Διαβάστηκε από 19456αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/8/2007
C-Crosser
To πρώτο SUV στην ιστορία της Citroen θα λανσαριστεί στην Ελλάδα το ερχόμενο φθινόπωρο. Το μήκος του αυτοκινήτου φθάνει στα 4,64 μέτρα, με τη σχεδίαση να μην ξεφεύγει από τα πρότυπα της Citroen, όπως τα έχουμε γνωρίσει σε πολλά πρόσφατα μοντέλα. Tο C-Crosser είναι ένα αυτοκίνητο 5+2 θέσεων, με μήκος 4.645 mm, πλάτος 1.805 mm και ύψος 1.715 mm, διαθέτει όλες τις σύγχρονες ανέσεις και μεγάλο πορτ μπαγκάζ 441-510 λίτρων, ανάλογα με τη θέση της δεύτερης σειράς καθισμάτων. Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας κινητήρας diesel (2,2 λίτρων, 160 ίππων), τουλάχιστον αρχικά, διότι αργότερα αναμένεται και ένας βενζίνης στα 2,4 λίτρα. Προορισμένο να συνδυάζει τις πολιτισμένες μετακινήσεις στην άσφαλτο με αρκετές εκτός δρόμου δυνατότητες, διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους 4 τροχούς, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει κίνηση είτε στους εμπρός, είτε και στους 4 τροχούς με αυτόματη ανακατανομή της ροπής, είτε τη λειτουργία "κλειδώματος" (lock), οπότε η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, αλλά η αναλογία της ροπής εμπρός/πίσω παραμένει σταθερή 40:60.
C5
Το μελλοντικό C5 πήρε τα καλύτερα χαρακτηριστικά από τα "αδερφά" μοντέλα του ομίλου (σχεδίαση από C4, τεχνολογία από C6 και πλατφόρμα κατασκευής από 407) και δείχνει πως πλέον είναι σε θέση να πρωταγωνιστήσει με αξιώσεις στο segment των μεσαίων οχημάτων. Oι πρώτες πληροφορίες λένε ότι, η μεσαία μπερλίνα της γαλλικής φίρμας πλέον θα "χαρίζει" και αρκετά σπορ χαρακτηριστικά στον οδηγό της. Όχι ότι θα υπάρξουν περιορισμοί στην υψηλού επιπέδου άνεση, αλλά το συνολικό στήσιμο του αυτοκινήτου θα μπορεί να δώσει και αυτό το… κάτι παραπάνω που αναζητεί ο πιο ανήσυχος οδηγός. Πέρα από τους γνωστούς κινητήρες των 3,0 λτ. V6 (με 220 ίππους πλέον από 211), 2,2 λτ. (163 ίππους) και 2,0 λτ. (με 143 ίππους), θα υπάρχει και ένα νέο μοτέρ, σε συνεργασία με τη Ford, χωρητικότητας 2,7 λτ. V6, με απόδοση 215 ίππων. Για την ελληνική αγορά πάντως θα πρέπει να θεωρούμε σίγουρο και το μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ. Το λανσάρισμα του C5 αναμένεται το 2008.
C4 sedan
Το νέο C4 sedan θα κατασκευάζεται από τη γραμμή παραγωγής του PSA Group στο Buenos Aires και είναι το έκτο μοντέλο που παράγεται από το συγκεκριμένο εργοστάσιο, μετά το Peugeot 206, το 5θυρο 307, το sedan 307, το Partner και το Citroen Berlingo. Η πρώτη ευρωπαϊκή αγορά που θα έχει στη διάθεσή της το sedan C4, είναι αυτή της Ισπανίας, πριν το τέλος του έτους. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με ένα βενζινοκινητήρα και ένα ντίζελ. Η πρώτη επιλογή αφορά στο γνωστό 1,6 με τους 100 ίππους, που χρησιμοποιείται και στις εκδόσεις χάτσμπακ. Αντίστοιχη χωρητικότητα και ισχύ διαθέτει και ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας, η ροπή του όμως είναι εντυπωσιακά μεγαλύτερη, φθάνοντας στα 24 kgm στις 1.750 σ.α.λ.
C3
Για το 2008 φαίνεται ότι έχει προγραμματίσει η Citroen την αντικατάσταση του C3. Για την επόμενη γενιά του γαλλικού μικρού οι πληροφορίες λένε, ότι θα αποκτήσει ανάλογη εμφάνιση με αυτήν του πεντάθυρου C4. Θα διατηρηθούν, δηλαδή, οι καμπύλες γραμμές ως βασικό χαρακτηριστικό του αμαξώματος, όμως η γενική λογική θα θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο, με δεδομένο ότι και το μήκος θα ξεπερνά τα 4,0 μέτρα. Από πλευράς κινητήρων, οι βασικές εκδόσεις θα είναι λογικά οι γνωστές των 1,4 λίτρων, με 75 και 90 ίππους. Από εκεί κι έπειτα, οι δύο 1.600άρηδες που έχουν προκύψει από τη συνεργασία του PSA με την BMW, θα επηρεάσουν και το C3, δημιουργώντας εκδόσεις με 120 και 143 ίππους (με turbo ο δεύτερος). Το C3 θα αποκτήσει και τρίθυρη έκδοση, επηρεασμένη από το πρωτότυπο C-Airplay.
C-Buggy
Την παρθενική του εμφάνιση την πραγματοποίησε το προηγούμενο έτος στην Έκθεση αυτοκινήτου της Μαδρίτης. Το C-Buggy, όπως ονομάστηκε, μπορεί ως ιδέα να είναι αρκετά χρόνια μπροστά από την εποχή μας, αλλά, όπως όλα δείχνουν, θα αποτελέσει τη βάση, πάνω στην οποία θα στηριχθεί η Citroen για τη δημιουργία του μελλοντικού C3 Pluriel.