ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Kia Sportage: Μπορεί εκτός, προτιμά άσφαλτο

233.819 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2019)
Στη δυσκολότερη δοκιμασία του υδάτινου κωλύματος το Sportage πέρασε με σχετική ευκολία, με το ESP να δουλεύει διακριτικά και αποτελεσματικά.
4 Φωτογραφίες »

Στη δυσκολότερη δοκιμασία του υδάτινου κωλύματος το Sportage πέρασε με σχετική ευκολία, με το ESP να δουλεύει διακριτικά και αποτελεσματικά.

¶νετο στο δρόμο και αεράτο στο ταξίδι το Sportage, που θα μπει και στο χώμα, αλλά με προσοχή.

Αν δεν είστε off-roader οι εκτός δρόμου ικανότητες του Kia Sportage θα καλύψουν τις 
απαιτήσεις σας.
4 Φωτογραφίες »

Αν δεν είστε off-roader οι εκτός δρόμου ικανότητες του Kia Sportage θα καλύψουν τις απαιτήσεις σας.


Το Sportage της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με τον 1,6 λτ. κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 136 ίππων και το 48V ήπιο υβριδικό σύστημα για περαιτέρω οικονομία, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, στην πιο σπορτίφ έκδοση GT-Line που προάγει οδηγικά έναν πιο σπορ χαρακτήρα. Είναι στιβαρό και σταθερό στο δρόμο, η ανάρτηση είναι λίγο σφιχτή, αλλά αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, παρά τον συνδυασμό της με 19 ιντσών ζάντες, ενώ παράλληλα δεν διαταράσσει την καλή ποιότητα κύλισης του μοντέλου. Σημαντικό στοιχείο για την άνεση των επιβατών είναι η βολική θέση οδήγησης και η ευκολία χειρισμού του κορεάτικου SUV, καμουφλάροντας τις διαστάσεις του, όπως επίσης και η εύκολη πρόσβαση σε χειριστήρια και μπουτόν.

Τα κατάφερε στο χώμα
To Κia Sportage όπως ακριβώς και το «δίδυμο» αδερφάκι του το Tucson, παρουσιάζει τα ίδια χαρακτηριστικά στο χωμάτινο κομμάτι. Έτσι η συγκρατημένη απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.) και ο πρόβολος, που περιορίζει τη γωνία προσέγγισης θέτουν κάποια όρια στην εκτός δρόμου εμπειρία σας. Όρια βεβαίως που σε κάθε περίπτωση δεν θα χρειαστεί τόλμη για να δοκιμάσετε, συνεπώς αν δεν είστε off-roader δεν έχετε να ανησυχείτε για κάτι.

Στη δυσκολότερη δοκιμασία πάντως πέρασε το υδάτινο κώλυμα με σχετική ευκολία. Εκεί, το ESP δούλευε διακριτικά και προσέφερε καλά επίπεδα πρόσφυσης, όπως ακριβώς συνέβη και στο ανισόπεδο εμπόδιο. Αντιθέτως στο πατημένο χώμα ήταν αρκούντως αποτελεσματικό και άνετο, παρασύροντάς σε να ανεβάσεις ρυθμούς.

Σελίδα 1Mega Test: 10 οικογενειακά SUV σε άσφαλτο & χώμα
Σελίδα 2Nissan Qashqai: Βest seller με αιτία
Σελίδα 3Peugeot 3008: Premium και ικανό
Σελίδα 4VW Tiguan: Mε αέρα σχεδόν GTI
Σελίδα 5Dacia Duster: Duster the master
Σελίδα 6Skoda Karoq: Ολοκληρωμένο
Σελίδα 7Ford Kuga: Θέλει το βουνό, δε φοβάται το χώμα
Σελίδα 8Hyundai Tucson: Ανετο με όρια εκτός δρόμου
Σελίδα 9Kia Sportage: Μπορεί εκτός, προτιμά άσφαλτο
Σελίδα 10Opel Grandland X: Ανετο & πρακτικό
Σελίδα 11Citroen C5 Aircross: Όλα ίσιωμα
Σελίδα 12Και όμως τα καταφέρνουν
Σελίδα 13ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ
FORD
OPEL