Διαβάστηκε από 19456αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/8/2007
Outlander
H δεύτερη γενιά του Outlander είναι άμεσα διαθέσιμη, με όπλα την εμφάνιση, την ευρυχωρία και την εξελιγμένη τετρακίνηση. Το νέο μοντέλο είναι επηρεασμένο αισθητικά από πρόσφατες προτάσεις της Mitsubishi, όπως το L200. Οι καμπύλες γραμμές είναι πλέον περισσότερες και πιο απαλές, ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζει η εμπρός μάσκα, η οποία -σύμφωνα με την εταιρεία- είναι επηρεασμένη από το σχήμα του όρους Φούτζι. Στο πίσω άκρο τα φωτιστικά σώματα είναι επίσης εκφραστές δυναμισμού, ενώ η χρήση LEDs καθιστά την εικόνα του πίσω μέρους πολύ πιο εντυπωσιακή. Συνολικά το αυτοκίνητο δεν έχει αποβάλλει πλήρως το χαρακτήρα του πρώτου μοντέλου και συνεχίζει να δείχνει επηρεασμένο από την κλάση των στέισον βάγκον, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό. Σε σχέση με την τωρινή γενιά, το νέο Outlander είναι κατά 10 πόντους πιο μακρύ, 5 πόντους πιο πλατύ, ενώ κατά 5 πόντους μακρύτερο είναι και το μεταξόνιο. Αυτές οι αλλαγές προφανώς επέτρεψαν στη Mitsubishi να παρέχει ένα υψηλότερο επίπεδο ευρυχωρίας. Εφοδιάζεται με ένα κινητήρα βενζίνης 2,4 λτ. 170 ίππων και δύο diesel 2,0 και 2,2 λτ. με 140 και 156 ίππους αντίστοιχα. Γενικά, η απουσία του πετρελαιοκινητήρα στο πρώτης γενιάς μοντέλο φαίνεται ότι στοίχισε αρκετά, καθώς φρέναρε κάπως τη διείσδυση του μοντέλου στην αγορά. Από εκεί κι έπειτα, το ενδιαφέρον στρέφεται και στο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο είναι σημαντικά πιο ικανό από ό,τι στο τωρινό Outlander.
Lancer
Το νέο Lancer από το Σεπτέμβριο του 2007 και μετά θα βρίσκεται και στη χώρα μας. Πρόκειται για ένα εξ ολοκλήρου νέο αυτοκίνητο, που το μόνο κοινό στοιχείο του με το παρελθόν είναι το ονοματεπώνυμο στην ταυτότητα… Νέα σχεδίαση, που συνδυάζει τις σπορτίφ με τις κλασικές γραμμές, νέα πλατφόρμα κατασκευής (όμοια με του νέου Outlander), νέοι κινητήρες (1,5 λτ., 1,8 λτ., 2,0 λτ. και 2,0 λτ. turbo, με 109, 140, 240 και 295 ίππους αντίστοιχα) και πλέον τόσο σε σεντάν όσο και σε χατσμπακ αμαξώματα, το Lancer ατενίζει σίγουρα με μεγαλύτερη αισιοδοξία το μέλλον του στην κατηγορία.
EVO
Το νέο Evolution θα έχει τη μεγαλύτερη διαφορά που έχει παρατηρηθεί ποτέ ανάμεσα στο επερχόμενο και στο απερχόμενο μοντέλο, κάτι που διαφαίνεται από το Prototype X, στο οποίο και θα στηριχθεί.
Από την εξωτερική σχεδίαση του Evo παρατηρούμε την ξεκάθαρη ομοιότητα με την απλή έκδοση του Lancer. Βέβαια, οι λεπτομέρειες, όπως η πιο δυναμική σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα, ο αεροδυναμικός διαχύτης πίσω με τις δύο απολήξεις, οι αισθητά μεγαλύτερης διαμέτρου τροχοί, η κλασική αεροτομή και οι αεραγωγοί στο καπό δεν αφήνουν περιθώρια για παρεξηγήσεις. Ακόμη, οι μεγάλες κόκκινες δαγκάνες των φρένων και οι εξωτερικοί καθρέφτες με τα φλας τύπου LED δένουν αρμονικά με το υπόλοιπο σχεδιαστικό σύνολο. Το Prototype X φοράει τον εντελώς νέο δίλιτρο κινητήρα (υπερτροφοδοτούμενο) 4B11 DOHC MIVEC από αλουμίνιο, που συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο - σειριακό κιβώτιο με pads από μαγνήσιο πίσω από το τιμόνι του οδηγού. Το εν λόγω κιβώτιο θα είναι διαθέσιμο και στο νέο Evo. Για τους λάτρεις του παραδοσιακού χειροκίνητου κιβωτίου, η Mitsubishi θα παρέχει και το κλασικό των πέντε σχέσεων, όπως και στο τωρινό μοντέλο. Το σύστημα τετρακίνησης έχει βασιστεί πάνω στο αντίστοιχο του Outlander 2007, μόνο που είναι πιο εξελιγμένο και εφοδιασμένο με το σύστημα ευστάθειας (stability control)-Super All Wheel Control (S-AWC).