Διαβάστηκε από 19456αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/8/2007
Bravo
Το νέο Bravo δε θυμίζει σε τίποτα το Stilo. Φρεσκότατο, με δυναμικό παρουσιαστικό και αρκετά σπορτίφ χαρακτηριστικά, το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της Fiat αναμένεται να αναθερμάνει το ενδιαφέρον των θαυμαστών του Gruppo. ¶λλωστε δεν επιλέχθηκε τυχαία για σχεδιαστής του ο Φρανκ Στέφενσον, ο οποίος -για να θυμίσουμε- έχει προσφέρει τις υπηρεσίες του σχεδιάζοντας τη Ferrari F430, αλλά και τη Maserati MC12. Το Bravo βασίζεται στη νέα πλατφόρμα "C" του ομίλου, η οποία χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις της (απ' ό,τι αυτή του Stilo), προσφέρει και καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (400 λτ.). Μεγάλη όμως έμφαση δόθηκε και στη δημιουργία ενός εσωτερικού διακόσμου, ποιοτικού και ευχάριστου, που να καλύπτει τα υψηλά στάνταρ των Ευρωπαίων καταναλωτών. Το νέο μοντέλο της Fiat θα λανσαριστεί με μια νέα γενιά βενζινοκινητήρων, οι οποίοι χρησιμοποιούν υπερτροφοδότη και φέρουν την κωδική ονομασία "T-JET". Για την ακρίβεια, θα διατίθεται ένας κινητήρας, 1,4 λτ. turbo, με δύο όμως ιπποδυνάμεις 120 και 150 ίππων. Η υπόλοιπη γκάμα θα περιλαμβάνει φυσικά και πετρελαιοκινητήρες (Multijet 1,9 λτ.), αλλά και ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες 1,4 λτ. με 90 ίππους και 1,6 λτ. με 105 ίππους. Το νέο Bravo θα ξεκινήσει την εμπορική του σταδιοδρομία στη χώρα μας το Σεπτέμβριο του 2007.
500
Ένα μοντέλο-"θρύλο" της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας αναβιώνει η Fiat. Αναφερόμαστε, φυσικά, στο 500σαράκι, το οποίο στις αρχές του επόμενου έτους θα κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Οι Ιταλοί έδωσαν για μια ακόμη φορά τα ρέστα τους -τουλάχιστον σε σχεδιαστικό επίπεδο- αφού κατάφεραν να συνδυάσουν στο νέο 500σαράκι τις ρετρό με τις σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές. Το αποτέλεσμα είναι -αν μη τι άλλο- εντυπωσιακό και σίγουρα καλύπτει τις αισθητικές απαιτήσεις όχι μόνο του νεαρόκοσμου, αλλά και του πιο ώριμου ηλικιακά κοινού. Αν και ανήκει στη μίνι κατηγορία, το 500σαράκι προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους και αρκετές πολυχρηστικές λύσεις. Για την κίνησή του υπάρχουν δύο μηχανικά σύνολα ο 8βάλβιδος των 1,2 λτ. με τους 69 ίππους και ο 16βάλβιδος των 1,4 λτ. με τους 100 ίππους. Η οδική του συμπεριφορά είναι πολύ καλή για την κατηγορία, αν και δεν λείπουν κάποιες αναπηδήσεις του πίσω άξονα σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου.
500 Cabrio
Μετά την έκπληξη που ακούει στο θρυλικό όνομα "500", η Fiat θα λανσάρει και την ανοικτή έκδοση του μίνι μοντέλου, δίνοντας ακόμα περισσότερο στιλ και φινέτσα στο αυτοκίνητο. Το νέο cabrio μοντέλο θα μπορεί να φιλοξενήσει αυστηρά δύο επιβάτες, αφήνοντας παράλληλα ένα μικρό αποθηκευτικό χώρο στο πορτ μπαγκάζ. Την κίνησή του θα αναλάβουν τα μοτέρ βενζίνης 1,1 και 1,2 λίτρων (με 69 ίππους), ενώ αργότερα ίσως προστεθεί στην γκάμα του και ο υπερτροφοδοτούμενος 1,4 λίτρων με 120 ίππους.
Grande Punto Turbo 150PS
Λίγο καιρό μετά την έκδοση turbo με τα 120 άλογα, η Fiat θα λανσάρει στην αγορά και την έκδοση του Grande Punto με τους 150 ίππους. Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο νέος κινητήρας T-jet 1,4 λίτρων, ο οποίος βεβαίως έχει υποστεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις. Αν και η ιταλική μάρκα δεν έχει αναφέρει λεπτομέρειες για τη νέα έκδοση, πιθανόν δε θα υπάρχουν διαφορές ούτε εξωτερικά, ούτε στον εσωτερικό χώρο. Το λανσάρισμά του στις ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται τον ερχόμενο Νοέμβριο.
Grande Punto cabrio
Κάπως έτσι οραματίζονται οι άνθρωποι της Fiat το μελλοντικό ανοιχτό Punto. Για να είμαστε ακριβείς, ο οίκος Fioravanti επιμελήθηκε την εικόνα του μοντέλου, σε συνεργασία πάντα με το Gruppo. Όπως γίνεται αντιληπτό, τα μηχανικά μέρη αλλά και το δάπεδο -με τις κατάλληλες ενισχύεις- θα προέρχονται από το Grande Punto. Στόχος της ομάδας που ασχολείται με το ξεσκέπαστο Punto, είναι η δημιουργία ενός μοντέλου, ικανού να μεταφέρει 4 επιβάτες στο εσωτερικό του, προσφέροντας παράλληλα και ασφαλή οδική συμπεριφορά. Το ντεμπούτο της κουπέ - κάμπριο έκδοσης του Punto αναμένεται ίσως το 2008.
Linea
Πριν από λίγους μήνες, η Fiat παρουσίασε το νέο μικρομεσαίο "οικογενειακό" εκπρόσωπό της, που ακούει στο όνομα "Linea". Το Linea βασίζεται σε μια επιμηκυμένη εκδοχή του πατώματος του Grande Pundo, εφοδιάζεται με δύο βενζινοκινητήρες 1,4 και 1,6 λτ. με 95 και 105 ίππους αντίστοιχα και ως στόχο του έχει να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες 4 ενήλικων επιβατών με τις αποσκευές τους (500 λτ.). Στη χώρα μας, το νέο μοντέλο της Fiat αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του σταδιοδρομία από τον Οκτώβριο του 2007 και μετά.