Το VW T-Roc διαθέτει ίδιο κινητήρα με το SEAT Arona, συνεπώς παρουσιάζει και τα ίδια χαρακτηριστικά στην καμπύλη της κατανάλωσης του, συγκριτικά με τα κορυφαία μοντέλα του θέματος. Στις χαμηλές ταχύτητες παρουσιάζει μεγαλύτερες διαφορές, οι οποίες φθίνουν όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.
Πάντως, συγκριτικά με το Arona, οι μεγαλύτερες διαστάσεις του και το αυξημένο βάρος το κάνουν ελάχιστα πιο απαιτητικό σε καύσιμο, ενώ στο σημείο-ορόσημο κατανάλωσης των 7,0 λτ./100 χλμ. το T-Roc έχει ταχύτητα 127 χλμ./ώρα.
Elk Test Πολύ καλή συμπεριφορά αλλά και καλή επίδοση πέτυχε το νέο Volkswagen T-Roc με τον 1.000άρη TSI κινητήρα των 115 ίππων. Παρά τη σχετικά μονοδιάστατη συμπεριφορά του στο όριο, η επίδοση του T-Roc κατατάσσει το γερμανικό μοντέλο στα καλύτερα μικρά crossover του συγκεκριμένου τεστ. Πάντως έχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα για την ύπαρξη τροχών 17 και όχι 16 ιντσών, που είναι στάνταρ στη έκδοση Advance.
73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια Σε αυτά τα χλμ./ώρα η συμπεριφορά του T-Roc ήταν πολύ καλή με το αμάξωμα να γέρνει αισθητά, αλλά όχι σε σημείο που να οδηγεί σε απώλεια πρόσφυσης ή ελέγχου. Το ESP με την διακριτική αλλά συνεχή του λειτουργία εξασφάλιζε την ομαλή ροή στην κίνηση του αυτοκινήτου, χωρίς να απαιτούνται δραματικές διορθώσεις. Ωστόσο λόγω τροχών 17 ιντσών υπάρχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα.
Τάση ανατροπής: Όχι Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό «πάτημα», αλλά η συμπεριφορά του είναι μονοδιάστατη με σαφή υποστροφική διάθεση. Καμία διάθεση για ελάφρωμα του πίσω μέρους και ρύθμισης της συμπεριφοράς, όπως το SEAT Arona. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αν και οι κλίσεις ήταν αισθητές σε γενικές γραμμές δεν νιώσαμε καθόλου άβολα κατά την δοκιμασία.