Παρά τη σχετικά σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου 6 σχέσεων, το Kia Stonic με τον 1.000άρη T-GDi κινητήρα 120 ίππων, καταφέρνει να είναι από τα πιο οικονομικά μικρά crossover, τόσο στη μέση κατανάλωση με 6,7 λτ./100 χλμ., όσο και στις επιμέρους μετρήσεις που κάναμε, πετυχαίνοντας μάλιστα την τρίτη καλύτερη επίδοση στα 7 λτ./100 χλμ. με 131 χλμ./ώρα και ισοβαθμώντας με το C3 Aircross στην κορυφή της κατανάλωσης στα 140 χλμ./ώρα.
Σημαντικός παράγοντας που το πετυχαίνει είναι το χαμηλό βάρος του, των 1.185 κιλών, αλλά και το περιορισμένο ύψος του (1,52 μ.), που μειώνει τις αντιστάσεις του αέρα, κάνοντας έτσι πιο «εύκολη» τη δουλειά του κινητήρα, που δεν χρειάζεται να ανεβάσει πολλές στροφές, για να πιάσει αυτές τις ταχύτητες.
Elk Test Το Kia Stonic κατάφερε να πετύχει μια πολύ καλή επίδοση στην απαιτητική δοκιμασία αποφυγής κινδύνου συνδυάζοντας αποτελεσματικότητα, αλλά και ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Το πρώτο μικρό crossover της Kia, «φορούσε» τροχούς 17 ιντσών, που προσφέρονται στάνταρ στη μεσαία έκδοση.
73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η προσπάθεια στα 73 χλμ./ώρα για το Kia Stonic, που έχει οδηγικά χαρίσματα και το δείχνει. Μάλιστα το μικρό crossover της Kia έδειξε να είναι ένα από τα πιο allegra και ευχάριστα στην αίσθηση μοντέλα της κατηγορίας. Πολύ καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει την υποστροφική τάση αρχικά με το Stonic να παραμένει απόλυτα ρυθμίσιμο μέσα στο μήκος της όλης διαδικασίας.
Τάση ανατροπής: Όχι Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ ευχάριστη ανάλαφρη αίσθηση από το πλαίσιο, που είναι ρυθμίσιμο ανάλογα με τις ορέξεις του οδηγού. Ασφαλές και ελεγχόμενο ακόμη και όταν το παρακάνεις. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν νιώσαμε το ESP να επεμβαίνει απότομα, ενώ σε καμία περίπτωση δεν νιώσαμε άγχος ή ανασφαλεία ακόμη και στις προσπάθειες πάνω από το όριο του αυτοκινήτου.