ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG

263.123 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2023)
Αν και ελαφρύ, το τιμόνι είναι καλοζυγισμένο και ακριβές, ενώ οι πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι κρατάνε συνεχώς τους αντίστοιχους τροχούς σε επαφή με την άσφαλτο.
3 Φωτογραφίες »

Αν και ελαφρύ, το τιμόνι είναι καλοζυγισμένο και ακριβές, ενώ οι πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι κρατάνε συνεχώς τους αντίστοιχους τροχούς σε επαφή με την άσφαλτο.

Κατανάλωση


Το VW Tiguan είχε το εύχρηστο μεν αλλά «διψασμένο» για βενζίνη κιβώτιο DSG ενώ συγχρόνως απουσίαζε το πρόγραμμα παραμετροποίησης με λειτουργία Eco, στοιχεία που ευνοούν την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
3 Φωτογραφίες »

Το VW Tiguan είχε το εύχρηστο μεν αλλά «διψασμένο» για βενζίνη κιβώτιο DSG ενώ συγχρόνως απουσίαζε το πρόγραμμα παραμετροποίησης με λειτουργία Eco, στοιχεία που ευνοούν την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Μέση: 8,7
Εντός: 9,9
Εκτός: 8,7
Αυτοκινητόδρομος: 6,6

«Τσιμπημένη» μέση κατανάλωση στην διαδικασία του γύρου οικονομίας καταγράψαμε στο Volkswagen Tiguan, αφού «έδειξε» 8,7 λτ./100 χλμ.. Το Tiguan που είχαμε στην διάθεσή μας απέδιδε 150 άλογα (και 250 Nm ροπής) και συνεργαζόταν με το γνωστό διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 ταχυτήτων που μεταφέρει όλη την ισχύ στους δύο εμπρός τροχούς. Συνδυασμός που εξασφαλίζει ζωντανές επιδόσεις, παρά το βάρος και όγκο του οχήματος και που σε σημαντικό βαθμό συμβάλλουν κακά τα ψέματα στην αύξηση της κατανάλωσης.

Σε κάθε επιμέρους διαδρομή, το Tiguan κινιόταν πάνω από τον μέσο όρο. Πιο συγκεκριμένα, «έκαψε» 9,9 λτ./100 χλμ. στην καθαρά αστική διαδρομή, με το νούμερο να μειώνεται στην εκτός πόλης κίνησή. Στην Εθνική Οδό, τώρα, όπου και πατήσαμε περισσότερο γκάζι, ο μετρητής στο γερμανικό οικογενειακό SUV είχε τιμή 6,6 λτ./100 χλμ.. Γιατί είχαμε τα παραπάνω νούμερα; Το VW Tiguan είχε το εύχρηστο μεν αλλά «διψασμένο» για βενζίνη κιβώτιο DSG ενώ συγχρόνως απουσίαζε το πρόγραμμα παραμετροποίησης με λειτουργία Eco. Αντιθέτως, διαθέτει σύστημα ACT το οποίο σε συνθήκες χαμηλού φορτίου απενεργοποιεί τους δύο κυλίνδρους για μεγαλύτερη οικονομία.

Και ποια εντύπωση μάς άφησε o 4κύλινδρος 1.500άρης TSI; Πέρα από τα αξιοπρόσεκτα νούμερα επιδόσεων, είναι και η αίσθηση πως το μοτέρ είναι μεν κάπως τραχύ σε λειτουργία, αλλά έχει δύναμη και γραμμική λειτουργία!

Συμπέρασμα

Είναι μεγάλο, ευρύχωρο, στιβαρό και πατάει πολύ γερά στο δρόμο, όμως θέλει προσοχή στο γκάζι αν θέλεις να κρατήσεις την κατανάλωση χαμηλά και να μην παρασυρθείς από τις υπόλοιπες οδηγικές αρετές του. Για να μιλήσουμε με αριθμούς, το Tiguan κατανάλωσε 8,7 λτ./100 χλμ., τιμή η οποία αντιστοιχεί σε 18,5 ευρώ για την διαδρομή των 100 χλμ. που πραγματοποιήσαμε.
Τεχνικά χαρακτηριστικά VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης + turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 175/2.000-3.500
   
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,5
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,3
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 200
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,6
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 191
Κύκλος στροφής (μ.) 11,5
Θόρυβος με 5η/6η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,5/70,4
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.486x1.839x1.654
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.677
Χώρος αποσκευών (λτ.) 420-515
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 235/55 R18
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.541
Τιμή από (ευρώ) 34.300 (Life)
*Εργοστασιακές τιμές

Σελίδα 1Μεγάλη δοκιμή πραγματικής κατανάλωσης στα οικογενειακά SUV
Σελίδα 2Cupra Formentor 1,5 TSI 150 PS
Σελίδα 3DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8
Σελίδα 4Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS
Σελίδα 5Honda HR-V e:HEV 131 PS
Σελίδα 6Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
Σελίδα 7Kia Sportage 1.6 T-GDi 48V 150 PS
Σελίδα 8Mercedes GLA 200 163 PS
Σελίδα 9Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
Σελίδα 10Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Σελίδα 11Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Σελίδα 12Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Σελίδα 13VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG
Σελίδα 14Η ώρα της αλήθειας: Πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 15Info διαδρομών: Εντός-εκτός πόλης & αυτοκινητόδρομος
Autotriti.gr
LINGLONG VS GOODYEAR