Από τα οικονομικά μοντέλα της κατηγορίας των μικρών crossover είναι το Crossland Χ με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.199 κ.εκ. απόδοσης 110 ίππων και 205 Nm ροπής, με το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Η ροπή είναι διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ η κλιμάκωση του κιβωτίου αραιή, στοχεύοντας με αυτό τον τρόπο στη μείωση της κατανάλωσης.
Αν μάλιστα είχε και λίγο χαμηλότερο ύψος, από τα 1.605 χλστ. θα φιγούραρε στις κορυφαίες θέσεις του πίνακα. Με 128 χλμ./ώρα θα κάψει 7,0 λτ./100 χλμ. όντας στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ σε ταχύτητες ταξιδιού στα 120 χλμ./ώρα στο trip θα δείτε 6,2 λτ. και στα 130 χλμ./ώρα 7,1 αντίστοιχα.
Elk Test To Crossland X έβαλε την Opel στην κατηγορία των μικρών crossover μέσω… Γαλλίας μιας και υλοποιεί αλα γερμανικά τη συνταγή των γαλλικών Citroen C3 Aircross και Peugeot 2008, το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη των οποίων χρησιμοποιεί. Το Crossland X με το μαλακό τιμόνι και τις κάθε άλλο παρά σφιχτές του αναρτήσεις δίνει έμφαση στην άνεση.
70 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια Παρά την έντονη κλίση, το Crossland X κατάφερε να περάσει τη δοκιμασία στα 70 χλμ./ώρα. Η παρέμβαση του ESP ήταν όσο διακριτική χρειαζόταν, αλλά σε γενικές γραμμές το Crossland X έχει μια γενικότερη χαλαρή αίσθηση, που ευνοεί την άνεση και την ευκολία χρήσης, όχι όμως και τις απότομες εναλλαγές πορείας.
Τάση ανατροπής: Όχι Γενική αίσθηση οδηγού: Το Opel Crossland X κάνει σαφές με το καλημέρα πως δίνει έμφαση στην άνεση και στην ευκολία χρήσης. Βασικό του μείον, το τιμόνι, που δείχνει να έχει έλλειμμα αμεσότητας. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Έντονη κλίση και μεταφορά φορτίου. Ενοχλητικό αποδείχθηκε το ότι τα σημεία ασφάλισης των ζωνών προεξείχαν πιέζοντας τα πλευρά των πίσω.