Διαβάστηκε από 19456αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/8/2007
Laguna
Με στόχο την επιτυχία στην απαιτητική μεσαία κατηγορία, η νέα γενιά της Laguna δείχνει πως έχει όλα τα προσόντα για να πρωταγωνιστήσει. Αισθητικά, η νέα Laguna είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα από την προκάτοχό της, συνδυάζοντας τη μοντέρνα σχεδίαση με την πολυτέλεια. Η κεντρική κονσόλα χωρίζεται στη μέση σε σχήμα Λ. Στο πάνω μέρος της φιλοξενεί οθόνη πληροφόρησης του οδηγού, ενώ στο κάτω τα χειριστήρια του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος. Το συνολικό μήκος φτάνει στα 4,69 μέτρα, είναι δηλαδή κατά 100 χλστ. μακρύτερη. Αύξηση κατά 36 και 12 χλστ. υπάρχει επίσης στο πλάτος και στο ύψος, αντίστοιχα. Το βάρος του αμαξώματος, αντίθετα, είναι μειωμένο κατά 15 κιλά σε σχέση με αυτό του υπάρχοντος μοντέλου. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνει μια νέα γενιά αερόσακων, οι οποίοι ανοίγουν σε δύο στάδια και με δύο θαλάμους, για τη μέγιστη προστασία των επιβατών. Η νέα Laguna θα λανσαριστεί στο τέλος του χρόνου με δύο βενζινοκινητήρες. Ο πρώτος είναι 2λιτρος, εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Nissan και αποδίδει 145 ίππους, ενώ ο δεύτερος είναι υπερτροφοδοτούμενος με ίδια χωρητικότητα και ισχύ 170 ίππων.
Coupe
Η Renault το πήρε απόφαση! Για να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστική και -κατ' επέκτασιν- για να κοιτάξει κατάματα πιο premium μάρκες, θα πρέπει να έχει στην γκάμα της και ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο. Η αρχή θα γίνει από το 2009, με ένα νέο 2θέσιο κουπέ όχημα που, για να λέμε και την αλήθεια, αποτέλεσε προσωπική επιλογή του προέδρου της, κ. Κάρλου Γκον. Το Renault Coupe σχεδιαστικά ταυτίζεται με το Fluence, μοντέλο που γνωρίσαμε ως πρωτότυπο το 2004. Δυναμικό, ξεχωριστό και με αρκετά αθλητικό χαρακτήρα, το Coupe αναμένεται, βάσει και του βιογραφικού που το ακολουθεί, να αποτελέσει μια εξαιρετική πρόταση στην κατηγορία.
Wind
Το πρωτότυπο Wind αποτελεί την πρόταση της Renault για την κατηγορία των ρόουντστερ οχημάτων. Με διαρρύθμιση θέσεων 2+1 (2 μπροστά και 1 πίσω από οδηγό και συνοδηγό), το Wind, βάσει και των διαστάσεών του (μ. 3.870 χλστ., πλ. 1.750 χλστ. και ύψ. 1.260 χλστ.), τίθεται αντιμέτωπο με μοντέλα όπως το Mazda MX-5, αλλά και το μελλοντικό Nissan Urge κ.ά. Η εξωτερική εμφάνιση του οχήματος μαγνητίζει το βλέμμα, ενώ και στο εσωτερικό η εικόνα είναι μοντέρνα και με ιδιαίτερα νεανικό χαρακτήρα. Την κίνηση του Wind έχει αναλάβει ένας δίλιτρος κινητήρας, απόδοσης 136 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα κιβώτιο 6 σχέσεων.
Egeus
Ακόμη είναι νωρίς για να γνωρίζουμε μετά βεβαιότητας κατά πόσον "παίζει" το Egeus για να βγει στην παραγωγή, αλλά, βάσει των επιθυμιών της Renault, για λανσάρισμα ενός ακόμα SUV (μετά το Koleos) μέχρι το 2010, είναι πολύ πιθανό το Egeus να αποτελέσει το 2ο χτύπημα της γαλλικής φίρμας, αυτή τη φορά όμως στην κατηγορία των πολυτελών ελευθέρου χρόνου οχημάτων.
Koleos
Παρ' ότι οι φωτογραφίες που έχουμε στη διάθεσή μας απεικονίζουν το Koleos στο στάδιο του πρωτότυπου, είναι σαφές ότι πρόκειται για ένα στιβαρό και δυναμικό -από πλευράς σχεδίασης- SUV. Έχει ήδη ανακοινωθεί ότι θα έχει προηγμένο σύστημα μετάδοσης με τρεις επιλογές, επηρεασμένο από αυτό του X-Trail της συμμάχου Nissan, όμως δε γνωρίζουμε ακόμη κάτι από πλευράς κινητήρων. Το δε εσωτερικό, αν και σε "πρωτογενή" φάση ακόμη, δείχνει επίσης ελκυστικό. Να σημειωθεί ότι η Renault, εκτός από τη Nissan (η οποία την βοήθησε σε τεχνικό επίπεδο), συνεργάστηκε και με τη Samsung Motors (επίσης μέλος του ομίλου Renault) για τη σχεδίαση του νέου μοντέλου. To σημαντικότερο στοιχείo αναμένεται να είναι η εμφάνιση. Ως πρωτότυπο, το όχημα δείχνει πολύ ξεχωριστό, πολύ όμορφο και σίγουρα πολύ… Renault. Αρκεί να μη χαθεί κάτι απ' όλα στην πορεία μέχρι την παραγωγή.
Megane
Η 3η γενιά του Megane, αν και θα παρουσιαστεί αργότερα από όλα τ' άλλα νέα μοντέλα της εταιρείας, αναμένεται να βρεθεί στην πρώτη γραμμή του πυρός, καθώς, όπως έχει αποδειχθεί από τις δύο προηγούμενες γενιές του, από αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η οικονομική ευημερία της γαλλικής φίρμας (το Megane κατέχει ποσοστό 40% επί των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας). Πάντως, οι Γάλλοι έχουν κάθε λόγο να αισθάνονται αισιόδοξοι, αφού, όπως θα διαπιστώσετε και εσείς, η 3η γενιά Megane εμφανίζεται πιο ώριμη και ολοκληρωμένη από ποτέ. Εκπέμπει δυναμισμό, δείχνει συμπαγές και σίγουρα είναι ξεχωριστό. Δανείζεται αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο Fluence (κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα), αποδεικνύοντας για πολλοστή φορά, πως οι Γάλλοι δε βγάζουν πρωτότυπα για πλάκα… Αν και δεν έχουμε ακόμη στη διάθεσή μας ακριβή στοιχεία για το πλαίσιο, τη δομή των αναρτήσεων κ.ά., γνωρίζουμε μετά βεβαιότητας ότι οι μηχανικοί της Renault έχουν ασχοληθεί αρκετά με τη βελτίωση του συστήματος διεύθυνσης στο νέο Megane. Η έκπληξη, όμως, που μας επιφυλάσσουν ακούει στο όνομα "turbo"! Turbo κινητήρας, όχι όμως 2,0 λτ., αλλά 1,6 λίτρων.
Twingo CC
Η Renault αναμένεται να κάνει την έκπληξη με την παρουσίαση του μελλοντικού Twingo Coupe Cabriolet, το οποίο θα είναι ένα μικρό σπορ 2θεσιο αυτοκίνητο, με "περιστρεφόμενη" και όχι με αναδιπλούμενη οροφή. Το νέο ανοικτό μοντέλο της γαλλικής φίρμας δε μοιάζει ιδιαίτερα με το Twingo, με το αμάξωμά του να θυμίζει περισσότερο αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Η σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος είναι σύμφωνη με τα αισθητικά πρότυπα της Renault και χαρακτηρίζεται από το "επιθετικό" ρύγχος, τα μεγάλα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και τον ευμεγέθη αεραγωγό στον προφυλακτήρα. Η μεγαλύτερη καινοτομία του είναι η οροφή, η οποία θα αποτελείται από ένα μεταλλικό κομμάτι, το οποίο θα περιστρέφεται και θα αποθηκεύεται στο χώρο αποσκευών. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται μικρότερο κόστος κατασκευής, χαμηλότερο βάρος και λιγότερος όγκος, με ανάλογα οφέλη στη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ. Το δάπεδο, οι αναρτήσεις και πολλά επιμέρους μηχανικά τμήματα θα προέρχονται από το νέο Twingo. Όσον αφορά στην κίνηση του "ανοικτού" μοντέλου, θα φροντίζει ο νέος turbo κινητήρας των 1,2 λτ., ο οποίος όμως αντί για 100 ίππους, θα αποδίδει 120.