Διαβάστηκε από 19456αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/8/2007
Impreza
Το νέο Impreza είναι αρκετά αναβαθμισμένο σε σχέση με το υπάρχον, έχει μεγαλώσει αρκετά σε διαστάσεις, ενώ θα διατίθεται και σε χάτσμπακ έκδοση. Το εσωτερικό του είναι πιο σύγχρονο και με κάποιες δόσεις πολυτέλειας, είναι ευχάριστο στην όψη, ενώ σχεδιαστικά παραπέμπει σε αυτό του Tribeca. Τα μηχανικά σύνολα που υπάρχουν στο σημερινό μοντέλο, θα συνεχίσουν την πορεία τους και στο νέο Impreza. Αυτό σημαίνει ότι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,5 λτ. θα συνεχίσει να υπάρχει κάτω από το καπό και της νέας γενιάς, αλλά η μέγιστη ροπή θα αποδίδεται πλέον από χαμηλότερες στροφές, χάρη στη νέα χαρτογράφηση του εγκεφάλου. Η νέα πίσω ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια, με την μπροστινή να έρχεται με μικρές τροποποιήσεις από το Legacy. Οι διαστάσεις είναι αρκετά μεγαλύτερες σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 9,5 εκ., και το εσωτερικό πλάτος κατά 5 εκ., αυξάνοντας και το χώρο επιβατών.
Το χάτσμπακ είναι 4,3 εκ. κοντύτερο από την υπάρχουσα station εκδοχή του μοντέλου, ενώ το σεντάν αμάξωμα θα είναι 12,4 εκ. μακρύτερο από το σημερινό (συνολικά φτάνει στα 4.589 μ.), με το μεγαλύτερο μέρος να πηγαίνει στο πορτ μπαγκάζ και στο χώρο αποσκευών. Το εξωτερικό πλάτος παραμένει το ίδιο. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις, το νέο μοντέλο θα έχει οριακά μικρότερο βάρος και στις δύο εκδοχές του. Το νέο Impreza παρουσιάζεται βελτιωμένο και στον τομέα της ασφάλειας, με το νέο πλαίσιο να διαθέτει βελτιωμένες ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης και όλα τα μοντέλα να φέρουν πλέον στον εξοπλισμό τους 6 αερόσακους.
Tribeca
To ανανεωμένο Tribeca έχει αποκτήσει μία πιο… συμβατική σχεδίαση όσον αφορά στο εμπρόσθιο μέρος του, ενώ έρχεται και με ένα νέο και ισχυρότερο -σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο- κινητήρα 3,6 λίτρων και 256 ίππων. Διαφορετικό είναι και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αφού έχουν ανασχεδιαστεί τόσο τα πίσω παράθυρα, όσο και τα φωτιστικά σώματα, η 5η πόρτα αλλά και ο προφυλακτήρας. Ο νέος εξακύλινδρος μπόξερ κινητήρας των 3,6 λίτρων φέρει σύστημα μεταβλητού χρονισμού για τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής, σε αντίθεση με το σύνολο που αντικαθιστά, όπου η μεταβολή του χρονισμού γινόταν μόνο στις πρώτες. Εκτός από την αυξημένη κατά 0,6 λίτρα χωρητικότητα, διαθέτει και 11 ίππους περισσότερους. Σημαντικότερη όμως είναι η αύξηση της ροπής, που τώρα ανέρχεται στα 341 Nm -από 297 που βρισκόταν πριν. Συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων του υπάρχοντος μοντέλου, το οποίο, όμως, έχει ανασχεδιαστεί σε αρκετά του μέρη, ώστε οι αλλαγές να γίνονται τα ταχύτερα και πιο ομαλά, ενώ το βάρος του έχει μειωθεί περίπου κατά 4,5 κιλά. Το σύστημα 4κίνησης Symmetrical All-Wheel Drive της Subaru έχει μεταφερθεί αυτούσιο.