Διαβάστηκε από 19456αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/8/2007
4007
Το 4007 αποτελεί καρπό συνεργασίας μεταξύ της Mitsubishi Motors Corporation και του ομίλου PSA Peugeot-Citroen και θα κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους τον ερχόμενο Νοέμβριο. Βασίστηκε στο νέο Outlander, με το πάτωμα και το σύστημα τετρακίνησης να είναι ίδια με αυτά του ιαπωνικού μοντέλου, ενώ ο προηγμένος κινητήρας 2,2 Hdi δημιουργήθηκε έπειτα από συνεργασία της PSA με τη Ford Motor και παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Citroen C-Crosser. Το 4007 μπορεί να φιλοξενήσει έως επτά άτομα, χάρη σε μια τρίτη καθισμάτων που υποχωρεί στο πάτωμα του χώρου αποσκευών. Ωστόσο, σε αντίθεση με τη δεύτερη σειρά, οι επιβάτες της τρίτης δύσκολα θα βολευτούν, ακόμη και αν είναι κάτω του μετρίου αναστήματος. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από τα 510 έως τα 1.686 λτ., ανάλογα με τη διαρρύθμιση της δεύτερης σειράς. Θα διατίθεται αρχικά με έναν προηγμένο κινητήρα 2,2 Hdi, ο οποίος εξοπλίζεται με απλό turbo μεταβλητής γεωμετρίας και αναπτύσσει ισχύ 156 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 380 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Χάρη στο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τα υψηλά επίπεδα ροπής από τις χαμηλές στροφές, κινεί με άνεση το αμάξωμα, καλύπτοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 9,9 δευτερόλεπτα. Ο πετρελαιοκινητήρας βοηθά στην άνετη και οικονομική κίνηση, εντός και εκτός πόλης, με τη μέση κατανάλωση να ανέρχεται στα 7,2 λίτρα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από το Δεκέμβριο του 2007 το νέο SUV θα διατίθεται και με ένα βενζινοκινητήρα 2,4 λίτρων, απόδοσης 170 ίππων.
3008
Αυτό το όχημα αναμένεται να είναι πολύ ενδιαφέρουσα και σίγουρα πιο προσιτή λύση, εναλλακτική του 4007. Πρόκειται για το μοντέλο 3008, το οποίο θα έχει δύο εκδόσεις: μία τετρακίνηση SUV με πέντε θέσεις, όπως η εικονιζόμενη και μία ξεκάθαρα πολυχρηστική και πιθανότατα επταθέσια, με διαφορετική όμως σχεδίαση στο πίσω άκρο. Όπως φαίνεται και από την κατασκοπευτική φωτό, το SUVοειδές σκέλος της ιδέας "3008" είναι ιδιαίτερα άγριο. Τεχνικά, δεν υπάρχει ακόμη καμία σαφής πληροφορία.
308
Αν και βασίζεται πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το υπάρχον γαλλικό μικρομεσαίο, το 308 είναι 10% πιο άκαμπτο από αυτό, ενώ διαφέρει αρκετά τόσο στο μήκος του (+74 χλστ.), που φτάνει πλέον στα 4,276 μ., όσο και στο πλάτος που αγγίζει τα 1,81 μ. (+85 χλστ.). Αύξηση έχουν δεχτεί και τα μετατρόχια, κάτι που σίγουρα θα επιδρά θετικά στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το μεταξόνιο έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα (2,61 μ.), ενώ το ύψος παρουσιάζεται ελαφρά μειωμένο και βρίσκεται τώρα στα 1,498 μ. (-12 χλστ.). Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 430 λίτρα και με την αναδίπλωση των καθισμάτων μπορεί να φτάσει έως και τα 1.398. Σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολα που θα κινούν το νέο γαλλικό μικρομεσαίο, εκεί βρίσκουμε τους γνωστούς απο το 307, 1,4 και 1,6 κινητήρες των 95 και 125 ίππων, αλλά και τον νέο 1,6 Turbo με απόδοση 150 ίππους.
608
Το ολοκαίνουργιο 608 αναμένεται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, το 2008 και ένα χρόνο αργότερα να ξεκινήσει -ταυτόχρονα σε όλη την Ευρώπη- την εμπορική του σταδιοδρομία. Οι υπεύθυνοι εξέλιξης του νέου μοντέλου εστίασαν το ενδιαφέρον τους σε τρεις τομείς: στην άνεση, στη σχεδίαση και στην τεχνολογία. Σε ό,τι αφορά στο ντιζάιν, πηγή έμπνευσης για τους σχεδιαστές του 608 αποτέλεσε το πρωτότυπο 908 RC. Αποτέλεσμα; Η εικόνα να συνδυάζει με εξαιρετικό τρόπο, κατά την άποψή μας, τόσο το κομψό παρουσιαστικό, όσο και το σπορ χαρακτήρα. Σπορ χαρακτήρα, όμως, μόνο ως προς τη σχεδίαση, γιατί, κατά τα άλλα, το νέο 608 δε θα είναι ένα σπορ αυτοκίνητο. Αυτό δε το λέμε εμείς, αλλά οι ίδιοι οι άνθρωποι της Peugeot, οι οποίοι αφήνουν να διαρρεύσει, πως πρωταρχικός τους στόχος είναι η άνεση και η πολυτέλεια στο νέο 608.