Το Fiat 500X ανήκει στη μειοψηφία των μοντέλων της κατηγορίας των compact crossover που δεν εφοδιάζεται με κάποιο downsized τρικύλινδρο μοτέρ, αλλά με ένα 1.400άρη turbo με 4 κυλίνδρους.
Η διαφορά αυτή στη κινητήριο σύνολο κάνει το ιταλικό crossover πιο απαιτητικό σε καύσιμο στις χαμηλές ταχύτητες, ανεβάζοντας έτσι τη μέση τιμή της κατανάλωσης στα 8,6 λτ./100 χλμ. Από την άλλη βέβαια, η μεγαλύτερη ιπποδύναμη και κυρίως τα αποθέματα των 230 Nm ροπής, βοηθούν ώστε η διαφορά αυτή να μειωθεί στις μεγαλύτερες ταχύτητες, όπου το αραιής κλιμάκωσης κιβώτιο, βοηθά στη διατήρηση μιας σχέσης στο κιβώτιο.
Έτσι παρατηρούμε πως σε ταχύτητα ταξιδιού, 130 χλμ./ώρα το 500Χ παρουσιάζει μια από τις χαμηλότερες τιμές της κατηγορίας, με 7 λτ./100 χλμ.
Elk Test To Fiat 500X είναι ένα μικρό crossover με ξεχωριστό στυλ. Τα πλεονεκτήματά του όμως δεν περιορίζονται σε αυτό, αφού διαθέτει μια άκρως ισορροπημένη συμπεριφορά χάρη στο σωστό στήσιμο και την εύρυθμη λειτουργία του ESP. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 162 χλστ..
71 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια Η προσπάθεια, που έγινε στα 71 χλμ./ώρα ήταν επιτυχημένη μιας και το Fiat 500X πραγματοποίησε τον ελιγμό χωρίς να… «πολυιδρώσει». Το καλό «πάτημα» που έχει το 500X ελέω ικανών μετατροχίων, χαμηλού κέντρου βάρους και καλοκουρδισμένης ανάρτησης συντέλεσε στην ελάχιστη παρέμβαση από το ESP και την ανάλογα περιορισμένη εμφάνιση υποστροφής. Αν και ελαφραίνει, το σύστημα διεύθυνσης τελικά παραμένει απόλυτα ικανοποιητικό σε αμεσότητα και ακρίβεια.
Τάση ανατροπής: Όχι Γενική αίσθηση οδηγού: Έντονη κλίση και αισθητές ταλαντώσεις στις διαδοχικές εναλλαγές πορείας της διαδικασίας, χωρίς όμως κίνδυνο ανατροπής. Η ταχύτητα εξόδου δείχνει την διακριτική επέμβαση του ESP. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Σε καμία περίπτωση δεν νιώσαμε πως υπάρχει κίνδυνος ξεκολλήματος ή ανατροπής. Η ανάρτηση έλεγχε τις κινήσεις του αμαξώματος από τις μεταφορές φορτίου ακόμη και όταν είχε ξεπεραστεί το όριο πρόσφυσης.