Το Nissan Qashqai έχει καταφέρει να είναι πρωταγωνιστής στην κατηγορία που το ίδιο δημιούργησε. Και όχι άδικα, αφού καταφέρνει να συνδυάζει αρμονικά τις ικανότητες ενός δικίνητου oχήματος ελεύθερου χρόνου με τις αρετές ενός οικογενειακού. Στο Mega Test χρησιμοποιήσαμε την έκδοση με τον νέο 1,5 blue dCi πετρελαιοκινητήρα των 116 ίππων, που συνδυάζει ικανοποιητικό τράβηγμα, πολιτισμένη λειτουργία και εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Στην γεροδεμένη καμπίνα, oι χώροι ικανοποιούν πλήρως τις μεταφορικές ανάγκες μέχρι και 5 επιβατών, με το χώρο αποσκευών να έχει επαρκή χώρο (430 λτ.) και κανονικό σχήμα. Στην άσφαλτο, και μετά από τις σχετικές επεμβάσεις στα πλαίσια της ανανέωσής του, το Qashqai έχει ευχάριστη οδηγική αίσθηση και ικανή αποτελεσματικότητα, που επικουρείται από σύγχρονα ηλεκτρονικά. Ο οδηγός έχει πανοραμική ορατότητα, η ευελιξία και η ευχρηστία είναι χαρακτηριστικές.
Στα δύσκολα Χάρη στην τονισμένη απόσταση από το έδαφος, το Qashqai δεν είχε πρόβλημα στους χωματόδρομους και στα κακοτράχαλα, που αντιμετώπισε πέριξ της Αττικής. Οι 18άρες ζάντες και τα ασφάλτινα ελαστικά δεν ήταν και οι καλύτεροι σύμμαχοι, αλλά τελικά δεν κόλλησε ούτε στα σαθρά εδάφη, ούτε στην παχιά λάσπη με αρωγό και το πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, διατηρώντας υψηλότατο επίπεδο άνεσης. Θα θέλαμε να είχε κάποιο ειδικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ή έλεγχο κατάβασης. Σε τελική ανάλυση, το Nissan Qashqai απέδειξε γιατί είναι η προτίμηση του αγοραστικού κοινού: Τα κάνει λίγο-πολύ όλα και πάνω από το μέσο όρο έχοντας μάλιστα ανταγωνιστικές τιμές και πολλές εκδόσεις.
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.
Ναι αλλα φοβηθηκατε να βαλετε το subaru xv . 25k μονιμη τετρακινηση, αυτοματο, xmode. Γιατι στα off-road δε θα ειχε αντιπαλο!
Αρθρογράφε που είναι το jeep compass;;;
Πρώτον, απουσιάζουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα, μπορεί να μην φταίει το AutoTriti (πχ να μην έδινε η αντιρποσωπεία) αλλά όφειλε να γράψει με τι λογική επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Δεύτερον, το εύρος τιμών είναι μεγάλο και συγκρίνονται μοντέλα που εμφανώς δεν είναι στην ίδια "κατηγορία", θεωρώ οτι το λογικό και το πρέπον θα ήταν να συγκριθούν μοντέλα μέχρι πχ 25.000 αρχική τιμή. Κατά τα άλλα, ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική του περιοδικού, "όλα τα μοντέλα καλά είναι", μειονέκτημα δεν βρέθηκε σε κανένα... είπαμε, είμαστε ευγενείς...
Απάντηση: Όπως γράφουμε στην αρχή του άρθρου, "διαλέγουμε 10 από τα πιο δημοφιλή SUV", ενώ τις κατηγορίες δεν τις ορίζει η τιμή αλλά το μέγεθος. Από κει και πέρα γράφουμε στο θέμα πως κανένα από τα 10 μοντέλα του test δεν απέτυχε σε κάποιο από τα εκτός δρόμου περάσματα. Στην κάθε καρτέλα μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις μας μετά την δοκιμασία.