ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Citroen C5 Aircross: Όλα ίσιωμα

234.126 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2019)
Citroen C5 Aircross: Όλα ίσιωμα
5 Φωτογραφίες »

Το Γαλλικο SUV δείχνει και εκτός δρόμου πόσο του ταιριάζει η επιλογή μιας μαλακής και ενδοτικής ανάρτησης. 

¶νεση: αυτό είναι που χαρακτηρίζει το C5 Aircross και αυτό είναι που βγάζει τo Citroen και εκτός δρόμου.
5 Φωτογραφίες »

¶νεση: αυτό είναι που χαρακτηρίζει το C5 Aircross και αυτό είναι που βγάζει τo Citroen και εκτός δρόμου.


Με βασικό προσόν την εξαιρετικά ισορροπημένη ανάρτηση με προσανατολισμό την άνεση, το Citroen C5 Aircross μετατρέπει αυτά τα χαρακτηριστικά, τα οποία έχουμε παινέψει στα συγκριτικά μας τεστ, σε αβαντάζ και στις εκτός δρόμου εξορμήσεις. Το βασικό είναι ότι το γαλλικό μοντέλο σε γεμίζει με αυτοπεποίθηση όταν αφήνεις την άσφαλτο πίσω κι ας είναι δικίνητο. Η ανάρτηση είναι ένα απίθανο όπλο: απορροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες και γρήγορα σου παίρνει τη φυσιολογική συστολή που έχεις ως οδηγός βγαίνοντας στο βουνό. Είναι τόσο γεμάτη η αίσθηση που εισπράττεις όταν καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει λακούβα ή νεροφαγωμα που να σε απασχολεί πραγματικά. Είναι δε «υπερθέαμα» να βλέπεις απΆέξω πόσο γρήγορα ταλαντώνεται η ανάρτηση και πόσο ευθύγραμμο μένει την ίδια ώρα το αμάξωμα και συνεπώς πόσο ήρεμοι οι επιβαίνοντες – μια αληθινή Citroen. Το τιμόνι, με τη σχετικά αργή λειτουργία του και τις σεβαστές στροφές από άκρη σε άκρη ως στοιχεία που στερούν κάποιους πόντους στα συμβατικά συγκριτικά, γυρίζει σε πλεονέκτημα στο χώμα, αφού δεν περνά κραδασμούς στα χέρια του οδηγού και επιτρέπει ήπιους χειρισμούς. Υπέρ του C5 λειτουργεί και το ηλεκτρονικό πακέτο του Grip Control. 

«Λάσπες, στο δρόμο λάσπες»
Στη λάσπη, βάζεις την επιλογή για πολύ ολισθηρό έδαφος και βλέπεις πόσο ακριβείς και στοχευμένες επεμβάσεις κάνει το σύστημα έτσι ώστε με σταθερό πάτημα και έλεγχο στο γκάζι να βγεις από κάθε κακοτοπιά αφήνοντας το Grip να κάνει φαινομενικα τυχαία φρεναρίσματα στον τροχό που θέλει και να κατευθύνει τη δύναμη εκεί που πρέπει. Αν από όλα τα οχήματα της δικής μας εξόρμησης θα θέλαμε κάποιο να το δούμε με αληθινή τετρακίνηση, αυτό θα ήταν το C5, το οποίο χάνοντας και κάποια κιλάκια, ίσως να κρύβει μέσα του ένα αληθινό off road πνεύμα, μιας σχετικά πιο παλιάς εποχής. Γυρίζοντας στην άσφαλτο, έχεις την αίσθηση ότι το C5 Aircross είναι ακόμα πιο άνετο. Δε σου μεταφέρει τις παρενέργειες απο τον κακό δρόμο, ενώ, ακόμα κι αν στερείται κάποιας σπορτίφ φιλοδοξίας, είναι αποτελεσματικότατο σε σβέλτο ρυθμό. Δείχνει ογκώδες βέβαια και το εισπράττεις, αλλά ο χαρισματικός κινητήρας των 130 ίππων από 1,2 λίτρα, δεν ιδρώνει ιδιαίτερα. Θετικότατος ο επιλογέας στο manual σαζμάν αλλά και η αίσθηση των φρένων.

Σελίδα 1Mega Test: 10 οικογενειακά SUV σε άσφαλτο & χώμα
Σελίδα 2Nissan Qashqai: Βest seller με αιτία
Σελίδα 3Peugeot 3008: Premium και ικανό
Σελίδα 4VW Tiguan: Mε αέρα σχεδόν GTI
Σελίδα 5Dacia Duster: Duster the master
Σελίδα 6Skoda Karoq: Ολοκληρωμένο
Σελίδα 7Ford Kuga: Θέλει το βουνό, δε φοβάται το χώμα
Σελίδα 8Hyundai Tucson: Ανετο με όρια εκτός δρόμου
Σελίδα 9Kia Sportage: Μπορεί εκτός, προτιμά άσφαλτο
Σελίδα 10Opel Grandland X: Ανετο & πρακτικό
Σελίδα 11Citroen C5 Aircross: Όλα ίσιωμα
Σελίδα 12Και όμως τα καταφέρνουν
Σελίδα 13ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL