Από την πρώτη στιγμή που ήρθε το Karoq στην αγορά έδειξε ότι, θέλει να προσεγγίσει όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται την κατηγορία των μικρομεσαίων SUV και να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας. Αυτό δείχνουν οι χώροι του, η προσοχή στις έξυπνες λύσεις αλλά και η ποιότητα κατασκευής και υλικών. Στο Mega Test είχαμε την έκδοση με τον εξελιγμένο 1,5 TSI Εvo κινητήρα των 150 ίππων φτάνοντας σε ακόμη πιο υψηλό επίπεδο πληρότητας.
Παρά το ελαφρύ τιμόνι, η αίσθηση του Karoq στο δρόμο είναι ιδιαίτερα συμπαγής και ομοιογενής, αδικείται όμως από τα φτηνά ελαστικά που φορούσε το μοντέλο της δοκιμής με εμφανή τάση για υποστροφή στην πίεση.
Χωρίς πρόβλημα στο χώμα Χωρίς κάποιο ειδικό σύστημα πρόσφυσης και με 172 χλστ. από το έδαφος, το Karoq σε τελική ανάλυση δεν είχε πρόβλημα να εκτελέσει τις ασκήσεις περιπέτειας στις οποίες υποβλήθηκε. Βοήθησαν και τα μικτής χρήσης ελαστικά που πρόσφεραν πρόσφυση στα σαθρά εδάφη έχοντας μάλιστα και ικανό προφίλ, ώστε να μην αγχώνεσαι και πολύ στα περάσματα από κοφτερές πέτρες. Αίσθηση μας προκάλεσε η συνολικά συμπαγής αίσθηση, θυμίζοντας γερμανική κατασκευή. Βοηθός μας ήταν και το καλό ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που πάντα είναι πλεονέκτημα στην εκτός ασφάλτου κίνηση.
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.
Ναι αλλα φοβηθηκατε να βαλετε το subaru xv . 25k μονιμη τετρακινηση, αυτοματο, xmode. Γιατι στα off-road δε θα ειχε αντιπαλο!
Αρθρογράφε που είναι το jeep compass;;;
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.