ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Honda HR-V e:HEV 131 PS

263.122 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2023)
Honda HR-V e:HEV 131 PS
3 Φωτογραφίες »

Κατανάλωση


Τρεις λειτουργίες οδήγησης (Eco, Normal, Sport) προσφέρει το Honda HR-V e:HEV, το οποίο έχει ισάριθμα προγράμματα για αμιγώς ηλεκτρική, υβριδική, καθώς και κίνηση αποκλειστικά με τον βενζινοκινητήρα του.
3 Φωτογραφίες »

Τρεις λειτουργίες οδήγησης (Eco, Normal, Sport) προσφέρει το Honda HR-V e:HEV, το οποίο έχει ισάριθμα προγράμματα για αμιγώς ηλεκτρική, υβριδική, καθώς και κίνηση αποκλειστικά με τον βενζινοκινητήρα του.

Μέση: 4,9
Εντός: 4,4
Εκτός: 5,3
Αυτοκινητόδρομος: 3,9

Θέση στο... βάθρο των κορυφαίων μικρομεσαίων C-SUV σε κατανάλωση κατέλαβε το νέο Honda HR-V e:HEV (3o μαζί Renault Arkana). Όπως διαπιστώσαμε στην πράξη, η υβριδική τεχνολογία της Honda αποδίδει καρπούς, με το τρίτης γενιάς μοντέλο να «καίει» 4,9 λτ./100 χλμ.. Για να υλοποιήσει τον συγκεκριμένο στόχο, εξάλλου, ενσωματώνει την τεχνολογία i-MMD κατά την οποία μέσω μιας ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος επιλέγεται αυτόματα το κατάλληλο μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση και χωρίς δυνατότητα παρέμβασης από τον οδηγό. Στην συγκεκριμένη μέση τιμή συνετέλεσε και το ότι το HR-V είχε σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη σε σχέση με τους «αντιπάλους» του, καθώς το υβριδικό του σύνολο αποδίδει συνδυαστικά 131 ίππους.

Το εντυπωσιακό με το C-SUV της Honda είναι πως όσο περισσότερη κίνηση συναντά, τόσο χαμηλότερη είναι η κατανάλωσή του. Κάπως έτσι, το νούμερο «έπεσε» στο 4,4 λτ./100 χλμ. εντός πόλης. Μην ξεχνάμε πως η ίδια η ιαπωνική εταιρεία υποστηρίζει πως με ταχύτητες έως και τα 40 χλμ./ώρα, το 91% των χιλιομέτρων πραγματοποιούνται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Εξαιρετικά αποδοτικό και στον αυτοκινητόδρομο (3,9 λτ./100 χλμ.), διαδρομή κατά την οποία αποτελεσματικότερη λειτουργία είναι η υβριδική που συνδυάζει και τα δύο συστήματα κίνησης.

Πού σημείωσε την μεγαλύτερη τιμή του; Στις εκτός πόλης διαδρομές ο μετρητής του Honda HR-V e:HEV έδειξε 5,3 λτ./100 χλμ., κάτι αναμενόμενο καθώς η εμπλοκή του 1.500άρη βενζινοκινητήρα των 107 ίππων είναι μεγαλύτερη. Μιλάμε για διαδρομές με εύρος ταχύτητας από 80-120 χλμ./ώρα, στις οποίες το θερμικό μοτέρ καλύπτει το 70% απαιτήσεων.

Συμπέρασμα

Είναι ένα αυτοκίνητο που θα σε γεμίσει χαμόγελο όταν... κολλήσεις στην κίνηση! Γιατί ναι μεν θα αργήσεις να φτάσεις στον προορισμό σου, αφού θα έχεις πήξει, όμως θα αποζημιωθείς με το κόστος μετακίνησης. Συγκεκριμένα, το Honda HR-V e:HEV χρειάστηκε μόλις 9,8 ευρώ (4,9 λτ./100 χλμ.) και επιβεβαίωσε ότι η υβριδική τεχνολογία πετυχαίνει αξιοσημείωτη οικονομία.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda HR-V e:HEV 131 PS
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός + αυτοφορτιζόμενο υβριδικό
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 131/-
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 253/-
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,7
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,4
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 170
   
Αναρτήσεις - Τιμόνι - Διαστάσεις Honda HR-V e:HEV 131 PS
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,4
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 188
Κύκλος στροφής (μ.) 11,3
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 68,0/71,2
Διάσταση Ελαστικών Δοκιμής 225/50 R18
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.340x1.790x1.582
Μεταξόνιο 2.610
Χώρος αποσκευών (λτ.) 335
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.455
Τιμή από (ευρώ) 36.700 (Elegance)
*εργοστασιακές τιμές

Σελίδα 1Μεγάλη δοκιμή πραγματικής κατανάλωσης στα οικογενειακά SUV
Σελίδα 2Cupra Formentor 1,5 TSI 150 PS
Σελίδα 3DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8
Σελίδα 4Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS
Σελίδα 5Honda HR-V e:HEV 131 PS
Σελίδα 6Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
Σελίδα 7Kia Sportage 1.6 T-GDi 48V 150 PS
Σελίδα 8Mercedes GLA 200 163 PS
Σελίδα 9Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
Σελίδα 10Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Σελίδα 11Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Σελίδα 12Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Σελίδα 13VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG
Σελίδα 14Η ώρα της αλήθειας: Πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 15Info διαδρομών: Εντός-εκτός πόλης & αυτοκινητόδρομος
Mercedes
fiat