Το Sportage της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με τον 1,6 λτ. κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 136 ίππων και το 48V ήπιο υβριδικό σύστημα για περαιτέρω οικονομία, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, στην πιο σπορτίφ έκδοση GT-Line που προάγει οδηγικά έναν πιο σπορ χαρακτήρα. Είναι στιβαρό και σταθερό στο δρόμο, η ανάρτηση είναι λίγο σφιχτή, αλλά αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, παρά τον συνδυασμό της με 19 ιντσών ζάντες, ενώ παράλληλα δεν διαταράσσει την καλή ποιότητα κύλισης του μοντέλου. Σημαντικό στοιχείο για την άνεση των επιβατών είναι η βολική θέση οδήγησης και η ευκολία χειρισμού του κορεάτικου SUV, καμουφλάροντας τις διαστάσεις του, όπως επίσης και η εύκολη πρόσβαση σε χειριστήρια και μπουτόν.
Τα κατάφερε στο χώμα To Κia Sportage όπως ακριβώς και το «δίδυμο» αδερφάκι του το Tucson, παρουσιάζει τα ίδια χαρακτηριστικά στο χωμάτινο κομμάτι. Έτσι η συγκρατημένη απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.) και ο πρόβολος, που περιορίζει τη γωνία προσέγγισης θέτουν κάποια όρια στην εκτός δρόμου εμπειρία σας. Όρια βεβαίως που σε κάθε περίπτωση δεν θα χρειαστεί τόλμη για να δοκιμάσετε, συνεπώς αν δεν είστε off-roader δεν έχετε να ανησυχείτε για κάτι.
Στη δυσκολότερη δοκιμασία πάντως πέρασε το υδάτινο κώλυμα με σχετική ευκολία. Εκεί, το ESP δούλευε διακριτικά και προσέφερε καλά επίπεδα πρόσφυσης, όπως ακριβώς συνέβη και στο ανισόπεδο εμπόδιο. Αντιθέτως στο πατημένο χώμα ήταν αρκούντως αποτελεσματικό και άνετο, παρασύροντάς σε να ανεβάσεις ρυθμούς.
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.
Ναι αλλα φοβηθηκατε να βαλετε το subaru xv . 25k μονιμη τετρακινηση, αυτοματο, xmode. Γιατι στα off-road δε θα ειχε αντιπαλο!
Αρθρογράφε που είναι το jeep compass;;;
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.