Κάτω από το καπό τoυ Nissan Juke θα συναντήσουμε τον 1.200άρη βενζινοκινητήρα με τέσσερις κυλίνδρους, των 116 ίππων και των 190 Nm ροπής. Ωστόσο η διαθέσιμη ροπή έρχεται σχετικά πιο ψηλά, συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα, στις 2.000 σ.α.λ., κάτι που έχει επιπτώσεις στην κατανάλωση του, παρά το γεγονός πως η κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου είναι λογική.
Οι αποκλίσεις πάντως στην κατανάλωση καυσίμου, συγκριτικά με τα κορυφαία μοντέλα στα σημεία που θέσαμε είναι πολύ μικρή, περίπου της τάξεως του 1 λτ./100 χλμ., ενώ στο κομβικό σημείο που καίει 7,0 λτ./100 χλμ. το Juke αναπτύσσει ταχύτητα που φτάνει τα 123 χλμ./ώρα.
Elk Test To Nissan Juke είναι αν μη τι άλλο το πιο αιχμηρό από πλευράς στυλ μοντέλο της παρέας και ένας από τους πρωτοπόρους στην κατηγορία των μικρών crossover. Δε θα μπορούσε να λείπει από τη μεγάλη αυτή δοκιμή αποφυγής κινδύνου στην οποία τα κατάφερε μια χαρά επιδεικνύοντας μια ισορροπημένη και ασφαλή συμπεριφορά.
71 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια Με το αμάξωμα να αντιδρά άμεσα στις εντολές του οδηγού, με ουδέτερη αντίδραση και με διακριτική διορθωτική παρέμβαση του ESP, το Nissan Juke κατάφερε να ολοκληρώσει με επιτυχία το τεστ με την ταχύτητα των 71 χλμ./ώρα.
Τάση ανατροπής: Όχι Γενική αίσθηση οδηγού: Το Nissan Juke έχει ένα πολύ καλό τιμόνι με στιβαρή αίσθηση και τονισμένη αμεσότητα. Η αρχική σπορτίφ αίσθηση του συνόλου δίνει την εντύπωση ότι θα τα κατάφερνε με παραπάνω από 71 χλμ./ώρα, κάτι που όμως δεν αποδείχθηκε στην πράξη. To ΕSP λειτουργεί σωστά και δεν «πνίγει» το Juke. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Είναι αρκετά στενό με αποτέλεσμα στις αλλαγές πορείας να χτυπήσουν τα κράνη μας. Επίσης ο κουπέ σχεδιασμός άφησε σε εμάς του 2 πίσω την πιο κλειστοφοβική αίσθηση.