«Πρωταθλητής» οικονομίας στο μικρά SUV/Crossover αναδείχτηκε το Citroen C3 Aircross με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1.199 κ.εκ. απόδοσης 110 ίππων και 205 Nm ροπής. Το μοντέλο της Citroen κατέγραψε την ανώτερη ταχύτητα των 133 χλμ./ώρα με πραγματική κατανάλωση 7 λτ./100 χλμ..
Επιπλέον, είναι εμφανές πως στις ταχύτητες που θέσαμε ως σημεία-ορόσημα είναι από τα οικονομικότερα μοντέλα, ωστόσο παρατηρώντας τις μετρήσεις μας βλέπουμε πως παρουσιάζει κορυφαίες επιδόσεις όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Χρειάζεται μόλις 6,7 λτ./100 στα 130 χλμ./ώρα και 8,1 στα 140 αντίστοιχα. Πέρα από την οικονομική φύση του 1.200άρη Puretech κινητήρα, μεγάλο ρόλο στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου παίζει το μακριάς κλιμάκωσης κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
Elk Test To Citroen C3 Aircross είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο στιλάτα μικρά crossover της αγοράς, όπως και το C3 άλλωστε, στο οποίο και βασίζεται. Χαρακτηριστικό του C3 Aircross είναι η μαλακή ρύθμιση και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης. Το γεγονός αυτό και σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (178 χλστ.) συνέβαλαν στην εμφάνιση έντονης κλίσης, η οποία έθεσε και το όριο του C3 Aircross στη δοκιμασία.
70 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια Η προσπάθεια, που έγινε στα 70 χλμ./ώρα ήταν επιτυχημένη μιας και το C3 Aircross κατάφερε να περάσει με ευκολία το τεστ παρά την αισθητή κλίση και την έντονη επέμβαση του ESP. Στην πρώτη στροφή έστριψε σωστά χάρη και στη λειτουργία του ESP. Δεν εμφάνισε υποστροφή, ενώ το τιμόνι αν και ελαφρύ δεν έχασε την ακρίβειά του βοηθώντας την ολοκλήρωση του ελιγμού.
Τάση ανατροπής: Όχι Γενική αίσθηση οδηγού: Έντονη κλίση και αισθητές ταλαντώσεις στις διαδοχικές εναλλαγές πορείας της διαδικασίας, χωρίς όμως κίνδυνο ανατροπής. Η χαμηλή ταχύτητα εξόδου δείχνει την έντονη επέμβαση του ESP. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Οι κλίσεις του ήταν ιδιαίτερα αισθητές και για εμάς. Στα πολλά χιλιόμετρα και στην φάση που πέρναγε στο τελευταίο κομμάτι του τεστ (επιστροφή στη λωρίδα του) το νιώσαμε να θέλει να ξεκολλήσει από το δρόμο.