Ο κινητήρας τραβάει θετικά και έχει επάρκεια σε όλο το φάσμα περιστροφής του, αποδίδοντας με γραμμικό τρόπο τους 225 ίππους του, ενώ όταν το πεντάλ βυθιστεί στο πάτωμα, το DS 7 Crossback σε κερδίζει με τον «αέρινο» και ξεκούραστο τρόπο που ανεβάζει ταχύτητα.
Το δεύτερο premium αυτοκίνητο του Mega Test οικονομίας, το DS 7 (το μοντέλο της δοκιμής είναι το pre-facelift), κινήθηκε στα... όρια σχετικά με την κατανάλωση που σημείωσε. Με 7,9 λτ./100 χλμ. ανταποκρίθηκε ικανοποιητικά, ειδικά από την στιγμή που έπρεπε να «υπερκεράσει» αντικειμενικές δυσκολίες όπως ο μεγάλης χωρητικότητας κινητήρας 1,6 PureTech, το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο EAT8 και φυσικά η μεγάλη ιπποδύναμη με τα 180 άλογα (και 250 Nm ροπής διαθέσιμα στις 1.650 σ.α.λ.).
Επειδή κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις, οι επιδόσεις αλλά και η απόκριση του DS 7 Crossback είναι στοιχεία που μας έμειναν κατά την διάρκεια της διαδικασίας, με το γαλλικό οικογενειακό SUV να έχει αρκετά πολιτισμένο και ευχάριστο προφίλ. Ο κινητήρας τραβάει θετικά και έχει επάρκεια σε όλο το φάσμα περιστροφής του, αποδίδοντας με γραμμικό τρόπο τους 180 ίππους του, ενώ όταν το πεντάλ βυθιστεί στο πάτωμα, το DS 7 Crossback σε κερδίζει με τον «αέρινο» και ξεκούραστο τρόπο που ανεβάζει ταχύτητα.
Στην διαδρομή Κρυονέρι-Βαρυμπόμπη που μας «έπεισε» να πατήσουμε περισσότερο το γκάζι, ο 1.600άρης PureTech δεν χρειάστηκε περισσότερα από 6,3 λτ./100 χλμ., ενώ τηρουμένων των αναλογιών τα 7,9 λτ./100 χλμ. είναι μία τιμή που δεν περνά απαρατήρητη στην υπεραστική διαδρομή. Από εκεί και πέρα, αναμενόμενα περισσότερο «διψασμένο» εμφανίστηκε μέσα στην πόλη, χωρίς πάντως τα 9,0 λτ./100 χλμ. να είναι απαγορευτικός για των 180 ίππων μοντέλο αριθμός.
Συμπέρασμα
Ως αυτοκίνητο 180 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο, το DS 7 Crossback είχε κάποια θεωρητικά χάντικαπ συγκριτικά με τον ανταγωνισμό της διαδικασίας. Τα 7,9 λτ./100 χλμ. (15,8 ευρώ) βρίσκονται κάτω από το ψυχολογικό όριο των 8 λίτρων, με το premium γαλλικό C-SUV να συνιστά μία ξεχωριστή πρόταση της αγοράς και για τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα του.