Ford EcoSport 1,0 Ecoboost 140 PS

110.184 Επισκέψεις στο άρθρο
Ford EcoSport 1,0 Ecoboost 140 PS
3 Φωτογραφίες »

To νέο Ford Ecosport εφοδιάζεται με τον 1.000άρη Ecoboost στην έκδοση με τους 140 ίππους, ο οποίος εδώ συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, με μια ισορροπημένη κλιμάκωση. 

Συνδυασμός άκρως επιτυχημένος, όσον αφορά στην κατανάλωση, καθώς διαθέτει τη δεύτερη πιο μικρή μέση τιμή (6,4 λτ./100 χλμ.) και παράλληλα είναι το οικονομικότερο σε ταχύτητες 80,100 και 120 χλμ./ώρα. Αρωγός στην οικονομική φύση του μοντέλου είναι και τα 180 Νm της ροπής, που στην πράξη προσφέρονται απλόχερα από χαμηλές στροφές. 

Ανεβάζοντας χιλιόμετρα στο κοντέρ, η βελόνα θα σταματήσει στα 132 χλμ./ώρα με κατανάλωση 7,0 λτ., η δεύτερη καλύτερη τιμή στο θέμα μας. Αν μάλιστα το Ecosport δεν είχε ψηλό αμάξωμα (1,65 μ.), που αυξάνει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις, πιθανότατα θα είχε τις χαμηλότερες τιμές σε όλες τις ταχύτητες.


Elk Test
Το ανανεωμένο Ford EcoSport, όπως και το Ford Fiesta, έδειξε πως δεν έχει πρόβλημα να επιτύχει υψηλή επίδοση στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου. Η Ford έχει επενδύσει στην οδική συμπεριφορά των μοντέλων της και αυτό φαίνεται στον εκπρόσωπό της σε κάθε κατηγορία. Πάντως το μοντέλο της δοκιμής ήταν στην έκδοση ST Line η οποία διαθέτει πιο σφιχτή και χαμηλωμένη ανάρτηση, καθώς και ελαστικά με διάσταση 205/50 R17 αντί των 205/60 R16, που «φορά» η Business. Στα ατού το Ecosport είναι και το συγκρατημένο βάρος.

76 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Το Ford EcoSport κατάφερε να περάσει το τεστ με 76 χλμ./ώρα εμπνέοντας σιγουριά στον οδηγό χάρη στο τιμόνι, που παρέμεινε ζωντανό στην αλληλουχία των ελιγμών, την εξαιρετική ανάρτηση που ελέγχει άψογα το αμάξωμα  παρά τα 190 χλστ. από το έδαφος και τη σωστή λειτουργία του ESP. Δεν υπήρχε υποψία υποστροφής. Όπως και το Fiesta, έτσι και το EcoSport μας εξέπληξε με την ομοιογενή συμπεριφορά του, ωστόσο λόγω ανάρτησης και τροχών δέχτηκε ποινή 1,5 χλμ./ώρα.
 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Παρά την ιδιαίτερα ψηλή θέση οδήγησης, το Ford EcoSport εμπνέει ανάλογη με αυτή του Fiesta αίσθηση ασφάλειας. Απόλυτα θετικό το τιμόνι, αλλά όλη τη δουλειά την κάνει η σφιχτούτσικη ανάρτηση. Πολύ καλή λειτουργία του ΕSP.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Μικρές κλίσεις και ελάχιστες «αναταράξεις» στην καμπίνα στην διάρκεια του τεστ. H ανάρτηση δείχνει να διαχειρίζεται σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος.

Σελίδα 1Το μεγάλο στριπτίζ σε 13 μικρά SUV
Σελίδα 2Περί δοκιμής κατανάλωσης
Σελίδα 3Περί Elk Test
Σελίδα 4Citroen C3 Aircross 1,2 Puretech 110 PS
Σελίδα 5Fiat 500X 1,4T MultiAir2 140 PS
Σελίδα 6Ford EcoSport 1,0 Ecoboost 140 PS
Σελίδα 7Kia Stonic 1,0 T-GDi 120 PS
Σελίδα 8Nissan Juke 1,2 DiG-T 115 PS
Σελίδα 9Opel Crossland X 1,2T 110 PS
Σελίδα 10Peugeot 2008 1,2 Puretech 110 PS
Σελίδα 11Renault Captur 1,2 TCe 120 PS
Σελίδα 12SEAT Arona 1,0 TSI 115 PS
Σελίδα 13VW T-Roc 1,0 TSI 115 PS
Σελίδα 14Suzuki Vitara 1,6 120 PS
Σελίδα 15Jeep Renegade 1,4 MultiAir2 170 PS 4x4 & Opel Mokka X 1,4T 140 PS 4x4
Σελίδα 16Αποτελέσματα - Συμπέρασμα
MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER