Διαφορετική περίπτωση από όλες τις άλλες είναι το Suzuki Vitara, καθώς είναι το μοναδικό ατμοσφαιρικό μοντέλο στο θέμα μας. Συγκεκριμένα «φοράει» κινητήρα 1.586 κ.εκ. απόδοση 120 ίππων και 156 Nm ροπής, τα οποία λόγω έλλειψης τούρμπο έρχονται πολύ ψηλά, στις 4.400 σ.α.λ..
Η έλλειψη τούρμπο γίνεται εμφανής στις μεγάλες ταχύτητες, όπου ο κινητήρας πρέπει να ανεβάσει στροφές με το ιαπωνικό μοντέλο να χρειάζεται 9,5 λτ./100 χλμ., το μεγαλύτερο νούμερο όλων, στα 140 χλμ./ώρα. Αντίστοιχα όσο πέφτουμε σε ταχύτητα παρατηρούμε πως το Vitara γίνεται όλο και πιο οικονομικό, με τη μέση κατανάλωσή του να είναι 6,3 λτ./100 χλμ. Τέλος με κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ. στο ταχύμετρο θα δείτε 125 χλμ./ώρα.
Elk Test Mπορεί ποιοτικά η καμπίνα του Suzuki Vitara να είναι επιεικώς μέτρια από πλευράς ποιότητας, αυτό όμως δεν επηρεάζει σε τίποτα την καλή του συμπεριφορά στην δοκιμασία αποφυγής κινδύνου.
70 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια Στα 70 χλμ./ώρα, το Vitara ήταν απόλυτα ικανό να διαχειριστεί την διαδικασία. Πολύ καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει τα «μούτρα» από την έντονη μεταφορά εκεί. H ανάρτηση ήρθε σε θέση ισορροπίας χωρίς δράματα και παρά το σχετικά ελαφρύ τιμόνι ο έλεγχος ήταν απόλυτος μέχρι το τέλος της διαδικασίας.
Τάση ανατροπής: Όχι Γενική αίσθηση οδηγού: Καλό πάτημα και θετικό σύστημα διεύθυνσης για το Vitara, που έχει αφήσει πίσω το εντελώς χωμάτινο παρελθόν, για ένα πιο crossover παρόν. Το φινίρισμα στην καμπίνα είναι αποκαρδιωτικό. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν νιώσαμε ανασφάλεια ακόμα και όταν ξεπεράστηκε το όριο. Η ανάρτηση δείχνει να ελέγχει σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος.