Με τον ίδιο 1.200άρη κινητήρα που έχει το C3 Aircross, εφοδιάζεται και το 2008, συνεπώς είναι απόλυτα λογικό να διαθέτει οικονομικό χαρακτήρα και το μικρό crossover της Peugeot, το οποίο διακρίνεται για την οδηγική συμπεριφορά του. Στην κύρια μέτρησή μας που ήταν η ταχύτητα με κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ, το 2008 σημείωσε επίδοση 127 χλμ.
Μάλιστα η καμπύλη της κατανάλωσής του παρουσίασε τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτή του C3 Aircross, με το ρυθμό της αύξησης της να φθίνει όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Χαρακτηριστικά στα 140 χλμ./ώρα η κατανάλωση ήταν μόλις 0,1 λτ./100 χλμ. μεγαλύτερη από το κορυφαίο νούμερο της λίστας, το 8,1.
Elk Test Το Peugeot 2008 κατάφερε να είναι ο νικητής του τεστ εξαργυρώνοντας στην πράξη την ευχάριστη οδηγική αίσθηση που προσφέρει στην καθημερινότητα. Ως γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής, το 2008 απέδειξε πως είναι ένα από τα πιο ασφαλή μικρά crossover, όσον αφορά στην ενεργητική του ασφάλεια.
76 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια Παρά την κλίση λόγω διαδρομής ανάρτησης και ύψους αμαξώματος, το 2008 κατάφερε να ολοκληρώσει τη διαδικασία σημειώνοντας ρεκόρ. Το ESP επενέβη όσο χρειαζόταν, η ουρά ελάφρωσε γλυκά βοηθώντας τον ελιγμό και χωρίς να προκληθούν άτσαλες μεταφορές βάρους ικανές να αλλάξουν την ισορροπία. Το σύστημα διεύθυνσης δεν επηρεάστηκε από αυτά που συνέβαιναν στους μπροστινούς τροχούς και αποδείχθηκε γενικά από τα καλύτερα για τα δεδομένα της κατηγορίας, βοηθώντας αισθητά στην ακρίβεια των ελιγμών.
Τάση ανατροπής: Όχι Γενική αίσθηση οδηγού: Ελάχιστα θύμισε ψηλό crossover απέχοντας παρασάγγας από την πλαδαρή αίσθηση, που χαρακτηρίζει συνήθως μοντέλα της κατηγορίας. Ευχάριστο και ικανό. «Έγραψε»! Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν μας ανησύχησε ακόμη και στην αποτυχημένη προσπάθεια με πολλά χλμ./ώρα. Το ευχαριστηθήκαμε!