ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/8/2007
Θέματα αγοράς mtx
Σαγηνευτικό…. μέλλον
FORD
Διαβάστηκε από 19456 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/8/2007
Focus
Το 1998, όταν οι άνθρωποι της Ford λανσάριζαν την 1η γενιά του Focus, ίσως δεν περίμεναν και οι ίδιοι, πως το μικρομεσαίο μοντέλο τους θα εξελισσόταν σε ένα από τα πλέον επιτυχημένα οχήματα του ομίλου. Με την επίσημη παρουσίαση της 2ης γενιάς, το 2004, απέδειξαν εμπράκτως, πως ένα καλό αυτοκίνητο μπορεί με μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές να γίνει ακόμη καλύτερο! Εστιάζοντας στη βελτίωση της ποιότητας του εσωτερικού, αλλά και στην αύξηση των διαθέσιμων χώρων -τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές- κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο, που να εμφανίζεται ευχάριστο στο δρόμο, καλύπτοντας παράλληλα και τις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού, σε τομείς όπως οι χώροι και η ποιότητα.
Τεχνικά
Ακόμη είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε με ακρίβεια ποιες και πόσες θα είναι οι τεχνικές αλλαγές στο νέο Focus. Μην ξεχνάμε άλλωστε, πως η παρουσίαση του μοντέλου δεν αναμένεται πριν το 2009, οπότε και τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας προς το παρόν είναι λιγοστά. Πάντως, αυτό που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι, πως και στη νέα version θα διατηρηθεί αναλλοίωτη η δομή της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω), όπως και η γκάμα των μηχανικών συνόλων. Έτσι και στην 3η γενιά Focus, το "παρών" θα δώσουν κανονικά ο 1.600άρης κινητήρας τεχνολογίας Duratec Ti - VCT, απόδοσης 115 ίππων, ο 2,0 λτ. με τους 145 ίππους και, πιθανότατα, ο 5κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος (έκδοση ST) με τους 225 ίππους.
Ka
Το μίνι της Ford μπαίνει σε μια νέα εποχή, αφού από το 2008 αναμένεται η νέα του γενιά. Το νέο Ka θα αποτελέσει προϊόν συνεργασίας μεταξύ Ford και Fiat (500), με στόχο φυσικά τη μείωση των εξόδων και, αντίστοιχα, τα μειωμένα επίπεδα της τελικής τιμής του αυτοκινήτου. Σύμφωνα, λοιπόν, με την πρώτη ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία που έχουμε στη διάθεσή μας, το νέο Ka θα ενσωματώνει μια αρκετά δυναμική σχεδίαση, η οποία θα διαθέτει ευδιάκριτα σπορτίφ στοιχεία (μεγάλο εμπρός αεραγωγό, τονισμένους θόλους τροχών κ.λ.π.). Επιπλέον, η δεύτερη γενιά του μοντέλου θα διατηρήσει την τετραθέσια διάταξή της, παρ' ότι ο χώρος αποσκευών αναμένεται μικρός σε μέγεθος.
Fiesta
Σε προχωρημένο στάδιο δοκιμών, ακόμη και σε δημόσιους δρόμους, βρίσκεται αυτήν την περίοδο το όχημα που θα αντικαταστήσει το Ford Fiesta. Η πρώτη παρουσίαση του σε μορφή πρωτοτύπου θα γίνει μάλλον στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο. Νέα και σαφώς πιο δυναμική εμφάνιση σχεδιάζει για το επόμενης γενιάς Fiesta η Ford. Έτσι, αναμένεται να έχει ένα ύφος τόσο δυναμικό, όσο αυτό των μεγαλύτερων μοντέλων της μάρκας, όπως προκύπτει και από τη σχετική κατασκοπευτική φωτογραφία. Κοιτώντας το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, εντοπίζουμε μία ακόμη μεγάλη αλλαγή: τα φωτιστικά σώματα έχουν πλέον οριζόντιο προσανατολισμό και όχι κατακόρυφο, όπως στο τωρινό. Γενικά, είναι εμφανής η προσπάθεια της εταιρείας να καταστήσει τη σχεδίαση ένα από τα πιο δυνατά "χαρτιά" του νέου Fiesta. Στο εσωτερικό, η σχεδίαση θα είναι πιο νεανική και "ζωντανή" σε σχέση με το τωρινό μοντέλο. Στον τομέα της ποιότητας, η τωρινή γενιά του Fiesta, με τα μαλακά πλαστικά ανώτερου επιπέδου, έχει ανεβάσει αρκετά τον πήχη στη μικρή κλάση, οπότε οι προσδοκίες για την επόμενη γενιά είναι ανάλογα μεγάλες. Από πλευράς χώρων, οι επιδόσεις θα είναι επίσης βελτιωμένες, καθώς οι μέχρι τώρα πληροφορίες αναφέρουν, ότι θα υπάρξει αξιοσέβαστη αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων προς κάθε κατεύθυνση. Σε τεχνικό επίπεδο, η εξέλιξη του Fiesta φέρεται να προχωρά παράλληλα με αυτήν του Mazda 2. Αμφότερα βασίζονται σε μια πλατφόρμα με τον κωδικό "B2xx" και θα μοιράζονται αρκετά μηχανικά τμήματα. Από πλευράς κινητήρων, οι επιλογές βενζίνης θα είναι τρεις, με πιθανότερες αυτές των 1,25, 1,4 και 1,6 λίτρων, χωρίς να ξεκαθαρίζεται εάν η τελευταία θα είναι κάποια Ti-VCT με 115 ή και περισσότερους ίππους. Στην κορυφή, πάντως, θα τοποθετηθεί εκ νέου μια έκδοση ST, με νέα όμως φιλοσοφία: λιγότερα κυβικά (πιθανότατα 1.600), με turbo και ισχύ περί τους 170 ίππους (δίλιτρο, ατμοσφαιρικό με 150 ίππους είναι το ομώνυμο τωρινό ST).

 
 Μελλοντικά μοντέλα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHRYSLER
CHEVROLET
CITROEN
DACIA
DAIHATSU
FIAT
FORD
HONDA
HYUNDAI
JAGUAR
KIA
LANCIA
LANDWIND
LEXUS
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
SAAB
SΕΑΤ
SKODA
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLVO
VOLKSWAGEN