ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ford Kuga: Θέλει το βουνό, δε φοβάται το χώμα

233.813 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2019)
Ford Kuga: Θέλει το βουνό, δε φοβάται το χώμα
4 Φωτογραφίες »

Η σπορτίφ έκδοση ST-Lιne του Kuga, είναι απολαυστική στην άσφαλτο, καταφέρνοντας να φέρει εις πέρας και τα βασικά χωμάτινα καθήκοντά του.

To Kuga με 200 χλστ. από το έδαφος δεν είχε κανένα πρόβλημα στο πέρασμα του υδάτινου/λασπωμένου κωλύματος.
4 Φωτογραφίες »

To Kuga με 200 χλστ. από το έδαφος δεν είχε κανένα πρόβλημα στο πέρασμα του υδάτινου/λασπωμένου κωλύματος.


To Kuga ως γνήσιο «τέκνο» Ford θα σε κερδίσει με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά και το οδηγοκεντρικό του προφίλ, ειδικά στην έκδοση ST-Line που είχαμε στη δοκιμή μας. Η απορροφητικότητα της ανάρτησης, με την αρχιτεκτονική πολλαπλών συνδέσμων, δεν θυσιάζει την άνεση που διατηρείται σε πολύ καλά επίπεδα, όπως άλλωστε είχαμε δει και παλιότερα στο μεγάλο τεστ «¶νεση Extended», όπου το Kuga στη δοκιμασία της προσπέλασης εμποδίου, ήταν στην κορυφαία τριάδα της κατηγορίας. Ωστόσο η πραγματική γοητεία του Kuga εκδηλώνεται με τις σαφώς μικρότερες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές και την πιο άμεση συμπεριφορά του στις εντολές του οδηγού. Είναι σταθερό και ευθύβολο και όπου ο τελευταίος το παρακάνει, το ESP είναι εκεί για να προλάβει οτιδήποτε εν τη γενέσει του.

Λερώνεται παρά το σπορτίφ προσανατολισμό 
Παρά την σπορ ανάρτηση της έκδοσης ST-Line, που μειώνει τις σχετικές διαδρομές και τα 18άρια ελαστικά με χαμηλό προφίλ, το Kuga δεν είχε πρόβλημα να κρατάει τους τροχούς σε επαφή με το έδαφος, κάτι κρίσιμο για την πρόσφυση. Ακόμη και σε πιο extreme καταστάσεις, ανισόπεδα σημεία με ένα κινητήριο τροχό στο έδαφος, δεν ακινητοποιήθηκε και δεν ακούμπησε πουθενά, ενώ με 200 χλστ. απόσταση από το έδαφος, δεν είχε κανένα πρόβλημα στο πέρασμα του υδάτινου/λασπωμένου κωλύματος. 

Η απουσία τετρακίνησης ή κάποιου special ηλεκτρονικού συστήματος βελτιστοποίησης της πρόσφυσης δεν προβλημάτισε το crossover της Ford, το οποίο αν θέλουμε να πούμε πως κάπου διατάραξε την άνεσή μας είναι σε υψηλές ταχύτητες στο χώμα, λόγω της πιο σκληρής ανάρτησης.

Σελίδα 1Mega Test: 10 οικογενειακά SUV σε άσφαλτο & χώμα
Σελίδα 2Nissan Qashqai: Βest seller με αιτία
Σελίδα 3Peugeot 3008: Premium και ικανό
Σελίδα 4VW Tiguan: Mε αέρα σχεδόν GTI
Σελίδα 5Dacia Duster: Duster the master
Σελίδα 6Skoda Karoq: Ολοκληρωμένο
Σελίδα 7Ford Kuga: Θέλει το βουνό, δε φοβάται το χώμα
Σελίδα 8Hyundai Tucson: Ανετο με όρια εκτός δρόμου
Σελίδα 9Kia Sportage: Μπορεί εκτός, προτιμά άσφαλτο
Σελίδα 10Opel Grandland X: Ανετο & πρακτικό
Σελίδα 11Citroen C5 Aircross: Όλα ίσιωμα
Σελίδα 12Και όμως τα καταφέρνουν
Σελίδα 13ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ
FORD
NISSAN