Το Tiguan πέρασε κι από τα νεροφαγώματα με ευκολία και χωρίς να πληγώσει κάποιο από τα ελαστικά του. Είναι εμφανές πάντως ότι, ο τροχός δεν κρεμάει και η διαδρομή της ανάρτησης δεν είναι μεγάλη.
Βλέποντας το συγκεκριμένο Tiguan, όμορφο και επιβλητικό μεν, ντυμένο με τα καλούδια της έκδοσης R-Line, αρχίζεις να σκέφτεσαι, μήπως θα υπάρξει κάποιο ζήτημα στις εκτός δρόμου περιηγήσεις; Τελικά δεν ισχύει. Το SUV της VW δεν ακούμπησε ούτε στο εμπρός μέρος, ούτε στην «κοιλιά» του. Επίσης και η σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης δεν ενόχλησε τελικά πολύ. Γενικά το Tiguan μεταφέρει και στο χώμα τη σφικτή, ομοιογενή αίσθηση που έχει και στην άσφαλτο. Όπως γραψαμε και λίγο παραπάνω, το πακέτο R-Line μπορεί να μην είναι το πιο κατάλληλο για όποιον έχει στο μυαλό του και την εκτός δρόμου κίνηση, ωστόσο τo Volkswagen δεν έμεινε πουθενά πίσω. Η ανάρτηση είναι μεν σφικτή, αλλά δε τη νιώθεις να τερματίζει κάπου, σε λογικά πλαίσια μιλώντας πάντα.
Ενθουσιάζει σε πατημένο χώμα Σε κάποια πιο σαθρά σημεία, με ψιλή πέτρα ή γαρμπιλάκι, το Tiguan έδειξε να χάνει σχετικά εύκολά την ελκτική πρόσφυση, ειδικά αν έβρισκε και κάποια ανωφέρεια εμπρός του. Εκεί το ESP έμοιαζε λίγο «αδρανές», καθώς άφηνε το σπινάρισμα να εξελιχτεί ίσως λίγο πιο πολύ από ότι περιμένεις. Στα λασπώδη περάσματα πάντως λειτούργησε άψογα και άμεσα και έβγαλε το Tiguan με φοβερή φυσικότητα από το κώλυμα. Εξαιρετικό το τιμόνι: είναι γεμάτο σε αίσθηση, ασφάλτινης λογικής προφανώς, αλλά δε θα σου κουράσει τα χέρια στο χώμα, όπου θα το εκτιμήσεις μάλιστα όταν θα χρειαστεί από μέρους σου μια γρήγορη διόρθωση. Γενικά με το Tiguan, μετά από κάποια χιλιόμετρα εκτός δρόμου, αρχίζεις να έχεις την εξής σκέψη: «όταν θα πετύχουμε ένα πατημένο χώμα, αυτό το SUV θα το νιώθω σχεδόν σαν ένα GTI του βουνού». Και δεν θα έχεις άδικο, καθώς η ομοιογένεια και η ουδετερότητα κάνουν το Tiguan να δείχνει πολύ ευέλικτο σε αλλαγές πορείας και να κρύβει και τον όγκο του, διότι σίγουρα δεν είναι κι αυτό ένα μικρό αυτοκίνητο. Ο ντίζελ κινητήρας στην περίπτωσή μας, ευνοεί με τη ροπή του, αν και όχι από τόσο χαμηλά στο στροφόμετρο από όσο θα θέλαμε.
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.
Ναι αλλα φοβηθηκατε να βαλετε το subaru xv . 25k μονιμη τετρακινηση, αυτοματο, xmode. Γιατι στα off-road δε θα ειχε αντιπαλο!
Αρθρογράφε που είναι το jeep compass;;;
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.