O 1.000άρης TSI κινητήρας του SEAT Αrona παρατηρούμε πως συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα, στις μεγάλες ταχύτητες έχει μικρότερες αποκλίσεις, απΆ ότι στις μικρές, συγκριτικά με τα κορυφαία μοντέλα στο θέμα μας. Η μείωση της απόκλισης έχει να κάνει με το γεγονός πως έχει μακριά 6η σχέση, αλλά και στο χαμηλό του βάρος, που βοηθάει στο να επιτευχθούν οι ταχύτητες σε λιγότερες στροφές.
Στις μικρές ταχύτητες από την άλλη, η μεγαλύτερη απόκλιση οφείλεται στο γεγονός πως η μέγιστη ροπή των 200 Νm, έρχεται πιο ψηλά από τα περισσότερα μοντέλα (2.000 σ.α.λ.). Τέλος η ταχύτητα που πιάσαμε με 7,0 λτ./100 χλμ. είναι τα 130 χλμ., τρίτη καλύτερη επίδοση.
Elk Test Η συμπεριφορά του SEAT Arona ήταν αποτελεσματική, αλλά και ευχάριστη συνάμα, με λογικές κλίσεις του αμαξώματος και καλή απόκριση στο τιμόνι. Μαζί με το VW T-Roc διαθέτει μια σύγχρονη πλατφόρμα (MQB AO) συγκριτικά με τα άλλα μοντέλα της δοκιμής και αυτό φαίνεται στην πράξη. Πάντως το μοντέλο, που δοκιμάσαμε φορούσε τροχούς 17 ιντσών και όχι 16 όπως συμβαίνει στη μεσαία έκδοση εξοπλισμού του Arona.
73χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια Πετυχημένη ήταν η προσπάθεια του SEAT Arona στα 73 χλμ./ώρα. Ήταν το πιο ευχάριστο από τα μοντέλα της δοκιμής στην εκτέλεση του τεστ. Μια ελαφριά υπερστροφική τάση διορθώθηκε διακριτικά από το ESP. Πολύ καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει τα «μούτρα» από την έντονη μεταφορά εκεί, και απόλυτα ρυθμίσιμο μέσα στο μήκος της όλης διαδικασίας, μέσω του πολύ καλού του τιμονιού. Λόγω τροχών έχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα.
Τάση ανατροπής: Όχι Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ ευχάριστη ανάλαφρη αίσθηση από το πλαίσιο, που είναι ρυθμίσιμο ανάλογα με τις ορέξεις του οδηγού. Ασφαλές και ελεγχόμενο ακόμη και όταν το παρακάνεις. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Το ευχαριστηθήκαμε ακόμα και χωρίς να οδηγούμε. Έχει allegro χαρακτήρα και δείχνει πως έχει μέσα του το σπορτίφ DNA της SEAT.