To Kuga ως γνήσιο «τέκνο» Ford θα σε κερδίσει με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά και το οδηγοκεντρικό του προφίλ, ειδικά στην έκδοση ST-Line που είχαμε στη δοκιμή μας. Η απορροφητικότητα της ανάρτησης, με την αρχιτεκτονική πολλαπλών συνδέσμων, δεν θυσιάζει την άνεση που διατηρείται σε πολύ καλά επίπεδα, όπως άλλωστε είχαμε δει και παλιότερα στο μεγάλο τεστ «¶νεση Extended», όπου το Kuga στη δοκιμασία της προσπέλασης εμποδίου, ήταν στην κορυφαία τριάδα της κατηγορίας. Ωστόσο η πραγματική γοητεία του Kuga εκδηλώνεται με τις σαφώς μικρότερες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές και την πιο άμεση συμπεριφορά του στις εντολές του οδηγού. Είναι σταθερό και ευθύβολο και όπου ο τελευταίος το παρακάνει, το ESP είναι εκεί για να προλάβει οτιδήποτε εν τη γενέσει του.
Λερώνεται παρά το σπορτίφ προσανατολισμό Παρά την σπορ ανάρτηση της έκδοσης ST-Line, που μειώνει τις σχετικές διαδρομές και τα 18άρια ελαστικά με χαμηλό προφίλ, το Kuga δεν είχε πρόβλημα να κρατάει τους τροχούς σε επαφή με το έδαφος, κάτι κρίσιμο για την πρόσφυση. Ακόμη και σε πιο extreme καταστάσεις, ανισόπεδα σημεία με ένα κινητήριο τροχό στο έδαφος, δεν ακινητοποιήθηκε και δεν ακούμπησε πουθενά, ενώ με 200 χλστ. απόσταση από το έδαφος, δεν είχε κανένα πρόβλημα στο πέρασμα του υδάτινου/λασπωμένου κωλύματος.
Η απουσία τετρακίνησης ή κάποιου special ηλεκτρονικού συστήματος βελτιστοποίησης της πρόσφυσης δεν προβλημάτισε το crossover της Ford, το οποίο αν θέλουμε να πούμε πως κάπου διατάραξε την άνεσή μας είναι σε υψηλές ταχύτητες στο χώμα, λόγω της πιο σκληρής ανάρτησης.
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.
Ναι αλλα φοβηθηκατε να βαλετε το subaru xv . 25k μονιμη τετρακινηση, αυτοματο, xmode. Γιατι στα off-road δε θα ειχε αντιπαλο!
Αρθρογράφε που είναι το jeep compass;;;
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.