Το Renault Captur διαθέτει το πιο «κοντό» κιβώτιο -6 σχέσεων-, από όλα τα μοντέλα του θέματός μας, ενώ διαθέτει και το ίδιο 1.200άρι μοτέρ με το Nissan Juke, που όπως είδαμε βγάζει τη ροπή του πιο ψηλά συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα. Η πιο σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου που προαναφέραμε ωστόσο, κάνει το Captur πιο απαιτητικό σε καύσιμο. Από την άλλη βέβαια το γαλλικό μοντέλο διαθέτει καλές επιδόσεις, αν και σε αυτό το θέμα μας, δεν είναι αυτό το ζητούμενο.
Στα 7,0 λτ./100 χλμ. η ταχύτητα που φτάνει το μοντέλο της Renault είναι τα 124 χλμ./ώρα, ενώ στις πιο συνηθισμένες ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομο, για τα 120 θα χρειαστείτε 6,7 λτ. καυσίμου για κάθε 100 χλμ. και για τα 130, 7,7 λτ. αντίστοιχα.
Elk Test Πολύ καλές εντυπώσεις στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου άφησε το Renault Captur εκμεταλλευόμενο την σωστή ρύθμιση της ανάρτησης, αλλά και τους τροχούς των 17 ιντσών που είναι στάνταρ στη συγκεκριμένη έκδοση των 120 ίππων.
72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια Στα 72 χλμ./ώρα η συμπεριφορά του Captur ήταν εμφανώς ελεγχόμενη και έτσι το μικρό γαλλικό crossover ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διαδικασία. Εδώ δεν είχε τόση έντονη εμπλοκή το ESP, το οποίο όμως ήταν αυτό που κράτησε το Captur σε θέση μάχης. Ετσι το Renault πέρασε εύκολα από την εσωτερική λωρίδα και είχε και χώρο να ισορροπήσει ώστε να στρίψει στο τελευταίο σκέλος αβίαστα. Η επέμβαση του ESP μείωσε αισθητά την ταχύτητα, που στην έξοδο ήταν κάτω από 40 χλμ./ώρα..
Τάση ανατροπής: Όχι Γενική αίσθηση οδηγού: Οι βελτιώσεις σε τιμόνι και ανάρτηση, που φέρει το ανανεωμένο Renault Captur, έπιασαν τόπο και το γαλλικό crossover έχει συμπαγή οδηγική αίσθηση και «πατάει» καλά. Το ESP το παρακάνει. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: H δυναμική επέμβαση του ESP ήταν αισθητή και σε εμάς. Στο τέλος της δοκιμασίας φρέναρε τόσο, που ήμασταν έτοιμοι να ανοίξουμε την πόρτα και να κατεβούμε νομίζοντας πως σταματήσαμε.