ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Citroen C3 Aircross 1,2 Puretech 110 PS

112.299 Επισκέψεις στο άρθρο
Citroen C3 Aircross 1,2 Puretech 110 PS
3 Φωτογραφίες »

«Πρωταθλητής» οικονομίας στο μικρά SUV/Crossover αναδείχτηκε το Citroen C3 Aircross με τον τρικύλινδρο κινητήρα  των 1.199 κ.εκ. απόδοσης 110 ίππων και 205 Nm ροπής. Το μοντέλο της Citroen κατέγραψε την ανώτερη ταχύτητα των 133 χλμ./ώρα με πραγματική κατανάλωση 7 λτ./100 χλμ..

Επιπλέον, είναι εμφανές πως στις ταχύτητες που θέσαμε ως σημεία-ορόσημα είναι από τα οικονομικότερα μοντέλα, ωστόσο παρατηρώντας τις μετρήσεις μας βλέπουμε πως παρουσιάζει κορυφαίες επιδόσεις όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Χρειάζεται μόλις 6,7 λτ./100 στα 130 χλμ./ώρα και 8,1 στα 140 αντίστοιχα. Πέρα από την οικονομική φύση του 1.200άρη Puretech κινητήρα, μεγάλο ρόλο στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου παίζει το μακριάς κλιμάκωσης κιβώτιο 5 ταχυτήτων.



Elk Test
To Citroen C3 Aircross είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο στιλάτα μικρά crossover της αγοράς, όπως και το C3 άλλωστε, στο οποίο και βασίζεται. Χαρακτηριστικό του C3 Aircross είναι η μαλακή ρύθμιση και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης. Το γεγονός αυτό και σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (178 χλστ.) συνέβαλαν στην εμφάνιση έντονης κλίσης, η οποία έθεσε και το όριο του C3 Aircross στη δοκιμασία.

70 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Η προσπάθεια, που έγινε στα 70 χλμ./ώρα ήταν επιτυχημένη μιας και το C3 Aircross κατάφερε να περάσει με ευκολία το τεστ παρά την αισθητή κλίση και την έντονη επέμβαση του ESP. Στην πρώτη στροφή έστριψε σωστά χάρη και στη λειτουργία του ESP. Δεν εμφάνισε υποστροφή, ενώ το τιμόνι αν και ελαφρύ δεν έχασε την ακρίβειά του βοηθώντας την ολοκλήρωση του ελιγμού. 
 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Έντονη κλίση και αισθητές ταλαντώσεις στις διαδοχικές εναλλαγές 
πορείας της διαδικασίας, χωρίς όμως κίνδυνο ανατροπής. Η χαμηλή ταχύτητα εξόδου 
δείχνει την έντονη επέμβαση του ESP.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Οι κλίσεις του ήταν ιδιαίτερα αισθητές και για εμάς. Στα πολλά χιλιόμετρα και στην φάση που πέρναγε στο τελευταίο κομμάτι του τεστ (επιστροφή στη λωρίδα του) το νιώσαμε να θέλει να ξεκολλήσει από το δρόμο.

Σελίδα 1Το μεγάλο στριπτίζ σε 13 μικρά SUV
Σελίδα 2Περί δοκιμής κατανάλωσης
Σελίδα 3Περί Elk Test
Σελίδα 4Citroen C3 Aircross 1,2 Puretech 110 PS
Σελίδα 5Fiat 500X 1,4T MultiAir2 140 PS
Σελίδα 6Ford EcoSport 1,0 Ecoboost 140 PS
Σελίδα 7Kia Stonic 1,0 T-GDi 120 PS
Σελίδα 8Nissan Juke 1,2 DiG-T 115 PS
Σελίδα 9Opel Crossland X 1,2T 110 PS
Σελίδα 10Peugeot 2008 1,2 Puretech 110 PS
Σελίδα 11Renault Captur 1,2 TCe 120 PS
Σελίδα 12SEAT Arona 1,0 TSI 115 PS
Σελίδα 13VW T-Roc 1,0 TSI 115 PS
Σελίδα 14Suzuki Vitara 1,6 120 PS
Σελίδα 15Jeep Renegade 1,4 MultiAir2 170 PS 4x4 & Opel Mokka X 1,4T 140 PS 4x4
Σελίδα 16Αποτελέσματα - Συμπέρασμα
Mercedes
Moto