Διαβάστηκε από 19456αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/8/2007
9-3
Το ανανεωμένο 9-3 διαφέρει αρκετά από το υπάρχον μοντέλο, διαθέτοντας μια πιο δυναμική εμφάνιση και ισχυρή προσωπικότητα, με τις διαστάσεις, ωστόσο, να έχουν παραμείνει στα ίδια σχεδόν επίπεδα. Στο εσωτερικό (το οποίο άλλωστε ανανεώθηκε σχετικά πρόσφατα) δεν έχει υπάρξει καμία διαφορά από το υπάρχον μοντέλο, με την ποιότητα κατασκευής και συναρμογής να βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Τα ανανεωμένα 9-3 SportSedan και SportCombi θα τροφοδοτούνται με πέντε συνολικά κινητήρες βενζίνης, απόδοσης 122 έως 255 ίππων.
Όλα τα κινητήρια σύνολα, εκτός του 1,8 λίτρων, απόδοσης 122 ίππων, συνδυάζονται είτε με μηχανικό, είτε με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Η κορυφαία έκδοση 2,8 V6 Turbo, όμως, έχει αυξημένη ιπποδύναμη κατά 5 ίππους, φθάνοντας στους 255 και συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο/σειριακό 6 σχέσεων. Το 9-3 Convertible διατίθεται με όλους τους παραπάνω κινητήρες, εκτός του 1,8 με τους 122 ίππους. Στην γκάμα υπάρχουν και δύο BioPower (με δυνατότητα χρησιμοποίησης βιοαιθανόλης) 1,8T και 2,0T, απόδοσης 175 και 200 ίππων, καθώς επίσης και τρεις πετρελαιοκινητήρες 1,9 ΤiD, 120, 150 και 180 ίππων.
9-1
Μηχανικά μέρη αλλά και το πάτωμα της επόμενης γενιάς του Astra θα χρησιμοποιεί, σύμφωνα με πληροφορίες, το μικρομεσαίο Saab 9-1, που θα λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές το 2010. Η τελική απόφαση για την παραγωγή του αναμένεται να ληφθεί από τη διοίκηση της σουηδικής εταιρείας σύντομα. "Ένα μικρομεσαίο Saab θα ξεκινήσει να διατίθεται στις ευρωπαϊκές αγορές το νωρίτερο το 2010", τόνισε σχετικά ο πρόεδρος της GM Europe.
9-5
Η παρουσίαση της νέας γενιάς του Saab 9-5 είναι επιβεβλημένη για τη φίρμα, αφού η τωρινή γενιά του σουηδικού μοντέλου βρίσκεται στην αγορά χωρίς μεγάλες αλλαγές (μόνο δύο μικρά facelift έχουν γίνει) από το 1997. Το μεγάλο, λοιπόν, Saab έχει ήδη συμπληρώσει δεκαετία στην γκάμα των αυτοκινήτων της εταιρείας, με τον αντικαταστάτη του να αναμένεται να ξεκινήσει να κυκλοφορεί στους δρόμους των ευρωπαϊκών πόλεων μέσα στο 2008. Το νέο 9-5 θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό σχεδιαστικά στο πρωτότυπο Aero X και θα διατίθεται ως 5θυρο και 4θυρο. Θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα Epsilon 2 πλατφόρμα της GM, η οποία δίνει τη δυνατότητα για αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων του αυτοκινήτου.