Tο Dacia Duster έχει κερδίσει το κοινό, που ψάχνει ένα οικονομικό στην απόκτηση SUV (από 15.980 ευρώ, είναι με διαφορά το πιο προσιτό στην κατηγορία), το οποίο δεν… φοβάται να λερωθεί και να κινηθεί εκτός δρόμου στα πλέον δύσβατα μονοπάτια. Παρά τη σχετικά λιτή σχεδίασή της, η καμπίνα του Duster είναι στιβαρή, ευρύχωρη και αρκετά πρακτική, προσφέροντας την απαραίτητη άνεση στους επιβάτες, ενώ ο νέος κινητήρας 1,3 λτ. στην απόδοση των 130 ίππων, που είχαμε στη δοκιμασία θα κινήσει με περίσσια άνεση το αμάξωμα του Duster, διατηρώντας σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση.
Η ανάρτηση, με τη μαλακή ρύθμιση καταπίνει με ευκολία τις κακοτεχνίες, ωστόσο οι μεγάλες διαδρομές της τονίζουν τις κλίσεις στις στροφές, με τα M+S ελαστικά να φέρνουν νωρίς την υποστροφή (με κίνηση μόνο μπροστά). Το Duster όμως αντιδρά πάντα προοδευτικά και ελεγχόμενα.
Όχι απλά μπορεί, αλλά θέλει να λερωθεί Το χώμα είναι το στοιχείο του Duster, το οποίο χάρη στην μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τα χωμάτινα ελαστικά, τις αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης, τις καλές γωνίες αναρρίχησης πάει παντού ακόμα και χωρίς τετρακίνηση. Στην χωμάτινη διαδρομή έκανε πάρτυ χωρίς φυσικά να κωλώσει πουθενά. Νεροφαγώματα, παχιά λάσπη και πετρώδη εδάφη δεν διατάραξαν στο ελάχιστο την πορεία του, ενώ στο πατημένο χώμα η μαλακή ανάρτηση, πρόσφερε ηρεμία και αίσθηση ασφάλειας στους επιβάτες. Παρά το γεγονός πως σε αρκετά σημεία της πορείας το Duster βρέθηκε με τη μία μπροστινή ρόδα στον αέρα, τα ηλεκτρονικά του (δεν είχε κάποιο χωμάτινο mode ή σύστημα κατάβασης) και τα ελαστικά έκαναν σωστά τη δουλειά τους βρίσκοντας την απαραίτητη πρόσφυση για να μην διακοπεί η πορεία του.
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.
Ναι αλλα φοβηθηκατε να βαλετε το subaru xv . 25k μονιμη τετρακινηση, αυτοματο, xmode. Γιατι στα off-road δε θα ειχε αντιπαλο!
Αρθρογράφε που είναι το jeep compass;;;
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.