ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

VW Tiguan: Mε αέρα σχεδόν GTI

234.710 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2019)
Τα ελαστικά του Tiguan έχαναν εύκολα την πρόσφυση στο ψιλό χώμα. Στη λάσπη όμως πέρασαν με ευκολία.
4 Φωτογραφίες »

Τα ελαστικά του Tiguan έχαναν εύκολα την πρόσφυση στο ψιλό χώμα. Στη λάσπη όμως πέρασαν με ευκολία.

Εκτός δρόμου με το Tiguan και ένα πακέτο R-Line γίνεται; Γίνεται… 

Το Tiguan πέρασε κι από τα νεροφαγώματα με ευκολία και χωρίς να πληγώσει κάποιο από τα ελαστικά του. Είναι εμφανές πάντως ότι, ο τροχός δεν κρεμάει και η διαδρομή της ανάρτησης δεν είναι μεγάλη.
4 Φωτογραφίες »

Το Tiguan πέρασε κι από τα νεροφαγώματα με ευκολία και χωρίς να πληγώσει κάποιο από τα ελαστικά του. Είναι εμφανές πάντως ότι, ο τροχός δεν κρεμάει και η διαδρομή της ανάρτησης δεν είναι μεγάλη.


Βλέποντας το συγκεκριμένο Tiguan, όμορφο και επιβλητικό μεν, ντυμένο με τα καλούδια της έκδοσης R-Line, αρχίζεις να σκέφτεσαι, μήπως θα υπάρξει κάποιο ζήτημα στις εκτός δρόμου περιηγήσεις; Τελικά δεν ισχύει. Το SUV της VW δεν ακούμπησε ούτε στο εμπρός μέρος, ούτε στην «κοιλιά» του. Επίσης και η σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης δεν ενόχλησε τελικά πολύ. Γενικά το Tiguan μεταφέρει και στο χώμα τη σφικτή, ομοιογενή αίσθηση που έχει και στην άσφαλτο. Όπως γραψαμε και λίγο παραπάνω, το πακέτο R-Line μπορεί να μην είναι το πιο κατάλληλο για όποιον έχει στο μυαλό του και την εκτός δρόμου κίνηση, ωστόσο τo Volkswagen δεν έμεινε πουθενά πίσω. Η ανάρτηση είναι μεν σφικτή, αλλά δε τη νιώθεις να τερματίζει κάπου, σε λογικά πλαίσια μιλώντας πάντα. 

Ενθουσιάζει σε πατημένο χώμα
Σε κάποια πιο σαθρά σημεία, με ψιλή πέτρα ή γαρμπιλάκι, το Tiguan έδειξε να χάνει σχετικά εύκολά την ελκτική πρόσφυση, ειδικά αν έβρισκε και κάποια ανωφέρεια εμπρός του. Εκεί το ESP έμοιαζε λίγο «αδρανές», καθώς άφηνε το σπινάρισμα να εξελιχτεί ίσως λίγο πιο πολύ από ότι περιμένεις. Στα λασπώδη περάσματα πάντως λειτούργησε άψογα και άμεσα και έβγαλε το Tiguan με φοβερή φυσικότητα από το κώλυμα. Εξαιρετικό το τιμόνι: είναι γεμάτο σε αίσθηση, ασφάλτινης λογικής προφανώς, αλλά δε θα σου κουράσει τα χέρια στο χώμα, όπου θα το εκτιμήσεις μάλιστα όταν θα χρειαστεί από μέρους σου μια γρήγορη διόρθωση. Γενικά με το Tiguan, μετά από κάποια χιλιόμετρα εκτός δρόμου, αρχίζεις να έχεις την εξής σκέψη: «όταν θα πετύχουμε ένα πατημένο χώμα, αυτό το SUV θα το νιώθω σχεδόν σαν ένα GTI του βουνού». Και δεν θα έχεις άδικο, καθώς η ομοιογένεια και η ουδετερότητα κάνουν το Tiguan να δείχνει πολύ ευέλικτο σε αλλαγές πορείας και να κρύβει και τον όγκο του, διότι σίγουρα δεν είναι κι αυτό ένα μικρό αυτοκίνητο. Ο ντίζελ κινητήρας στην περίπτωσή μας, ευνοεί με τη ροπή του, αν και όχι από τόσο χαμηλά στο στροφόμετρο από όσο θα θέλαμε.

Σελίδα 1Mega Test: 10 οικογενειακά SUV σε άσφαλτο & χώμα
Σελίδα 2Nissan Qashqai: Βest seller με αιτία
Σελίδα 3Peugeot 3008: Premium και ικανό
Σελίδα 4VW Tiguan: Mε αέρα σχεδόν GTI
Σελίδα 5Dacia Duster: Duster the master
Σελίδα 6Skoda Karoq: Ολοκληρωμένο
Σελίδα 7Ford Kuga: Θέλει το βουνό, δε φοβάται το χώμα
Σελίδα 8Hyundai Tucson: Ανετο με όρια εκτός δρόμου
Σελίδα 9Kia Sportage: Μπορεί εκτός, προτιμά άσφαλτο
Σελίδα 10Opel Grandland X: Ανετο & πρακτικό
Σελίδα 11Citroen C5 Aircross: Όλα ίσιωμα
Σελίδα 12Και όμως τα καταφέρνουν
Σελίδα 13ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ
Mercedes
Citroen