Θα ξεκινήσουμε από το προφανές, που είναι η ευκολία στη χρήση και ο αγχολυτικός χαρακτήρας του αυτόματου, πετρελαιοκίνητου Hyundai Tucson, ειδικά μέσα στην πόλη. Σε συνδυασμό μάλιστα με το ήπια υβριδικό σύστημα των 48V, προσθέστε στην συνταγή και την πολύ καλή οικονομία καυσίμου.
Με την ήσυχη κύλιση, τη σχετικά αθόρυβη και αποτελεσματική λείανση των ανωμαλιών από την ανάρτηση και την άνεση από τα καθίσματα, το αυτόματο κορέατικο SUV όχι μόνο δεν προβληματίζει στην καθημερινότητα, αλλά σου λύνει τα χέρια!
Από εκεί και πέρα, έξω από την πόλη, οι κλίσεις είναι υπαρκτές χωρίς να ενοχλούν και ταιριάζουν με το ήπιο σε ρύθμιση τιμόνι, που με την επιλογή sport σφίγγει παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση η πληροφόρηση είναι ικανοποιητική και το τιμόνι αποδεικνύεται «σίγουρο» και στον αυτοκινητόδρομο, όπου το Tucson επιδεικνύει πολύ ευχάριστη ευθυβολία και χαρακτηριστική σταθερότητα. Η σβέλτη οδήγηση στις στροφές θα αποκαλύψει τον σίγουρα όχι σπορ, αλλά ώριμο χαρακτήρα του Tucson, που αντιδρά προοδευτικά, προβλέψιμα και ελεγχόμενα στα φαινόμενα της υποστροφής, που εμφανίζονται όταν κανείς το παρακάνει.
Με παραχωρήσεις εκτός δρόμου Όταν οι τροχοί πατήσουν χώμα οι φυσιολογικοί περιορισμοί μπαίνουν από τη σχετικά συγκρατημένη απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.), τα ασφάλτινα ελαστικά και την απουσία τετρακίνησης.
Από την άλλη ωστόσο, στον πατημένο χωματόδρομο, εκεί δηλαδή που θα το πάει η μεγαλύτερη πλειοψηφία μας, η ανάρτηση διατηρεί τα καλά επίπεδα άνεσης και πρόσφυσης ακόμα και σε σχετικά υψηλές ταχύτητες, παρά τη ζάντα 18 ιντσών που είχε το μοντέλο της δοκιμασίας μας.
Στο λασπώδες έδαφος το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ήταν αρωγός στην πετυχημένη προσπάθεια του Tucson να το προσπελάσει, ενώ τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως το Tucson είχε και μπουτόν ελέγχου καθόδου.
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.
Ναι αλλα φοβηθηκατε να βαλετε το subaru xv . 25k μονιμη τετρακινηση, αυτοματο, xmode. Γιατι στα off-road δε θα ειχε αντιπαλο!
Αρθρογράφε που είναι το jeep compass;;;
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.