα φτάνει στις 28 μοίρες, αυξάνοντας έτσι τις εκτός δρόμου δυνατότητες του νέου μοντέλου. Θα διατίθεται με ένα εξελιγμένο σύστημα 4κίνησης με κεντρικό συμπλέκτη Haldex και το νέας γενιάς ηλεκτρομηχανικής υποβοήθησης σύστημα διεύθυνσης, στο οποίο, σύμφωνα με τη VW, δε θα υπάρχουν τζόγοι -ακόμη και στις χωμάτινες διαδρομές. Στις τελευταίες, ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του μία… πλειάδα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, που θα ενεργοποιούνται με το πάτημα ενός κουμπιού.
Golf Plus TSI (122 hp)
Το Golf Plus είναι ένα αυτοκίνητο με πολλές αρετές, καθώς καταφέρνει να συνδυάσει την πολύ καλή οδική συμπεριφορά με τους άνετους χώρους, την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας. Από τους επόμενους μήνες θα διατίθεται και με το νέο κινητήρα τεχνολογίας TSI, ο οποίος αποδίδει 122 ίππους και θα τροφοδοτήσει αρκετά μοντέλα του γκρουπ. O νέος κινητήρας έχει την ίδια χωρητικότητα με τον ήδη υπάρχοντα (1,4 λίτρων), προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις και ακόμη πιο οικονομική κατανάλωση καυσίμου.
Jetta TSI (122 hp)
Ένα τρίτο μέλος απέκτησε η σειρά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων TSI του γκρουπ. Ο νέος κινητήρας έχει την ίδια κατασκευαστική δομή (χωρητικότητα 1,4 λίτρων, 16βάλβιδος με διπλό τούρμπο) με τους άλλους κινητήρες της σειράς, που ήδη γνωρίζουμε και αποδίδει 122 ίππους από τις 5.000 έως τις 6.400 σ.α.λ. Ένα από τα μοντέλα στα οποία θα τοποθετηθεί θα είναι και το Jetta, αντικαθιστώντας με λίγα λόγια τον 1,6 FSI. Η κατανάλωση καυσίμου θα είναι μειωμένη κατά 6% περίπου (σε σχέση με τον 1,6 FSI), γεγονός που οφείλεται μεταξύ άλλων στην πολύ καλή ελαστικότητα του συνόλου, καθώς το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο ήδη από τις 1.250 σ.α.λ. Επίσης, στη μείωση της κατανάλωσης συμβάλλουν τόσο η χρήση τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού, όσο και οι μειωμένες τριβές λόγω της μικρότερης χωρητικότητας.
Golf Variant
Η VW έχει παρουσιάσει και θα λανσάρει σύντομα την 3η γενιά του Golf Variant. Ενός μοντέλου που αποδείχθηκε από τα πλέον εμπορικά της εταιρείας, καθώς από το 1993, όπου και ξεκίνησε η διάθεσή του, κατάφερε να πουλήσει περισσότερα από 1,2 εκ. οχήματα παγκοσμίως. Αισθητικά, η νέα version διατηρεί τις ίδιες σχεδιαστικές γραμμές στο εμπρόσθιο τμήμα με την υπόλοιπη οικογένεια Golf, διαφοροποιείται όμως σημαντικά ως προς το σχεδιασμό του πίσω τμήματος. Ατού, για μια ακόμη φορά βέβαια, του Golf Variant θα είναι οι διαθέσιμοι χώροι. ¶νετα, λοιπόν, αναμένεται να μεταφερθούν στην καμπίνα του μοντέλου 4 ή και 5 ενήλικοι επιβάτες, οι οποίοι μάλιστα θα μπορούν να φορτώσουν το χώρο αποσκευών με 690 λτ. -1.550 λτ. με τα καθίσματα πεσμένα! Το Golf Variant θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λτ., απόδοσης 102 ίππων.
Roadster
Έχοντας λάβει έντονα σχεδιαστικά στοιχεία από το πρωτότυπο Concept R, το νέο μοντέλο της γερμανικής μάρκας θα αποτελέσει, όπως όλα δείχνουν, τον προάγγελο του μελλοντικού ανοικτού αυτοκινήτου της VW. Όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες, ο γερμανικός όμιλος έχει κάνει τις πρώτες συζητήσεις με άλλες εταιρείες, για να αναπτύξουν από κοινού το Roadster και μια από αυτές είναι η Porsche, η οποία κατέχει και ένα σημαντικό ποσοστό μετοχών της VW. Το νέο Roadster θα έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, κίνηση στους πίσω τροχούς και είναι πιθανό να είναι αυστηρά διθέσιο, ενώ οι κινητήρες θα είναι τεχνολογίας TSI.
Cross Fox
H "αλεπού" της VW έβαλε το αθλητικό "κοστούμι" της και παίρνει τα βουνά! Το ομολογουμένως χαριτωμένο Cross Fox περνάει στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και έρχεται στην Ευρώπη στα τέλη του έτους. Αλλαγές στην γκάμα των μηχανικών συνόλων δεν παρατηρούνται σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του Fox, ενώ μην περιμένετε και κάποιο σύστημα τετρακίνησης να εφοδιάζει το μοντέλο. Οι μόνες αλλαγές, εστιάζονται στην σχεδίαση του οχήματος και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Golf
Το 2008, αρκετά νωρίτερα από ό,τι υπολογιζόταν αρχικά, θα λανσαριστεί η έκτη γενιά του Golf. Το μικρομεσαίο της VW δεν πρόκειται να αλλάξει σε ό,τι αφορά στο δάπεδο και στην ανάρτησή του, καθώς οι αρχικές επιλογές κρίνοντες υπερικανοποιητικές. Η προσπάθεια, λοιπόν, εστιάζεται στην εξωτερική σχεδίαση, η οποία παρ' ότι γνώριμη, θα είναι σημαντικά πιο δυναμική και "αγριεμένη", ενώ σημαντικός όγκος εργασίας αφιερώνεται στην περαιτέρω βελτίωση των χώρων, αλλά και της ήδη πολύ καλής ποιότητας. Στον τομέα των μηχανικών μερών επίσης δεν αναμένονται μεγάλες διαφορές. Εκτιμάται λοιπόν, ότι θα υπάρχουν 80 και 115 άλογα στις δύο μικρές ατμοσφαιρικές εκδόσεις (1,4 και 1,6 λίτρων FSI) και από εκεί και πέρα θα αναλαμβάνουν δράση οι υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις στα 1,4 λίτρα TSI με 140 και 170 ίππους και στα 2,0 λίτρα TFSI με 200 ίππους. Στην κορυφή περιμένουμε μια έκδοση R36 (α λα Passat) με περί τους 280 ίππους. Οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στη διαμόρφωση του εμπρός μέρους. Αυτή η περιοχή αναλαμβάνει πλέον να εκφράσει τον έξτρα δυναμισμό που θέλει να προσδώσει η VW στο εμβληματικής σημασίας μοντέλο της.
Passat R36
Το νέο μοντέλο είναι το ισχυρότερο Passat στην ιστορία. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας V6 FSI κινητήρας των 3,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και συνδυάζεται με το πολύ γρήγορο σε ανταπόκριση 6τάχυτο DSG κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο με τη σειρά του μοιράζει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Η ανάρτηση είναι αναβαθμισμένη σε σχέση με το απλό μοντέλο, όπως και το σύστημα πέδησης, για να διασφαλισθεί η ταχύτερη επιβράδυνση. Για να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 5,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χιλιόμετρα.
Polo
Περίπου το 2008 αναμένεται να παρουσιάσει η Volkswagen τον αντικαταστάτη του Polo. Το ιδιαίτερα επιθυμητό μοντέλο της γερμανικής εταιρείας θα πάει ένα βήμα πιο μακριά τη σχετικά επιθετική σχεδίαση που έχει το τωρινό όχημα, έπειτα από την τελευταία ανανέωσή του. Οι καμπύλες γραμμές θα κάνουν πιο έντονη την παρουσία τους στο αμάξωμα, ενώ η γενική λογική που θα ακολουθηθεί, θα θυμίζει αυτή του Golf. Από πλευράς διαστάσεων θα υπάρξουν αλλαγές, με ανάλογα οφέλη στον τομέα των χώρων. Αυτό θα επιτευχθεί κυρίως μέσω αύξησης του πλάτους οχήματος και λιγότερο με αντίστοιχη επέμβαση στο μήκος του. Εκτός, βέβαια, από ένα ευρύχωρο εσωτερικό, το επόμενης γενιάς Polo εκτιμάται ότι θα είναι πιο ευχάριστο οπτικά και πιο νεανικό από ό,τι το "σημερινό". Ωστόσο, σε διάφορα βασικά σημεία, όπως είναι οι αναρτήσεις και τα φρένα, υπάρχουν πληροφορίες ότι οι αλλαγές θα είναι αρκετά μεγάλες. Στον τομέα των κινητήρων, όλοι οι μικροί MPI και FSI (1,4 λίτρων) θέτουν ισχυρή υποψηφιότητα να βρεθούν κάτω από το εμπρός καπό του Polo, ενώ, λογικά, σε αυτή τη γενιά, τις σπορ αναζητήσεις των εν δυνάμει αγοραστών θα κληθούν να ικανοποιήσουν κινητήρες της σειράς TSI, με έως και 170 ίππους.
Scirocco
Βασισμένο στο πρωτότυπο Ιroc, που πρωτοπαρουσιάστηκε μέσα στο 2006, το VW Scirocco αναμένεται αρκετά σπορτίφ και εντυπωσιακό. Πατά σε ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών και το εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει 4 επιβάτες, με το χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα 300 λίτρων. Το μήκος του είναι 4,24 μ., το πλάτος 1,8 μ., το ύψος του 1,4 μ. και το μεταξόνιό του φτάνει στα 2,68 μ. Για την ώρα τουλάχιστον, κάτω από το καπό του φιλοξενείται ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ με ισχύ 210 ίππων, όμως, οι άνθρωποι της VW εξετάζουν και εκδοχές με ισχύ μικρότερη των 150 ίππων. Το λανσάρισμά του στις ευρωπαϊκές αγορές προσδιορίζεται χρονικά για το τέλος του 2007.