ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/8/2007
Θέματα αγοράς mtx
Σαγηνευτικό…. μέλλον
PORSCHE
Διαβάστηκε από 19456 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/8/2007
911 Cabrio Turbo
H τρίτη γενιά της 911 Turbo Cabriolet, που κλείνει φέτος 20 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου, αποτελεί ένα "υπερόπλο" στα χέρια του οδηγού, εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις, όποια και να είναι η διαδρομή. Σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο, έχει διατηρήσει το γνώριμο look, ωστόσο τα πιο περίτεχνα σχεδιασμένα φουσκώματα και οι καμπύλες του αμαξώματος, με τα νέας αισθητικής φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες, το κάνουν να δείχνει ακόμα πιο "Super Car". Επιπλέον, με την οροφή κλειστή, το σχήμα είναι ίδιο με της 911 Turbo Coupe, όπως συμβαίνει και με τον αεροδυναμικό συντελεστή (0,31). Το 6κύλινδρο boxer μηχανικό "ιπποφορβείο" των 480 ίππων διαθέτει δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης μεταβλητής γεωμετρίας και σύστημα διπλού χρονισμού των βαλβίδων. Στην πράξη, η δύναμή του είναι τέτοια, που σε πλήρη επιτάχυνση από στάση το σώμα μένει κολλημένο στο κάθισμα και ο δείκτης του στροφόμετρου "χτυπάει" κόφτες αμέσως μετά την αλλαγή της ταχύτητας. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα 12,6 δλ που χρειάζονται για να δεις 200 χλμ./ώρα στο κοντέρ. Εν κινήσει, ειδικά μετά τις 3.000 περίπου σ.α.λ., το αυτοκίνητο ξαφνικά χάνεται και επιταχύνει σαν να είναι σε κίνηση fast forward, ανεξαρτήτως της επιλεγμένης σχέσης στο μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων ή στο 5άρι Tiptronic. Βέβαια, αυτό που ίσως μένει περισσότερο χαραγμένο στο νου, είναι ο ήχος του μπόξερ, που εθίζει σε τέτοιο σημείο, που θέλεις να τον ακούς ανά πάσα στιγμή.
911GT2
Τις πρώτες πληροφορίες για τη νέα 911 GT2 ανακοίνωσε η Porsche. Το νέο supercar της γερμανικής μάρκας θα εφοδιάζεται με έναν εξακύλινδρο boxer κινητήρα 3,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 530 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., χάρη σε δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) και μέγιστη ροπή 680 Nm από τις 2.200-4.500 σ.α.λ. Για να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 329 χλμ/ώρα. Αλλαγές έχουν γίνει στην εισαγωγή του κινητήρα και στους εναλλάκτες αέρα, ενώ έχει αυξηθεί και η πίεση υπερπλήρωσης. Το βάρος της GT2 έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα, φθάνοντας στα 1.440 κιλά, δηλαδή είναι 145 κιλά ελαφρύτερη από την Turbo και 45 κιλά βαρύτερη από την κορυφαία GT3. Η GT2 θα εξοπλίζεται με τα ηλεκτρονικά συστήματα PSM (Porsche Stability Managment) και PASM (Porsche Active Suspension Management), ενώ θα υπάρχει και δυνατότητα πλήρους ρύθμισης των αντιστρεπτικών και της ανάρτησης σε ύψος και απόσβεση. H νέα 911 GT2 θα λανσαριστεί στη γερμανική αγορά τον ερχόμενο Νοέμβριο, με την τιμή να αγγίζει τα 190.000 ευρώ.
Panamera
Η Porsche ήθελε εδώ και αρκετό καιρό να προσθέσει στην γκάμα της ένα νέο 4ο μοντέλο, που θα συμπλήρωνε με απόλυτη επιτυχία την γκάμα που αποτελείται από τα Boxster /Cayman, 911 και Cayenne. Από το 2008 και μετά, η επιθυμία αυτή θα πάρει "σάρκα και οστά". Η Panamera, περί ης λόγος, είναι ένα υπερπολυτελές 4θυρο αυτοκίνητο, που σχεδιαστικά θυμίζει κουπέ κατασκευή -στο στιλ της Mercedes CLS. Κάτω από το καπό της χρησιμοποιεί κινητήρες V8 και V10, απόδοσης από 350 μέχρι 500 ίππων. Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα θα τοποθετούνται εμπρός και προς το κέντρο του αμαξώματος για καλύτερη κατανομή του βάρους, ενώ η κίνηση θα μεταφέρεται είτε στον πίσω άξονα είτε και στους τέσσερις τροχούς, ανάλογα πάντα με την έκδοση. Στόχος της Porsche είναι, η Panamera να πουλάει τουλάχιστον 20.000 κομμάτια ετησίως σε παγκόσμιο επίπεδο.

 
 Μελλοντικά μοντέλα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHRYSLER
CHEVROLET
CITROEN
DACIA
DAIHATSU
FIAT
FORD
HONDA
HYUNDAI
JAGUAR
KIA
LANCIA
LANDWIND
LEXUS
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
SAAB
SΕΑΤ
SKODA
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLVO
VOLKSWAGEN