Δεν… «μάσησε» πουθενά το Peugeot 3008 με τον 1,5 diesel κινητήρα των 130 ίππων που είχαμε στη διάθεσή μας για το Mega Test των οικογενειακών SUV. Πίσω από τον εκλεπτυσμένο σχεδιασμό και τον premium χαρακτήρα, το 3008 κρύβει ένα αγριμάκι, που βασίζεται στην κορυφαία απόσταση από το έδαφος (219 χλστ.), το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Grip Control (με προγράμματα για άσφαλτο, χώμα, χιόνι, λάσπη) και κατάλληλα ελαστικά για να κάνει πολλά περισσότερα από ότι θα χρειαστεί το 99,9% των αγοραστών του. Εύσημα αξίζει ο οικονομικός και πρόθυμος πετρελαιοκινητήρας των 130 ίππων, όσο και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο EAT8, που ξεχωρίζει για την ομαλότητα και την αμεσότητά του.
Κομψός δυναμισμός Κακά τα ψέματα όμως. Το Peugeot 3008 το μεγαλύτερο μέρος των χιλιομέτρων του θα τα καλύψει στην άσφαλτο, όπου έχει τον τρόπο να συνδυάζει την αποτελεσματικότητα με την ευχαρίστηση. Η σφιχτή ανάρτηση, το άμεσο και ακριβές τιμόνι και τα εξαιρετικά φρένα δίνουν στον οδηγό τη δυνατότητα να κινηθεί με γρήγορους ρυθμούς και με σπορτίφ αίσθηση κοντά σε αυτή ενός σπορτίφ χατσμπακ. Υπάρχει ένα τίμημα σε άνεση, ειδικά σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, αλλά σε γενικές γραμμές το 3008 δικαιολογεί τον premium προσανατολισμό του. Αυτός γίνεται έκδηλος και στην ευρύχωρη καμπίνα με τη μοντέρνα σχεδίαση, τα high-tech χαρακτηριστικά, τα ιδιαίτερα ποιοτικά υλικά και τον μεγάλο χώρο αποσκευών (520 λτ.). Σε επίπεδα premium είναι και οι τιμές του βέβαια, αλλά το Peugeot 3008 είναι μια μοντέρνα και καθόλα πλήρης πρόταση στην κατηγορία των οικογενειακών SUV.
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.
Ναι αλλα φοβηθηκατε να βαλετε το subaru xv . 25k μονιμη τετρακινηση, αυτοματο, xmode. Γιατι στα off-road δε θα ειχε αντιπαλο!
Αρθρογράφε που είναι το jeep compass;;;
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.