Παρά τη συγγένειά του με το Peugeot 3008, το Grandland X έχει τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα και φυσικά την σφραγίδα της Οpel σε θέματα ποιότητας, άνεσης και πρακτικότητας. Η ευκολία οδήγησης σε συνδυασμό με τη μαλακή-απορροφητική ανάρτηση και το ελαφρύ τιμόνι, καθιστούν το Grandland X έναν σύντροφο στην καθημερινότητα. Μαζί φυσικά η πρακτική και ευρύχωρη καμπίνα, αλλά και ο μεγάλος χώρος αποσκευών (514 λτ.) Η μαλακή ανάρτηση στην άσφαλτο ευνοεί την κλίση, κυρίως όμως προσφέρει υψηλή άνεση. Ο δε 1,2 τurbo, εύρυθμος και εύρωστος βενζινοκινητήρας προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις σε συνδυασμό με λογική κατανάλωση και χαμηλό θόρυβο.
Τα κατάφερε Τα ασφάλτινα κυρίως χαρακτηριστικά του Grandland X, που είχαμε στο Mega Test, δεν εμπόδισαν το οικογενειακό SUV της Opel να περάσει χωρίς ιδιαίτερα ζόρια τις κακοτοπιές, τις λάσπες και τις κροκάλες που κλήθηκε να αντιμετωπίσει. Να σημειώσουμε πως το μοντέλο της δοκιμής είχε εντελώς ασφάλτινα ελαστικά και δεν είχε το προσφερόμενο ως έξτρα, εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ιntelligrip. Eίχε όμως την απαιτούμενη απόσταση από το έδαφος και καλές γωνίες αναρρίχησης, στοιχεία που το βοήθησαν να τα βγάλει πέρα. Το βενζινοκίνητο Opel Grandland X με 8άρι αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμο από την έκδοση X-Plore και τιμή 27.500 ευρώ.
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.
Ναι αλλα φοβηθηκατε να βαλετε το subaru xv . 25k μονιμη τετρακινηση, αυτοματο, xmode. Γιατι στα off-road δε θα ειχε αντιπαλο!
Αρθρογράφε που είναι το jeep compass;;;
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.